Drunksheep schreef:Ehm, volgens mij niet hoor![]()
Een helix gaat door je oor zelf, industrial door het randje van je oor.
helix is gewoon 1 piercing door het randje van je oor, een industrial een staafje door 2 gaatjes in het randje van je oor. toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
set_elkol schreef:ik ben dan ook benieuwd wat jullie het mooist vinden bij mij:
http://lh3.ggpht.com/_bp8g9_QKADU/S7e5J ... 2/oren.jpg
ik twijfel of ik een piercing erbij zal nemen in mn linkeroor, en dan een ringetje (helix) door het stukje waar je oor bijna aan je hoofd vastzit (ik heb witte markerinkjes gezet) of in mn rechteroor een inner conch of snug, het wordt 1 van die drie piercings erbij en dan zijn mijn oren eerst verboden terrein.
Ik wilo graag andermans mening horen omdat ik het allemaal zo mooi vind. Sommigen vinden een inner conch te dichtbij mijn rook..ik persoonlijk niet. Ik denk zelf dat het de snug of de inner conch wordt.
Drunksheep schreef:Mijn helix zat toch echt door de bovenkant van m'n oor en niet door dat randje/flapje.
Helix en industrial.
madrieka schreef:Raar maar waar,ik ben vorige week bij de osteopaat geweest en deze vertelde mij dat ik mijn navelpiercing (die er inmiddels 12 jaar inzit)er uit moest halen , omdat hij een energiebaan in mijn lichaam blokkeerde , iemand hier wel eens van gehoord of ook zoiets gehad
Vind het best vreemd,durfde ook niet te vragen of mijn cristina er ook uit moest
sharoontje schreef:Vraagje, ik heb mijn MD nu een maand en een week. Mijn piercer zei dat ik het steentje pas mocht omwisselen als hij er 3 maanden inzat, maar een vriendin die hem hier in de stad heeft laten zetten, zei dat ze hem al met anderhalve maand mocht verwisselen.