[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:25

Drunksheep schreef:
Ehm, volgens mij niet hoor :P
Een helix gaat door je oor zelf, industrial door het randje van je oor.

helix is gewoon 1 piercing door het randje van je oor, een industrial een staafje door 2 gaatjes in het randje van je oor. toch? *D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:26

Mijn helix zat toch echt door de bovenkant van m'n oor en niet door dat randje/flapje.

Helix en industrial.

Set_Elkol

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:28

ja oh zo op die fiets. Ja je hebt gelijk!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:52

Okee even ontopic dan :')

Denken jullie dat een madonna/monroe mij staat? Vind een eskimo ook wel mooi eigenlijk!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:54

Ik denk dat ik een eskimo dan mooier vind, past wel bij je koppie en is sowieso en erg vette piercing. Ja een madonna zou je denk ik ook wel staan. \ik vind een eskimo persoonlijk leuker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:54

eskimooo.

madonna word snel hoerig. is dat een woord. :')
maar denk dat die ook wel mooi staat.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:56

Ik wil graag een piercing bij m'n lippen, behalve een labret want dat vind ik niet mooi :=, maar ben zo bang voor de piercers geworden dat het voorlopig nog wel even duurt. Dus daarom vraag ik maar aan jullie wat jullie denken haha, heb toch nog genoeg tijd om me voor te bereiden :D

En een eskimo is daarbij ook een stuk origineler en idd minder dat prutsmuts-image :') Maar dankjulliewel haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:57

Eskimo vind ik ook mooier. Ik denk ook dat dat je beter staat omdat je daar leuke lipjes voor hebt :D.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 23:57

ik ben dan ook benieuwd wat jullie het mooist vinden bij mij:
http://lh3.ggpht.com/_bp8g9_QKADU/S7e5J ... 2/oren.jpg

ik twijfel of ik een piercing erbij zal nemen in mn linkeroor, en dan een ringetje (helix) door het stukje waar je oor bijna aan je hoofd vastzit (ik heb witte markerinkjes gezet) of in mn rechteroor een inner conch of snug, het wordt 1 van die drie piercings erbij en dan zijn mijn oren eerst verboden terrein.
Ik wilo graag andermans mening horen omdat ik het allemaal zo mooi vind. Sommigen vinden een inner conch te dichtbij mijn rook..ik persoonlijk niet. Ik denk zelf dat het de snug of de inner conch wordt.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 00:19

set_elkol schreef:
ik ben dan ook benieuwd wat jullie het mooist vinden bij mij:
http://lh3.ggpht.com/_bp8g9_QKADU/S7e5J ... 2/oren.jpg

ik twijfel of ik een piercing erbij zal nemen in mn linkeroor, en dan een ringetje (helix) door het stukje waar je oor bijna aan je hoofd vastzit (ik heb witte markerinkjes gezet) of in mn rechteroor een inner conch of snug, het wordt 1 van die drie piercings erbij en dan zijn mijn oren eerst verboden terrein.
Ik wilo graag andermans mening horen omdat ik het allemaal zo mooi vind. Sommigen vinden een inner conch te dichtbij mijn rook..ik persoonlijk niet. Ik denk zelf dat het de snug of de inner conch wordt.

Inner Conch vind ik sowieso al iets minder, en dan word het een rare gebroken lijn van piercings in dat oor. Ik persoonlijk zou gaan voor de snug én de anti helix haha! Dan heb je in beide oren dezelfde lijn zitten qua piercings, vind ik persoonlijk altijd rustig en symmetrisch ogen. Maargoed, smaak qua piercings is zó ontzettend persoonsgebonden! ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 07:41

ik ben het meest voor de snug op het moment, ben ook wel blij met je antwoord :9

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:57

Drunksheep schreef:
Mijn helix zat toch echt door de bovenkant van m'n oor en niet door dat randje/flapje.

Helix en industrial.

Is jouw helix geen outer conch?

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:05

Raar maar waar,ik ben vorige week bij de osteopaat geweest en deze vertelde mij dat ik mijn navelpiercing (die er inmiddels 12 jaar inzit)er uit moest halen , omdat hij een energiebaan in mijn lichaam blokkeerde , iemand hier wel eens van gehoord of ook zoiets gehad

Vind het best vreemd,durfde ook niet te vragen of mijn cristina er ook uit moest _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:21

Er heeft hier wel eens eerder wat over gestaan, maar dan zou je even moeten zoeken :P

En @ Authentic; Nope. Echt een helix ;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:59

Vraagje, ik heb mijn MD nu een maand en een week. Mijn piercer zei dat ik het steentje pas mocht omwisselen als hij er 3 maanden inzat, maar een vriendin die hem hier in de stad heeft laten zetten, zei dat ze hem al met anderhalve maand mocht verwisselen.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:52

Hm, ik denk dat als je MD voor jou gevoel rustig is en niet vervelend is, je best kan proberen om 'm te wisselen als je perse wilt, maar als ik jou was zou ik toch nog even wachten.

edit: Denken jullie dat een monroe mij zal staan (profiel =foto), ik wil er echt graag een, mag het nu nog niet, maar als ik 16 ben wel. Ben alleen zo bang dat ik er dan zo'n ordinaire kop van krijg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:24

Moderatoropmerking:
Ik heb een flink aantal offtopic berichten verwijderd. Graag ontopic blijven. Bedankt!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:30

madrieka schreef:
Raar maar waar,ik ben vorige week bij de osteopaat geweest en deze vertelde mij dat ik mijn navelpiercing (die er inmiddels 12 jaar inzit)er uit moest halen , omdat hij een energiebaan in mijn lichaam blokkeerde , iemand hier wel eens van gehoord of ook zoiets gehad

Vind het best vreemd,durfde ook niet te vragen of mijn cristina er ook uit moest _O-

heb dit soort dingen wel eens eerder gehoord ja.

ook met accupunctuur bv.

zijn hier ook bokkers die ervaringen met een industrial hebben.

wil er zolang al 1, maar eerst wat meer info erover.

(heb zelf al ooit een navelpiercing, neuspiercing en wenkbrauwpiercing gehad) :P

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:35

Ja wat voor info wil je :+
Hij doet niet zo veel pijn, was heel snel gezet en heb nergens last van gehad.
Maar bij iedereen zit er risico aan dat het kan ontsteken, 45,- was die.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:43

hoelang blijf je er in het begin last van houden?

of was de industrial gezet en helemaal geen last gehad

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:11

sharoontje schreef:
Vraagje, ik heb mijn MD nu een maand en een week. Mijn piercer zei dat ik het steentje pas mocht omwisselen als hij er 3 maanden inzat, maar een vriendin die hem hier in de stad heeft laten zetten, zei dat ze hem al met anderhalve maand mocht verwisselen.

Tja, wie denk je dat er meer verstand van heeft? ;) Als ik jou was zou ik zeker wel 3 maanden wachten met het verwisselen van de disc :).

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:29

heey een vraagje
ik had al ens eerder gevraagd wat het zou betekenen als mijn helix zou gaan jeuken wat hij nog steeds doet en ik kreeg als antwoord dat hij dan snel zou gaan ontsteken maar die vraag heb ik iets van 2 maanden geleden gesteld
maar het jeukt nog weet iemand wat het nog anders kan zijn?
en ander vraagje zal wel eerder zijn gevraagt maar als nog
welke opleiding moet je volgen om het beroep piercer uit te oefenen?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:05

Er is eigenlijk geen opleiding tot piercer, je hebt van die cursussen die een bak geld kosten en je bent er nog niks wijzer van geworden.Het beste is om bij een goede piercingshop in de leer te gaan.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:11

Moiryn; Ik heb nog geen gekl*ot gehad met m'n MD, nog helemaal niet eigenlijk :) Maar ik wacht zowieso nog een maand, voordat ik hem wissel en kijk tegen die tijd wel even hoe het gaat.
Marloes; Als je even goed had gelezen, stond er dat de piercer hier uit de stad had gezegd dat ze hem gerust met anderhalve maand kan wisselen ;) Daardoor raakte ik een beetje in verwarring, omdat tegen mij is gezegd dat ik 3 maanden moet wachten. (die piercer heeft overigens mijn andere 2 piercings ook gezet). Daarom vraag ik het ook wat het beste is om te doen, maar heb mijn antwoord inmiddels al..

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:13

oke bedankt marlies
ik vertrouwde die cursussen al niet omdat ze zo op marktplaats te vinden zijn en zo erg in prijs verschilden