Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Ik koop mijn Clinique dus wel via Ebay - scheelt een hele boel. Hebben daar ook kleinere verpakkingen, voor mensen die bijv. niet in één keer een grote fles willen bestellen bijv. Ik vind dat zowieso fijn, aangezien de houdbaarheid van producten vaak niet langer is dan 6 maanden en ik heel zuinig ben met mijn spullen.
Ik koop bijv. 3 flesjes Lotion (stap 2) van 30 ml per stuk (dus 90 totaal) voor 10 euro. Dat vind ik wel aardig geprijsd.
Voordeel is dan ook dat je je stappen kunt uitkiezen en niet gebonden bent aan een pakket. Heb je van het ene nummer 2 nodig, en van het ander nummer 4, dan mix en match je het gewoon lekker bij elkaar
Proefverpakkingen zijn overigens twee voor 18 euro daar. Vind ik ook niet zo verkeerd qua prijs als je het vergelijkt met Douglas en Ici Paris.
Majo schreef:Een vraag: scrubben jullie ook weleens? Ik doe het nu sinds een paar weken 2x per week, mijn gezicht voelt daarna wel lekker zacht, maar qua puisten merk ik geen verschil.
Focussed schreef:Barmat schreef:Ik koop mijn Clinique dus wel via Ebay - scheelt een hele boel. Hebben daar ook kleinere verpakkingen, voor mensen die bijv. niet in één keer een grote fles willen bestellen bijv. Ik vind dat zowieso fijn, aangezien de houdbaarheid van producten vaak niet langer is dan 6 maanden en ik heel zuinig ben met mijn spullen.
Ik koop bijv. 3 flesjes Lotion (stap 2) van 30 ml per stuk (dus 90 totaal) voor 10 euro. Dat vind ik wel aardig geprijsd.
Voordeel is dan ook dat je je stappen kunt uitkiezen en niet gebonden bent aan een pakket. Heb je van het ene nummer 2 nodig, en van het ander nummer 4, dan mix en match je het gewoon lekker bij elkaar
Proefverpakkingen zijn overigens twee voor 18 euro daar. Vind ik ook niet zo verkeerd qua prijs als je het vergelijkt met Douglas en Ici Paris.
Alles van Clinique is na opening toch 24 maanden houdbaar? (Iig dat staat zeker weten op de zeep, want daar doe ik altijd zo lang mee dat ik dacht: Mm misschien is het slim om te kijken HOE lang je het kunt gebruiken)
Majo schreef:Maar heb je ook zo'n pompje dan? Want de winkel vertelde me dat ik gewoon 1x per keer moet pompen, wat ik braaf doe, 2x per dag 1x pompen en op je gezicht kletsen. En met de lotion doe ik 2x het flesje omdraaien op een watje, dat je 2 van die kwartjes op je watje hebt en smeren. En van de lotion doe ik steeds een erwtje op mijn vingertop en heb daar genoeg aan.
Hoe kan het dan dat jij langer met de zeep doet dan ik?