Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:Is het belangrijk dat ze niet zo mooi zijn? Het zijn gewoon zwarte en witte bh's. Ik heb me er nooit aan gestoord. Ze zitten lekker en zijn erg handig met voeden. Als je in stijl wil voeden, koop dan van het merk Anita bh's. Is wel wat prijziger.
Elinaa schreef:merla heeft mij één keer tot bloedens toe gebeten, van schrik heb ik dr heel hard in haar wang geknepen zodat ze direct loslietze heeft het nooit weer gedaan.
benangelique schreef:uit reflex trek je terug lijkt me.
wbt vlees; weer wat geleerd! net als met fruit haha.
ik heb net nieuwe bh's gekocht; wel met beugel nog. wie van jullie voedt zonder gebruik te maken van een voedingsbh? vind die dingen zoooooo lelijk!
Duke schreef:Is het belangrijk dat ze niet zo mooi zijn? Het zijn gewoon zwarte en witte bh's. Ik heb me er nooit aan gestoord. Ze zitten lekker en zijn erg handig met voeden. Als je in stijl wil voeden, koop dan van het merk Anita bh's. Is wel wat prijziger.
WowAmigo schreef:Maar wel handig... (Enig idee wat voor cupmaat je krijgt als je stuwing hebt?)
En beugels zijn dan niet aan te raden, werk je borstontsteking mee in de hand doordat ze de melkkliertjes afklemmen. En ze zitten dan eigenlijk ook niet lekker en het is ook niet handig, dan moet je de bh og bioven je borst uit hijsen óf eronder frutsen en dan hangt de hele boel in het zicht, echt dat wil je niet...
Er zijn ook wel leukere modellen hoor! (ehhh heb ik gehoord, niet zelf gevonden)
Cyntje schreef:Nou ik heb een Anita en ben er allesbehalve blij mee, ze hebben hem mij gewoon te groot verkocht
Waar haal jij ze Duke?