ja ik heb ze gelijk allebij gebruikt !! ik zal even foto maken !!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anders blijven ze echt niet zitten bij de paarden enzo, als ik 1 keer door de manen wrijf zijn ze er af, blijven ze hangen achter een haar en dan trek, en los. maar ik moet ze er dan echt af wrikken omdat ze amper los willen dat is wel weer een nadeel, ga het ook eens met alleen konad topcoat proberen volgende keer en dna kijken hoe lang dat houd. 3 tot 4 dagen is genoeg, daarna doe ik toch weer ander lakje er op.

Tinks schreef:Haha wonderworst_ ik heb speciaal voor jou de worst postzegels gezocht, wist namelijk dat ik er ergens nog een paar had... en nu zijn ze op. Hoop dat je weer te spreken bent over de kwaliteit van de lak en de striper.
Konad doen op nagellak die je al een tijdje op hebt is minder mooi dan op nieuwe nagellak. Op een of andere manier wordt je oude nagellak toch vet o.i.d. waardoor het niet altijd mooi hecht dus dat beloofd nog wat als je het straks helemaal opnieuw gaat doen Boktlid.
Het probleem steentjes zit hem denk ik in de topcoat. Ik had dat vroeger ook altijd dat ik ze meteen weer kwijt was. Nu gebruik ik Konad Topcoat wat duidelijk van andere kwaliteit is. Eerst een druppel op je nagel, steentje erop en aflakken en ik loop er ruim een week mee en dan gaan ze eraf omdat ik ze eraf haal met aceton en een scherpe nagel. Omdat ik dan weer een andere kleur op mijn nagel wil.
Tinks schreef:_Nancy_ schreef:Oja, je hebt toch ook rode of witte roosjes.
En daar kom je nu mee.![]()
Daar had ik niet over nagedacht![]()
![]()
![]()
Het zijn trouwens mijn eigen nagels, met french randje die is helaas niet vanzelf zo wit.

En post natuurlijk!
Emmaa_ schreef:Komt even binnenvallen...
Ben een trouwe meelezer maar echt posten doe ik niet
xMarloes zou je misschien gewoon ch willen gebruiken bij echt in plaats van een g. Leest een beetje lastig en staat niet echt volwassen
. En merk nu dat het dus toch wel bijzonder is