[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:07

Ohh ik ben dus niet de enige die zo jong al n tattoo heeft! Soms word je echt raar aan gekeken van NU al..

Heb je al n idee voor je volgende tat?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:21

Ik moest nog 16 worden toen ik mijn eerste tattoo heb laten zetten (was trouwens nog maar 12 toen ik mijn buikpiercing heb laten steken :o )

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:24

:D :D niks mis mee dus!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:40

12 : had ik 6 oorbellen + Navelpiercing
13: piercing boven in me oor
14: Neuspiercing
15: 1e tattoo :=

Wietse:
Me 2e tattoo word deze, het middelste teken van Liefde bij me heup

Afbeelding

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:44

Bijna vergeten, op mijn 12de heb ik niet alleen een navelpiercing laten zetten maar ook 1 boven in mijn oor en had ik 2 paar oorbellen :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:49

rockwitch schreef:
Gaaf Bella, heeeej in die shop zit die ene gast van London Ink. Kickuh

I know Dan Gold :+:

Afbeelding

terwijl Bella dr tattoo kreeg :')

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 01:16

Hey!

Ik kom even binnen vallen, zie hier een stel mooie tattoo's voorbij komen zo!

Ik kom eigenlijk voor advies.. Ik wil al heel lang een tattoo.. Eerst wilde ik hem op mijn voet, maar bij nader inzien (slijtage etc. ) zie ik daar toch van af.. De plek die eigenlijk altijd voorkeur heeft gehad is de binnenkant van mijn pols.. Maar ik ben een beetje bang voor de reacties.. Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn er mensen met een kleine tattoo op hun pols? valt het op, krijgen jullie veel (negatieve)reacties? Is het goed te verbergen?

Het betreft gewoon een heel klein simpel zinnetje in een simpel lettertype zonder al te veel poespas. echt heel klein dus..

Bedankt!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:55

Lees eens op de eerste bladzijde van dit topic, vraagt iemand bijna hetzelfde volgens mij. :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 09:41

zo vett...op de foto met die man van londen ink....
:))

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:22

@ DL_: ik heb een kleine tattoo op mijn pols staan, foto staat ergens terug in het topic geloof ik. Erg klein is hij niet, maar veel mensen zien hem niet, pas later dat ze zeggen van goh, heb je die al lang? Nog niemand eigenlijk gehad die er naar op reageerde, en ik hoop dat ik over die van mij gewoon een armband kan doen als ik straks moet gaan stage lopen en dergelijk. De reacties die ik krijg zijn allemaal erg leuk, veel mensen vinden hem mooi enzo :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:23

Mijn draakje is bijna af, ik krijg de vleugels alleen niet helemaal goed ;( En ik wil hem toch echt zelf ontworpen hebben, natuurlijk kan de tattoo meneer er wel mooie vleugels van maken maar ja :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:24

Ja, ik lag achter dat zwarte gordijntje op de foto. :')
Hoorde hun alleen maar lachen enzo. :=

Pluttersprut, ik ben ook benieuwd naar je tattoo. ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:26

Ja het was erg gezellig. Dan is zo grappig, sommige opmerkingen waren echt te erg voor woorden
:')
Laatst bijgewerkt door Onali op 02-08-09 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:27

Zou jij je tattoo niet door Dan willen laten zetten dan?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:29

Dan of Steve :j
Als ik het lef had gehad had ik het toen kunnen vragen, maar ik durfde niet.
Ja oke ik vroeg Steve om een cola en Dan om een foto, maar dat was anders
_O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:31

Dat is niet anders. :D

'Can I have a Coke please?'

Of:

'Can I have a tattoo please?'

Precies hetzelfde. :Y)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:33

Nee zo zei ik het niet :P
(maar we gaan way offtopic)

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:46

DL_ schreef:
Hey!

Ik kom even binnen vallen, zie hier een stel mooie tattoo's voorbij komen zo!

Ik kom eigenlijk voor advies.. Ik wil al heel lang een tattoo.. Eerst wilde ik hem op mijn voet, maar bij nader inzien (slijtage etc. ) zie ik daar toch van af.. De plek die eigenlijk altijd voorkeur heeft gehad is de binnenkant van mijn pols.. Maar ik ben een beetje bang voor de reacties.. Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn er mensen met een kleine tattoo op hun pols? valt het op, krijgen jullie veel (negatieve)reacties? Is het goed te verbergen?

Het betreft gewoon een heel klein simpel zinnetje in een simpel lettertype zonder al te veel poespas. echt heel klein dus..

Bedankt!

Heb op beide polsen een tattoo (ergens op een van de vorige pagina's) heb nog geen negatieve reactie erop gekregen..
Behalve om te vragen wat het betekend verder geen opmerkingen gekregen..

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:52

Ik heb ook een tattoo (tekst) op mijn pols/onderarm, alleen maar leuke reakties gehad en het valt ook niet echt meteen op.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:54

Talonius schreef:
Afbeelding

Zoiets word mijn 2e die op mn schouderblad komt. Ik ben zelf geen tekenwonder, maar dit is zo'n beetje de basis, niet te druk en wel heel sierlijk. Ik wil dan nog de J en de R erin laten verwerken in sierletters, dat zijn de initialen van mijn kinderen. Iemand nog leuke ideeen?

Ik ga zowieso naar een artist met de tekening en vragen wat zij er nog van kunnen maken, zodat het echt iets wordt wat bij me past.

Nou....ik gisteren met manlief ff naar Gouda geweest om te informeren naar hoe en wat mbt de mogelijkheden. Ik wil iets sierlijks zoals hierboven, maar dan minder krullerig, wat realistischer en geen volledig ingekleurde vlinder (behalve zwart en wat paarstinten)..lastig..

In de shop waar mijn voorkeur naar uitgaat, was het erg druk (goed teken), dus even gebabbeld en kaartje mee om evt. een afspraak te maken voor volgend weekend. Manlief zegt, goh verderop zit er volgens mij nog eentje, daar waar ik de 1e zo'n 12 jaar geleden heb laten zetten, maar dat is nu een piercingstudio geworden...helaas...
Toen kwamen we nog een shop tegen, dus wij toch maar even naar binnengelopen en daar stond me toch een ongeinteresseerde hork in :( ...blehhh.. Niet eens de moeite nemen om de mogelijkheden te bespreken, hij kwam niet verder dan..."moet je nog maar even plaatjes kijken op internet" :? en "ja, ik ga nu niets meer tekenen, want ik heb de hele dag al letters gezet, dus ik ben er een beetje klaar mee"
Lekkere service hoor..

Tja, dan moet je je deur dicht doen op de zaterdagmiddag. Hij was overigens tot 18:00 open en we stonden er om 16:00. Hier laat ik dus nooit iets zetten.. _-:( Voor mij in ieder geval duidelijk dat ik gewoon bij shop 1 moet zijn en niet verder moet zoeken, haha. Behalve dan om toch proberen deze week iets moois te zoeken en te tekenen, zodat ik dat weer mee kan nemen.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:59

Leuk nog een tattoo topic :D

Ik heb deze op mijn schouder. Binnen in de vleugels is het paars
Afbeelding

en de naam vanmijn zoon in het Elvisch op de buitenkant van mijn pols.
Afbeelding

Gezet door http://www.the-mean-machine.nl
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 02-08-09 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:08

Hele topic doorgelezen, zitten echt prachtige plaatjes tussen.
Heb 8 jaar geleden ééntje laten zetten op mijn onderrug, een aarsgewei zoals dat zo lelijk wordt genoemd, haha. Heb ik laten zeten bij Rinto (toen nog in Groningen, nu in Burgum http://www.rinto.nl ).

Tis echt verslavend, heb mijn vriend ook eentje laten nemen, haha. Ben al tijden op zoek naar een aanvulling, het is waar wat er hier wordt gezegt, je vind vanzelf de juiste plek en het juiste plaatje. Blijf rustig doorzoeken, maar door dit topic gaat het weer hevig kriebelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:09

"Heb mijn vriend er ook eentje laten nemen."
Briljant. _O-

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:23

Ik werd ook bang gemaakt omdat ik mijn 1e tatto op mn voet wou reactie`s zoals ; nou, ik wens je heeel veel sterkte! ik zou wat paracetamols nemen als ik jou was en blablabla..
N tattoo laten zetten is geen pretje nee,maar dat je dood gaat van de pijn is echt de grootste onzin..
Ik heb er nu 1 op mijn voet en de volgende komt waarschijnlijk ook op m,n pols, maar dat duurt nog wel even!
Vind het daar zo snel opvallen...dat wel..

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:25

Guernica schreef:
"Heb mijn vriend er ook eentje laten nemen."
Briljant. _O-

}> goed hè, kan die van mezelf zo slecht bewonderen....
eerst een spiegel erbij, dan half je nek verdraaien, dit is handiger en minder pijnlijk