[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:01

Dinniej schreef:
Ik denk dat er erg veel verschil in zit.
Zowel in prijs, kwaliteit, en of het gaat ontsteken/je er veel last van hebt.
Over het algemeen kun je toch wel zeggen dat de wat duurdere piercers vaak toch de beste zijn. Ik ben voorheen wel eens naar een goedkopere piercer gegaan (niet voor een neuspiercing overigens) en daar hebben ze m'n piercing heel slecht gezet. Toen ik verwachtte dat er een stipje getekend zou worden, zat er ineens al een naald door. En achteraf gezien was het niet eens steriel.
Let er dus goed op of de naald uit een gesloten verpakking mét zegel wordt gehaald (het zegel moet dus verbroken worden als de piercer jou gaat piercen).
De prijzen varieren voorzover ik weet van 35 tot 70 euro.

wat een onzin, mijn clithood is gezet voor 15 euro, en toch echt wel bij de betere :))

goedkoop is duurkoop geld niet bij piercers, echt niet :n

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:09

mijn industrial is vrij goedkoop gezet (45 euro, heb duurder gezien) en hij zit perfect nergens last van enzo, vriendinnetje van mij heeft 1 negatieve ervaring met hun en verder alleen maar goede reacties gelezen over deze pierster

ik geloof dat net zoals met spulletjes, dat duurkoop niet altijd top kwaliteit is. vooral na wat ik in dit topic heb gelezen :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:23

mijne is gezet bij http://www.bunkertattoo.nl nou dat is een erg bekende, zowel met piercen als tattooeren, normaal laat ik me piercen bij magic tattoo in Utrecht, maar 90 euro voor een vch? nee sorry dat ga ik niet opbrengen, dat vind ik echt te duur :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:38

ik heb de meeste bij QOR in rotterdam laten zetten, maar de service is daar echt zo belabberd geworden.. zaterdag was voor mij de druppel ga er echt nooit meer heen :n onbeschoft gewoon.. wilde nieuw ringetje voor mn neus en knopje voor mn labret. mn neus krijg ik zelf echt niet voor elkaar om dicht te krijgen.. ja na uur pielen = ontstoken neus.. de oude service van nieuwe piercings kopen en er even voor je in doen, bleek niet meer aanwezig te zijn.. dat ik om een ringetje vroeg werd al raar ontvangen met de opmerking dan moet je maar naar een indiase winkel gaan hoor >;)
uhm?? what the fiets? je hébt ze toch gewoon hier?? 8)7
en werd gewoon kwaad aangekeken dat ik vroeg of zij de nieuwe er even in wilde doen voor me :oo najaaa zeg 8)7 'ja dat kost je wel geld'
ja dat weet ik :+ maar zelf lukt het me niet.. ;)
terwijl ze hem dan uiteindelijk toch wisselde kreeg ik een preek alsof ik 5 was dat ze dit niet meer deden want dan kon ze wel aan de gang blijven.. (let wel het was hartstikke rustig, er was nog 1 andere klant :+ en ze waren met zn tweetjes..)
zo jammer hoe het daar veranderd is :\

SofieBeau

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:52

zo suze_ das echt niet fijn :n

waar ik ga voor mijn stretch, daar kocht ik dan telkens 1mm groter en dan probeerde hij het er eerst zelf in te duwen met vaseline, ging dat niet zomaar, dan pas moest ik naar de piercer die in een kamertje apart zit, die hem dan met een stretcher deed en dat kostte me dan 15 euro, maar hij probeerde het altijd eerst gratis :=

pff, zou inderdaad ook een nieuwe piercer zoeken dan

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:01

suze dat is echt niet grappig gewoon :\ eigen risico hoor, als ze graag een klant kwijt willen prima..

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:07

was nu ook weer beetje aan het uitkijken in welke shop ik mijn antitragus ga laten zetten, kom ik nu weer die daith tegen en begin ik te twijfelen, die is toch ook ontzettend mooi :oo wie heeft daar ervaring mee hier? :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:28

ga maar een antitragus zetten, die wil ik ook en vind een ervaring wel leuk :))

ik wil er een heel klein staafje in, zodat het balletje net boven me oorbel valt, vet schattig :D

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:05

ja inderdaad, en je maar 1 balletje ziet zitten he :P net hetzelfde effect als bij een tragus staafje :j

dacht trouwens dat antitragus altijd een gebogen staafje was? maar die kan dus ook recht met een platte achterkant dan? :D

maar ik wil die daith ook wel :')
(gewoon lang genoeg sparen en ze allebei nemen :P )

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:11

xDramaQueen schreef:
mijne is gezet bij http://www.bunkertattoo.nl nou dat is een erg bekende, zowel met piercen als tattooeren, normaal laat ik me piercen bij magic tattoo in Utrecht, maar 90 euro voor een vch? nee sorry dat ga ik niet opbrengen, dat vind ik echt te duur :n
Je laten piercen bij Magic Tattoo? Da's knap.
Ik ga zelf liever naar Magic Piercing, die hebben wat meer verstand van piercen. :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:13

Paljassofie schreef:
waar ik ga voor mijn stretch, daar kocht ik dan telkens 1mm groter en dan probeerde hij het er eerst zelf in te duwen met vaseline, ging dat niet zomaar, dan pas moest ik naar de piercer die in een kamertje apart zit, die hem dan met een stretcher deed en dat kostte me dan 15 euro, maar hij probeerde het altijd eerst gratis :=

Wow, dat Vaselineverhaal vind ik sowieso al niet zo best klinken. :=
Vaseline verstopt de poriën, mocht er iets gaan ontsteken gaat die ontsteking voorlopig niet meer weg.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:15

Ik ga altijd naar tribal trading in tilburg, is m'n nieuwe stekkie sinds m'n andere piercer er mee gestopt is.
Alleen wel jammer dat ze erg vaak van personeel wisselen.

Ikzelf gebruik tijdens het stretchen babyolie van Zwitsal :o ruikt lekker en werkt als een tierelier.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:18

Daar heb ik geen ervaring mee.
Wel met andere olie (jojoba en vitamine E) en dat vind ik wel heel fijn werken.
Maar meestal gebruik ik tijdens het stretchen gewoon glijmiddel, en dan als ik het sierraad eruit heb gehad om schoon te maken, doe ik er wat olie op. Vitamine E helpt ook nog eens heel goed bij de genezing, dus da's helemaal mooi. :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:22

Ik zit nu al ruim een half jaar op dezelfde maten.Heb ff geen zin meer om verder te gaan door gebrek aan mooie sierraadjes :')
Ik denk dat ik na m'n bevalling weer verder ga met stretchen.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:23

Wat is je einddoel? :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:28

Mijn einddoel is 8mm, dat vind ik groot zat en dan zijn er zat leuke tunnels en plugs te vinden.
Mijn linkeroor zit nu op 6mm en m'n rechteroor op 4mm.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:30

Dat is ook mijn eindmaat, maar dat had ik hier al eens gepost.. :P
De wat grotere, gedetailleerde plugjes beginnen vaak op 8mm, maar de sieraden in "kleinere maten" zijn ook nog te krijgen in 8mm.
Dubbel zo veel keuze dus. :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:42

Daarom :)
Heb nu gewoon simpele single flared eyelets in

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:51

Ik heb net hele toffe dingetjes besteld. :D
Tweedehands, but still.
Afbeelding
En dan de witte.
De kleinsten zijn 8mm, maar dat vind ik ook mooier dan dat er een kilometer niets om de dices zit.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:08

Dinniej schreef:
Wow, dat Vaselineverhaal vind ik sowieso al niet zo best klinken. :=
Vaseline verstopt de poriën, mocht er iets gaan ontsteken gaat die ontsteking voorlopig niet meer weg.

ben mis vrees ik := hij heeft met het spul dan zelf verkocht en het is gewoon steriel glijmiddel lees ik hier net op de verpakking :P :')

heb trouwens vaseline wel al aangeraden gekregen/gelezen geloof ik? := in ieder geval nooit gebruikt.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:14

Húh? Ik snap je geloof ik niet helemaal?
Heb je een steriel glijmiddel dat niet Vaseline is? Of denk je dat Vaseline een steriel glijmiddel is?

Er zijn inderdaad sites en mensen die dat adviseren, maar ik snap dat niet zo goed. Het is toch algemeen bekend dat vaseline de poriën verstopt?

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:27

ik heb gister mijn eerste MD gezet:D
hij wilde er eigenlijk niet zo graag in haha . dus heeft wel een tijdje geduurd maar de piercer heeft het erg goed en met all egeduld erin gezet. vond de pijn erg meevallen! heb nu wel een iets te klein rondje dus over ongeveer 2 maandjes wil ik een soort sterretje anders lijkt het net een pukkel ... hihi
foto:
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:43

Dinniej schreef:
xDramaQueen schreef:
Je laten piercen bij Magic Tattoo? Da's knap.
Ik ga zelf liever naar Magic Piercing, die hebben wat meer verstand van piercen. :D

is dat het enige wat je erop te zeggen hebt? de shop hoort bij magic tattoo dus je snapt wat ik bedoel. tis allebei van dick de wit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:45

Paljassofie schreef:
ja inderdaad, en je maar 1 balletje ziet zitten he :P net hetzelfde effect als bij een tragus staafje :j

dacht trouwens dat antitragus altijd een gebogen staafje was? maar die kan dus ook recht met een platte achterkant dan? :D

maar ik wil die daith ook wel :')
(gewoon lang genoeg sparen en ze allebei nemen :P )

ja dat idd, ik dacht dat het een recht staafje was? maar ik heb nooit een plat achterkantje, ik heb altijd 2 balletjes, maar altijd mini balletjes :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:47

Dinniej schreef:
Húh? Ik snap je geloof ik niet helemaal?
Heb je een steriel glijmiddel dat niet Vaseline is? Of denk je dat Vaseline een steriel glijmiddel is?

Er zijn inderdaad sites en mensen die dat adviseren, maar ik snap dat niet zo goed. Het is toch algemeen bekend dat vaseline de poriën verstopt?

en glijmiddel is wel gezond dan?
ik denk niet dat alles wat hier aangeraden word helemaal joffel is voor de oor, maar zolang je het schoonmaakt maar het niet uit, of het nou baby olie is of vaseline oid.