maar het viel mij op dat ze zo naar buite groeide
daarom vroeg ik me af of het acryl was of eigen nagels
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hafjegek schreef:wendy: bij mij hielden lakjes ook nooit langer als een dag, maar sinds ik de bovenkant van mn nagel even opruw met een vijl blijft het langer zitten, ook ligt het er een beetje aan hoe de kwaliteit van je nagellak is.
hoewel ik dat de laatste tijd haast niet meer hoef te doen en het blijft dan evengoed wel redelijk goed zitten..
De nagellak droogt niet op mijn nagels, ik kan het er zo afvegen. Het is niet zo dat het er na een dag afbladdert, het wordt gewoon niet droog op mijn nagel, en bij m'n moeder wel..
Hoe werkt dat nou precies?
Want wordt er op de site niet echt wijs uit

Wendy15 schreef:hafjegek schreef:wendy: bij mij hielden lakjes ook nooit langer als een dag, maar sinds ik de bovenkant van mn nagel even opruw met een vijl blijft het langer zitten, ook ligt het er een beetje aan hoe de kwaliteit van je nagellak is.
hoewel ik dat de laatste tijd haast niet meer hoef te doen en het blijft dan evengoed wel redelijk goed zitten..
Je hebt denk ik niet helemaal goed gelezenDe nagellak droogt niet op mijn nagels, ik kan het er zo afvegen. Het is niet zo dat het er na een dag afbladdert, het wordt gewoon niet droog op mijn nagel, en bij m'n moeder wel..
Dat sponge ziet er toch al best leuk uit voor de eerste keer!Hoe werkt dat nou precies?
misschien iemand anders tips...Wendy15 schreef:hafjegek schreef:wendy: bij mij hielden lakjes ook nooit langer als een dag, maar sinds ik de bovenkant van mn nagel even opruw met een vijl blijft het langer zitten, ook ligt het er een beetje aan hoe de kwaliteit van je nagellak is.
Je hebt denk ik niet helemaal goed gelezenDe nagellak droogt niet op mijn nagels, ik kan het er zo afvegen. Het is niet zo dat het er na een dag afbladdert, het wordt gewoon niet droog op mijn nagel, en bij m'n moeder wel..
Dat sponge ziet er toch al best leuk uit voor de eerste keer!Hoe werkt dat nou precies?
WillemYntJee schreef:@Wendy, hoe maak je die vlinders dan? Of heb je stickertjes? Felroze lijkt me wel super leuk op je tenen! Ga morgen even kijken of k hier (ben op vakantie) wat leuke lakjes kan vinden

Heel vreemd
Heb ook 2 lakjes van Rimmel die ik op dezelfde dag heb gekocht en dus ook hetzelfde merk, en de ene droogt super op en de andere niet
Die op mn vingernagels niet droogt heb ik nu op m'n tenen geprobeert en daar blijft ie wel zitten
Haha mss ben ik een beetje vreemd 
Zit er nu 2 dagen op en gister zag het er al niet meer uit.
]

Ziet er heel gaaf uit hoor

Die witte rand is imo véél te groot
Wel netjes gedaan verder

Tis voor hun natuurlijk ook weer gratis reclame
Dus wel tof dat ze zoiets doen
Ik ben een nagelbijter en de tips van de gelnagels komen dus heel laag op mijn nagel. Elke dag beetje bijvijlen en hopelijk kan ik over een maandje of 2 gewoon gel op mijn eigen nagels en zonder tips.