Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ReJo

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:46

Haha ja,
maar het viel mij op dat ze zo naar buite groeide
daarom vroeg ik me af of het acryl was of eigen nagels :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:35

hafjegek schreef:
wendy: bij mij hielden lakjes ook nooit langer als een dag, maar sinds ik de bovenkant van mn nagel even opruw met een vijl blijft het langer zitten, ook ligt het er een beetje aan hoe de kwaliteit van je nagellak is.
hoewel ik dat de laatste tijd haast niet meer hoef te doen en het blijft dan evengoed wel redelijk goed zitten..

Je hebt denk ik niet helemaal goed gelezen :) De nagellak droogt niet op mijn nagels, ik kan het er zo afvegen. Het is niet zo dat het er na een dag afbladdert, het wordt gewoon niet droog op mijn nagel, en bij m'n moeder wel..

Dat sponge ziet er toch al best leuk uit voor de eerste keer! :j Hoe werkt dat nou precies? :) Want wordt er op de site niet echt wijs uit :n

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:19

@Wendy, hoe maak je die vlinders dan? Of heb je stickertjes? Felroze lijkt me wel super leuk op je tenen! Ga morgen even kijken of k hier (ben op vakantie) wat leuke lakjes kan vinden :)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:03

Ik ga na mijn vakantie (d.w.z. volgende week) echt zo'n setje van konad bestellen hoor :j
Lijkt me zo gaaf :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:18

Wendy15 schreef:
hafjegek schreef:
wendy: bij mij hielden lakjes ook nooit langer als een dag, maar sinds ik de bovenkant van mn nagel even opruw met een vijl blijft het langer zitten, ook ligt het er een beetje aan hoe de kwaliteit van je nagellak is.
hoewel ik dat de laatste tijd haast niet meer hoef te doen en het blijft dan evengoed wel redelijk goed zitten..

Je hebt denk ik niet helemaal goed gelezen :) De nagellak droogt niet op mijn nagels, ik kan het er zo afvegen. Het is niet zo dat het er na een dag afbladdert, het wordt gewoon niet droog op mijn nagel, en bij m'n moeder wel..

Dat sponge ziet er toch al best leuk uit voor de eerste keer! :j Hoe werkt dat nou precies? :) Want wordt er op de site niet echt wijs uit :n

sorry.
raar dat ze niet drogen... en bij je moeder wel? snap ik niks van :? misschien iemand anders tips...

leuk dat sponge! misschien een minder contrasterende kleur nemen volgende keer als je de overgang te fel vind, bijvoorbeeld donkerroze/lichtroze ofzo.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 05:44

Wendy15 schreef:
hafjegek schreef:

Je hebt een soort palletje waar je nagellak op doet, Vervolgens heb je een houdertje met sponsje erin. Dit sponsje doop je een puntje van in het nagellak en duw dit zachtjes op je nagel.

@hafjegek.
Ik heb nu nog maar alleen de kleuren blauw wit en roze, wist namelijk niet welke nagellak erbij hoorde op de site en kon deze er dus ook niet bij kopen.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:05

dat wist ik natuurlijk niet :o was maar een ideetje. 8-)
in elk geval vind ik het reultaat van de overgang in kleur wel leuk, want met gewoon lakken krijg je dat zo niet.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:23

Laura, kan je het ook niet met gewone lakjes proberen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:28

WillemYntJee schreef:
@Wendy, hoe maak je die vlinders dan? Of heb je stickertjes? Felroze lijkt me wel super leuk op je tenen! Ga morgen even kijken of k hier (ben op vakantie) wat leuke lakjes kan vinden :)

Met Konad :)

hafjegek: ja ik weet 't ook niet := Heel vreemd :+ Heb ook 2 lakjes van Rimmel die ik op dezelfde dag heb gekocht en dus ook hetzelfde merk, en de ene droogt super op en de andere niet :+ Die op mn vingernagels niet droogt heb ik nu op m'n tenen geprobeert en daar blijft ie wel zitten :') Haha mss ben ik een beetje vreemd :))

Dat sponge lijkt me ook wel grappig, maar zou dat idd ook niet met gewone lak kunnen en de zachte kant van een schuursponsje oid? :=

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:32

@ Wendy:
Dat had ik vorige week geprobeerd, het lukte wel maar ik was niet helemaal tevreden. Ik denk dat het na wat oefenen prima met een schuursponsje en nagellak gaat ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:34

Ghehe das mooi om te horen, dan ook maar es proberen :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:40

Moet mijn French manicure weer opnieuw doen. :Z Zit er nu 2 dagen op en gister zag het er al niet meer uit. :=

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:41

Ik wilde eigenlijk ook French gaan doen maar ben die nagellak weer eens kwijt [niet de witte, die andere :+ ]

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:42

Hihi, dat is ook handig. :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:02

Kan toch evengoed dan? :P
Ik doe vaak gewoon een basecoat of nagelverharder oid en dan een wit randje en een gewoon doorzichtig glanslakje met een beetje roze of blauwe glans erdoor erover :P Ziet er heel gaaf uit hoor :j

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:27

xx_Mariekee schreef:
Laura, kan je het ook niet met gewone lakjes proberen?

dat ga ik nog wel een keer proberen.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:01

Ik heb idd gewoon zonder de basislak een French Manicure gedaan. Maar het witte heb ik veranderd in roze met glitters, vond ik wel vrolijk staan :+

Probeer straks nog wel foto's te maken, er moet nog een topcoat overheen

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:07

Hoi,
Lees al een tijdje mee en heb in deel I ook al eens gereageerd, heb nou eindelijk mooie nagels en ik dacht: dat wil ik ook, als die mooie dingen die die meiden op bokt hebben! :Y)
Ik vertrek morgen op vakantie. Over hoe mijn vingernagels er uit zien ben ik wel tevreden voor nu, alleen had ik een vraagje over mijn tenen.
Als je die nailart stickers gebruikt, doen jullie die op al je teennagels of op 1 of 2? :+
Dit zijn mijn handen nu:

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=QMSWEI6V

Close-up
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=RHYG4SSR

(Het zijn linkjes want hij wil ze niet weergeven)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:08

Ik vind ze niet echt mooi :o Die witte rand is imo véél te groot := Wel netjes gedaan verder :j

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:13

Hallo allemaal,

Ik heb mij een heel ernstig leuk berichtje van Enchantra in mijn mailbox gekregen!!! Dit is echt supergoed nieuws voor alle Boktleden.

Is dat niet een goed bericht voor ons :P

Was helemaal verbaasd over dit berichtje, en ik moet zeggen dat ik er super blij mee ben :D
Dus BESTELLEN ALLEMAAL!!!!!
Laatst bijgewerkt door Mars op 29-07-09 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privébericht verwijderd

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:16

Oehhhh zulke berichtjes zijn altijd leuk :))

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:18

Oeh dat is wel heel tof!! Had ik dat maar een paar dagen eerder geweten :))
Naja, zal vast nog wel weer een bestelling van mijn kant gaan komen := Tis voor hun natuurlijk ook weer gratis reclame :P Dus wel tof dat ze zoiets doen :j

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:18

Dat maakt de stap wel heel klein om toch iets van Konad te gaan bestellen!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:20

Nou, ik zou best wel deze set willen hebben hoor
Alleen het prijskaartje is minder gezellig :o

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:22

@Wendy15: Klopt! :j Ik ben een nagelbijter en de tips van de gelnagels komen dus heel laag op mijn nagel. Elke dag beetje bijvijlen en hopelijk kan ik over een maandje of 2 gewoon gel op mijn eigen nagels en zonder tips.
Woow! Dat ik wel heel leuk van Konad, denk dat ik daar dan ook wel eens iets ga bestellen!