Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:35

xManon_ schreef:
Okee.
Ja ik heb dat ook, niet echt een bepaald gewicht in gedachten, maar ik moet maar zien wanneer ik tevreden ben met het plaatje.

Dat is bij mij het probleem. Het plaatje is goed op de bovenbenen na, en dat gaat niet weg. Misschien als ik 40 kilo weeg maar niet bij een normaal gezond eetpatroon. Ik heb een gezond gewicht maar toch is het plaatje niet naar tevredenheid.

xManon_

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:38

Ja dat is lastig idd. Ik denk daarom ook dat de liposuctie voor jou een goede oplossing is.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:40

xManon_ schreef:
Okee.
Ja ik heb dat ook, niet echt een bepaald gewicht in gedachten, maar ik moet maar zien wanneer ik tevreden ben met het plaatje.

Hmm hebbik ook, maar ik dacht dat ik met dit gewicht al wel aan het plaatje voldeed, maar helaas!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:42

Ik dacht het met 65 te halen, maar ik zit nu op 68,5 en 65 gaat hem echt niet worden. Ik begon op 77,2.
Maar ik vind het ook zo gek, ik ben dus 8,5 kg afgevallen maar ik merk het helemaal niet. :( En hoor er ook niet echt iets over van anderen...

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:51

Draag je nog dezelfde kleren? En ben je daarnaast ook gaan sporten? Want als je vetjes blijven hangen valt het inderdaad helaas niet zo op. Ik krijg nu ook geen reacties meer, maar geeft jiks, het gaat mij erom dat ik mezelf fijner voel in bikini straks!

Hoe groot ben je manon?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:00

Nou ik sport niet echt in een sportschool ofzo, maar ik ga een paar keer per week (de ene keer iets vaker dan de andere keer) op de hometrainer. Misschien dat ik in de vakantie maar naar de sportschool moet gaan. Alleen ben ik zo bang dat er dan geen gewicht meer afgaat, want dat lees ik hier veel terug van mensen die sporten. En dan ben ik bang dat ik het opgeef. :o
Ik ben 1.70 en ja ik draag nog dezelfde kleren.

15 mei: http://i41.tinypic.com/x4ly4k.jpg
Laatst bijgewerkt door xManon_ op 22-06-09 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:01

Nou en dat er dan geen gewicht afgaat? Je gaat wel veel strakker en mooier in je vel zitten :)!

Waarschijnlijk gaat hetr pas opvallen als je ook andere/strakkere kleding gaat dragen!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:06

Ik ga er weer helemaal voor! Ik ben begonnen met het start to run programma op mijn iphone en hoop hier wel wat resultaten mee te bereiken.

Mijn bloedwaarden waren allemaal 'net goed' (of net niet slecht eigenlijk). Dus mijn schildklier heb ik niet mee zeg maar...
Dat wordt weer een zware strijd

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:07

Misschien moet ik dan inderdaad maar een abbonementje nemen voor iig de zomervakantie. Ik ga even kijken waar ik hier terecht kan! En kan ik dan zelf aan de slag of moet ik daar begeleiding in zoeken? Ik weet niet precies hoe dat bij zo'n sportschool gaat.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:11

bonechi start voor run wat is dat precies?

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:20

Een belgische mevrouw op je mp3speler die je in 30 lessen helpt 5 km te rennen. :)

Dus lekkere muziek om op te lopen en een verantwoord schema waarmee je rustig je conditie opbouwt en steeds een stapje verder komt. Je moet 3 keer per week lopen, en dan zou je in 10 weken 5km nonstop moeten kunnen hollen.

Heb de eerste les gedaan, qua conditie heel geod te doen, heb alleen wel betonnen kuiten ;)

edit: er is trouwens een heel hk topic over

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:22

ik had het gedonwload maar nog niet aan begonnen zal ik volgende week is mee beginnen :P

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:26

zorg dat je iets tegen spierpijn in huis hebt! of begin nu alvast preventief aan de arnica pillen! ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:27

Bonechi_ schreef:
Een belgische mevrouw op je mp3speler die je in 30 lessen helpt 5 km te rennen. :)

Dus lekkere muziek om op te lopen en een verantwoord schema waarmee je rustig je conditie opbouwt en steeds een stapje verder komt. Je moet 3 keer per week lopen, en dan zou je in 10 weken 5km nonstop moeten kunnen hollen.

Heb de eerste les gedaan, qua conditie heel geod te doen, heb alleen wel betonnen kuiten ;)

edit: er is trouwens een heel hk topic over

nou daar kan ik je ook wel bij helpen hoor >;)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:31

waar kun je dat downloaden? ik heb ook een iphone dus misschien dat ik er ook wat aan heb! ben totaal geen hardloop type dus ben benieuwd!!

vanmorgen gewogen en 74,2! de 73 komt in zicht! ik heb nog tot 20 aug. om richting de 70 te komen maar ik ben sinds 2 weken toch al wel iets meer tevreden gelukkig!!!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:32

Ik vind het wel relaxt, zij past elke keer de muziek aan aan het gevraagde tempo en schreeuwt me toe dat ik nog effe door moet :D

Ik heb ze viavia (uiteindelijk van ene torrentwebsite volgens mij)

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:09

-8 ons *\o/* Dit gaat goehoed *\o/* Nog 4,4 kg voor half augustus :+

Start to run doet vent ook, en die is ook echt enthousiast over Evy :j Ik hoop niet te hoeven hollen om af te vallen, want hardlopen en ik zijn geen beste combi :n Ik houd het bij boodschappies op de fiets en een beetje paardrijden voorlopig.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:20

hoi

vandaag is er geen fruit in huis, en het fruit in de tuin is nog niet rijp(behalve kersen). Dus dan maar een sultana (als dat er is).
mijn schema van vandaag:
o: cruesli met melk(4 punten)
t: 7 kersen(1/2 punt)
m: dubbele boterham zonder boter, maar met dun laagje sandwichspread en 1/2 plak kaas (4.5 punten)
t:sultana(geen idee hoeveel punten)
a: geen idee

tot nu toe totaal: 10 punten
nog over voor avondeten: 9 punten(-tussendoortje)

door gebrek aan fruit kom ik vandaag dus grandioos over mijn punten heen:(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:56

Hardlopen...gats nee...daar moet je een talent voor hebben; blik op oneindig en verstand op nul. En dat kan ik niet, dan loop ik alleen maar te denken: "J*zus wat een eind! Ik ben moe! Moet ik nou nóg harder? Waarom doe ik dit eigenlijk?" :')
Ik hou niet van doelloos rondlopen, dat had ik vroegah met handballen al: laat mij me maar in het zweet werken tijdens een oefening en níet door stom rondjes lopen :P

Affijn, schema van vandaag:

O: 200 gram magere yoghurt en 50 gr muesli
T: - (laat ontbijt)
L: donkerbruin broodje (zo'n driehoekje) met rosbief en mosterd
T: pot thee en fruit
D: mager varkensvlees, gele rijst en klein beetje rode saus

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:07

MM: ik dacht er net zo over hoor! Maar omdat er nu iemand tegen me aan praat; (Nog even en dan mag je weer 2 minuten wandelen, En we gaan weer rennen, nog 1.5 minuut, je doet het hardstikke goed. Over 10 weken ben je in topvorm. Houd vol, straks ben je hardstikke fier op uzelf :D ) Dat maakt dat ik het meer als een oefening kan zien. En het beter vol houd...

Dat ik nou kan zeggen dat ik het reuze leuk vind.... neee... maar wel effectief hopelijk ;)

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:34

Inderdaad Bonechi, en daarnaast het feit dat je niet op je horloge hoeft te kijken schijnt ook fijn te zijn. Maar voor mij hoeft het niet zo, ik kan ook bloedfanatiek worden in een spelletje, maar atletiek :n
Mies, je luchtje is helemaal goed aangekomen en helemaal goed!

Schema:
7.30: 100 gr. optimel yoghurt met 3 eetlepels muesli
10 uur: VB met achterham en een appel
12 uur: VB met 20+ kaas
13.30: VB met achterham
16 uur: VB met 20+ kaas
18.30: Kies&Kook babi pangang

Totaal 18 pt, nog 2 punten over en als escape 2 plakjes ontbijtkoek.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:18

kebie schreef:
Mies, je luchtje is helemaal goed aangekomen en helemaal goed!

+:)+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:23

Ik vond hardlopen ook niet leuk maar zaterdag was ik aan het lopen en best al een eind en ik zat maar te denken..ben ik niet moe, ik hoor moe te zijn, jeetje wat goed.
Ik zit nu op de 8.1km waarvan ik het in 53 min doe en 5 min is daarvan stap dus best goed alleen nu heb ik phijjjijjjnnnnn in mijn voeten enkels en ben zo moehhoeee

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:25

Heb je al wel goede hardloopschoenen dan, Tita?

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:26

Ik denk dat je anders niet zo ver komt ;)

Ik ben helemaal blij met mijn schoenen, het woeit zelfs onder mijn voeten door :D Maargoed das wat offtopic.

Iemand tips om je ijzerwaarde te verlagen? Mijn ijzergehalte in mijn bloed was (te) hoog