Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bah wat zijn die eng...

),
, ik vind het eng als iemand mijn keel aanraakt en ga zo maar door.Tootz schreef:Clowns... als sinds kleins af aan, een bezoekje aan het circus of Bassie en Adriaan op tv stonden garant voor weken aan nachtmerrie's
Vorig jaar ging ik naar jaren weer naar het circus en dagen van te voren had ik al nachtmerrie's over de clowns en dagen daarna was ik nog van slag. Zelfs ronald mcdonald wil ik niet zien. Ooit heb ik eens gedacht dat ik er toch van af moest en heel dapper IT gekeken....... laten we het erop houden dat het zweet me nu alweer uitbreekt.
Van de week liep er een jochie langs met een clownsmasker, angstzweet brak me uit en moest echt moeite doen om niet volledig in paniek te raken. Heb de hele week dus ook nog geen oog dichtgedaanbah wat zijn die eng...
.
) moeten lopen om bij een pretpark te komen, met mijn ogen dicht aan het handje van mijn pa.
).Zinn schreef:Ik moest van de week naar de tandarts, en bedacht me toen ik daar lag dat ik dus wel bang ben dat er iets in ijn keel schiet ofzo en dat ik gestresst wordt als ik niet goed kan slikken terwijl hij in m'n mond bezig is. Niet dat ik echt in paniek raak, maar heeft wel weer met die overgeeffobie te maken...hoe doet de rest met emetofobie dat? kunnen jullie op je gemak naar de tandarts?
. Begrijp nooit waarom ik ze eng vind, heb het al van jongs af aan.
Gelukkig maar, want ik begrijp dat het een enorme belemmering vormt in je leven..