Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:33

Misschien kun je eens terecht bij maatschappelijk werk om je hart te luchten. Zij geven vaak goeie tips.

Als je moeder binnen een week op straat staat, dan jij toch niet als je bij je vader woont? Of je vader zou financieel afhankelijk van je moeder moeten zijn.
Nou, doe rustig aan. Je hebt een lang weekend vrij dus hoeft niet aan school te denken.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:55

idd gelukkig hoef i kook nietaan school te denken !
najaa dat was het probleem dus als ik wel met mijn ma mee zou gaan .
maar haar vriend is echt heel raar
heb zo'n raar gevoel bij die man ! :oo
voel me niet prettig bij hem ..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:18

He Pr_BillyBoy, het is niet niks de situatie waarin je zit.
Begin je steeds beter te begrijpen. Ik heb ook een moeilijke jeugd gehad, om het zacht uit te drukken. Als je wilt, pb-en mag altijd he!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:26

Zo het is weer erg druk geweest hier, las dat ikdoemaarwat schreeft dat het zo 31 december is. Als je wilt dat het december is duurt het lang, in mijn geval en voor jou zal het snel gaan. Vandaag alleen een emailtje gehad, hij zal wel niet hebben kunnen bellen. Ben in ieder geval blij dat ik iets heb gehoord. Vanmiddag is een vriendin langsgeweest en vanavond naar mn ma gegaan. Voel me wel weer wat minder, hoop dat ik straks wel wat kan slapen want afgelopen nacht was het niet veel.

Sterkte voor degene die het nodig hebben :(:) het gaat me even niet lukken om op iedereen te reageren.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:35

Dankje wel PW !

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:38

CIV :(:) heb je nog wat gehoord van je vriend ?
Sorry als ik er overheen gelzen ben !
ik dat je een beetje slaapt vanavond

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:39

CIV je hoeft ook niet altijd op iedereen te reageren toch? Is ook haast onmogelijk als er op een dag zoveel gepost is. Niemand neemt je dat kwalijk. Hopelijk slaap je goed. Fijn dat je een mailtje weer hebt gehad. Hopelijk heeft hij ook snel de mogelijkheid om te bellen. Ik vind het goed van je dat je zo onder de mensen blijft. Hopelijk geeft je dat wat steun in deze moeilijke tijd. Sterkte he!

Pr_BillyBoy graag gedaan, dat is een kleine moeite en kan me een beetje voorstellen hoe rot de situatie voor je is. :(:)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:40

nogmaals dankje PW ik dnek dat je het zelf wel weet hoe het voelt .
het speelt inmiddels al ander half jaar

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:41

Ik ga trouwens nog even strijken voor de bruiloft van morgen.
Ik hoop dat ik een beetje slaap want ik zie er echt vreselijk tegenop. Kan er helaas echt niet onderuit. Mensen zeggen dan goed bedoeld dat alle aandacht voor het bruidspaar is blablabla, maar daar gaat het me helemaal niet om. Ik voel me gewoon niet prettig bij allemaal vreemden mensen in een vreemde omgeving. Als ik er alleen al aan denk krijg ik weer steken op m'n borst. Klotezooi...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:43

Pr_BillyBoy schreef:
nogmaals dankje PW ik dnek dat je het zelf wel weet hoe het voelt .
het speelt inmiddels al ander half jaar

:j het is slopend
Thuis hoort een veilige warme plek te zijn, waar je open over dingen hoort te kunnen praten.
Het is echt heel erg als thuis dus niet zo'n plek is en je alleen opgescheept zit met je problemen en eigenlijk nergens over durft te praten. Ik heb me in mijn jeugd ook heel alleen en onbegrepen gevoeld. Toen was er alleen nog geen bokt waar je je verhaal nog een beetje kwijt kunt...

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:44

jaa idd begrijp je helemaal !
ik kan eerlijk gezegt soms helemaal niet samen zijn met andere mensen
laat staan vreemde !
toch hoop ik dat het een beetje een leuke dag word
hoe was het bij de kapper trouwens ?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:45

jaa en ook bij bokt voel ik me niet echt lekker om je verhaal kwijt te kunnen want ik dnek dat mensen gewoon kunnen google :\
Laatst bijgewerkt door Pr_BillyBoy op 21-05-09 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:48

Dat is waar Pr_BillyBoy, maar het is al fijn om een beetje wat kwijt te kunnen en hoe warm en lief de mensen hier in dit topic reageren.

Bij de kapper was ik er gespannen en voelde me niet op mijn gemak. Maar gelukkig hebben we dat weer achter de rug. Zelfde verhaal eigenlijk, drukke omgeving, vreemde mensen en een heel negatief zelfbeeld. Dat werkt allemaal niet echt mee ;)

Ga nu echt even strijken!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:50

oke balen ! hopen dat je er wel een goed kapsel aan over hebt gehouden ! ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:53

Gelukkig wel.
Dat is ook zoiets, ik weet van te voren altijd zeker dat ze mijn haar gaan verprutsten en totaal gaan verknippen. Al is dat nog nooit gebeurd. Hoezo denken in rampen?? :+

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:54

PW, sterkte morgen. Als er veel vreemde mensen zijn dan zit er vast wel 1 tussen waarmee je het kan vinden en anders hou je je gewoon een beetje afzijdig?Je bent er voor het bruidspaar en met de rest heb je niets te maken, doe waar je je goed bij voelt. Ik ga morgen weer eens naar de kapper. Er wordt inderdaad teveel gepost om op iedereen te reageren.

Billyboy, wat een rotsituatie, kan me ook wel een beetje voorstellen hoe je je voelt. Sterkte meid :(:)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:57

Dankje CIV : ik heb er volensmij nog nooit eerder over gepraat in dit topic ?
this al anderhalf jaar aan de gang .

hoe voel jij je nu CIV ?

PW dat gelukkig wel ! :P

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:02

BillyBoy, Met mij gaat het wel, beetje last van mn borst en wat draaierig. Iedereen komt vandaag ook met zn problemen bij mij geloof ik, opzich niet erg maartoch. Hoop dat je je snel beter voelt.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:05

oke zal je niet meer lastig vallen ! ...
nee idd das niet lekker
dan ga je je nog rotter voelen ;(

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:11

Bedoel jou/jullie niet hoor, daar zijn we hier voor. Maar gewoon thuis, zit nu ook weer op msn met een vriend die niet weet wat hij met zn relatie moet, dat is al de 2de vandaag die hiermee komt.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:15

Lastig is dat, net als je eigenlijk al even genoeg hebt aan jezelf komen anderen ook nog bij je. En je wilt er waarschijnlijk toch voor ze zijn. Niet zo vreemd dat je wat duizelig bent en last hebt van je borst. Dat zijn de eerste signalen al he dat je even op jezelf moet passen. (Makkelijk gezegd, ik weet het)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:16

owhjaa lijkt me ook wel dat je er een beetje gek van word
net zoals op msn

Hoe gaat het ;(

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:19

Dank je PW, je hebt gelijk. Iedereen hier zit met relatieproblemen, hoop dat het hier overwaaid. Wil er inderdaad voor iedereen zijn, dat is de aard van het beestje en je verzet dan toch je eigen gedachten. Is het gelukt strijken?

Ze bedoelen het allemaal niet verkeerd, ze willen gewoon hun verhaal kwijt.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:24

Strijken is gelukt, dus ik ga zo mijn bedje in.
Zat nog even een beetje te lezen. Heb een leuk boekje over mediteren "Verlicht in 1 seconde". Grappig geschreven en lekker luchtig. Kan ik me tenminste op concentreren.

Kan me wel voorstellen dat ze hun verhaal kwijt willen. En omdat jij al het nodige hebt meegemaakt kun je je waarschijlijk ook een beetje inleven, of in ieder geval actief luisteren. Ze voelen zich bij jou ws serieus genomen.Maar blijf op jezelf passen. Alleen jij voelt wanneer je even pas op de plaats moet maken...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:26

Klopt helemaal PW, ik ga zo ook maar eens naar bed. Heb weer wat tijdschriften van mn ma gekregen dus die kan ik nog lezen, vind ik altijd wel leuk. Morgen ook weer genoeg te doen, hoop alleen wel dat ik slaap, zie er wel tegenop om naar bed te gaan. Het is zo leeg alleen. Slaap jij een beetje de laatste tijd?