Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:ik slik nu ong een half jaar microgynon 30...ik moet hem 3 maand doorslikken vanwege mijn gezondheid..maar ik krijg steeds na ongeever 1,5 a 2 maand een doorbraakbloeding...op het begin niet veel maar het houd ook niet vanzelf weer op waardoor ik dan toch steeds maar weer een stopweek inlas...
zal ik toch eens de ha bellen, of het nog weer eens proberen? want dan zou ik dus misschien een zwaardere moeten ofzo, maar de m30 is toch al best zwaar of niet?...
Mientjeuh schreef:Even quote van ander topic, iemand die dit weet?Mientjeuh schreef:Omdat ik met mijn vorige pil (was een hele lichte) vaak last had van doorbraakbloedingen midden in mijn strip, heeft mijn HA me een weekje terug een sterkere pil voorgeschreven. Op dat moment zat ik nog halverwege de strip van mijn vorige pil, maar ik mocht gewoon meteen de dag zelf met een nieuwe strip van mijn nieuwe pil beginnen. Het enige wat ik ben vergeten te vragen (en HA is deze week op verlof) en dus nog altijd niet uit ben: werkt die nieuwe pil meteen? Want na een weekje zijn mijn tussenbloedingen wel opgehouden, maar daarmee weet ik nog niet of 'ie werkt. Of is het zoals wanneer je voor het eerst met de pil begint, dat 't een maand duurt voor hij werkt?
IvysToeter schreef:eventjes misschien een hele rare vraag.
wat als je af en toe duizelig bent (ondanks genoeg eten en drinken) zou je dan zwanger kunnen zijn?
Een vriendin van mij is namelijk de laatste tijd nogal duizelig af en toe.