Naja, gewoon rondjes rennen totdat je iedereen gek hebt en touwtje springen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lien_ schreef:Traplopen zou ik eigenlijk niet doen, is erg slecht voor je knieen.. geen idee wat je anders kan doen, jullie hebben vast geen fitness apparaat
Naja, gewoon rondjes rennen totdat je iedereen gek hebt en touwtje springen?
Bolivia schreef:Ik vind het goed dat mensen hier posten over dat je wel gezond moet blijven eten, jezelf niet uithongeren etc.
Wel komt het op mij een beetje over alsof iedereen hier over één kam geschoren wordt. Er zijn hier inderdaad mensen die écht te weinig eten, maar ook mensen die gewoon proberen een voor hun zo prettig mogelijk gewicht en een gezonde levensstijl proberen te creëren door middel van gezond eten en niet teveel tussendoortjes.
Naja, dat was het![]()
Mijn eten van vandaag tot nu toe:
ontbijt: broodje kaas
tussendoor: stukje chocola
lunch: broodje ham
Ik wilde graag een stuk fruit tussendoor, maar we hebben helemaal geen fruit meer, gelukkig gaat mams vanavond weer boodschappen doen
benangelique schreef:Bolivia schreef:Ik vind het goed dat mensen hier posten over dat je wel gezond moet blijven eten, jezelf niet uithongeren etc.
Wel komt het op mij een beetje over alsof iedereen hier over één kam geschoren wordt. Er zijn hier inderdaad mensen die écht te weinig eten, maar ook mensen die gewoon proberen een voor hun zo prettig mogelijk gewicht en een gezonde levensstijl proberen te creëren door middel van gezond eten en niet teveel tussendoortjes.
Naja, dat was het![]()
Mijn eten van vandaag tot nu toe:
ontbijt: broodje kaas
tussendoor: stukje chocola
lunch: broodje ham
Ik wilde graag een stuk fruit tussendoor, maar we hebben helemaal geen fruit meer, gelukkig gaat mams vanavond weer boodschappen doen
jij bent 1 van de velen die te weinig eet en toch pretendeer je zelf gezond te eten en dus niet over de befaamde kam geschoren te willen worden.
de tijd dat je dit poste was half 5; je kcal inname was in totaal nog geen 500 kcal. Voor een gezonde dag moet je aan 2000 kcal zitten. die 1500 die je tekort hebt, eet je er in de uren totaan je slaap echt niet meer aan!
Winxz_Bas schreef:hmm grote cupmaat.. zullen we ruilen?? ik heb C.. kan wel beetje bij vind ik..
vanochtend:
1 cracot
1 rijstwafel met sandwichspread(komkommer)
2 bekers water