Gisteravond heb ik echt een super leuke avond gehad! Gistermiddag werd ik gebeld dat we al om half 6 gingen wokken. Dus om half 5 al richting m'n vriend en toen waren we om half 6 in dat wokrestaurant. Daar hebben we tot half 9 gezeten en toen richting huis, daar wat gedronken en door naar de verjaardag. Ik was vannacht om 1 uur thuis en ik was helemaal totaal niet moe eigenlijk! Had wel eventjes een moeheidsaanval tijdens het eten, maar die was ook snel weer weg!
Dus van half 5 tot 1 uur weg van huis en dingen doen zonder moe te worden vind ik echt knap van mezelf
Ben zelfs beetje verbaasd dat het zo goed ging 
Ik ga trouwens ook overwegen om eens een homeopaat te proberen. Mijn schoonmoeder heeft er hele goede ervaringen mee en haar zus ook. Dus ze vroeg of het niet iets voor mij was om te gaan proberen. 's Avonds op de verjaardag had ik het erover met iemand en die zei dat haar nicht ook zoiets had geprobeerd en er ook van opgeknapt was. Natuurlijk hadden zij allemaal iets anders, maar het valt altijd te proberen! Baat het niet, dan schaadt het niet
) Weet je iets af van het traject dat je ingaat als je positief bent voor een lyme test?
Wel heel erg vermoeiend, maar dat vind ik niet zo gek en had ik ook niet anders verwacht. Stamp lekker door alle moeheid heen, geen tijd voor. Zien we op de vrije dagen wel weer... Nu zo maar weer mijn bedje in, kan ik hopelijk nog ruim 10 uur slapen vanacht. Hoest mij trouwens wel helemaal een ongeluk, had niet verwacht dat die pufjes die ik heb zoveel tegenhielden. Maargoed, morgen komen ze weer binnen.
ik vind dat soort dingen ook erg leuk om te doen
mijn laatste uitspatting was een appel/stoofperen taart met amandelspijs
dus ga vrolijk door.