Je ziet het echt goed als hij uitgroeit. Als je jezelf echt gerust wil stellen, meet dan het vel tussen je bolletjes, en meet over een maand of wat weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:OMG bij mijn piercing stond er in het gastenboek over piercing in de pols met een glinstertje (microdermal dus) ik heb gehoord dat ze met een appelboor worden gezet?
pharagirlke schreef:Dramaqueen die van mij was amper drie maanden oud, de kans dat die nog verder uit zou groeien is dus groot. Mijn piercer zei zelf dat dat normaal niet op drie maanden hoort, dat het geen "normale" afstotingsreactie was. Ik wil niet perse zeggen dat zoutbadjes slecht zijn, maar ik denk dat het voor mijn lichaam gewoon niet geslaagd was.Dus ik wil het opnieuw proberen maar dan zonder zoutbadje.
Chrissie_ en daar zit mijn twijfel dus, ik denk niet dat mijn lichaam gereageert heeft op de piercing, maar op het zoutbadje.. Omdat amper een uur na het zoutbadje hij ontzettend pijn begon te doen en toen kwam de onsteking, vandaar dat ik het risico dus wil nemen om het nog eens te proberen... Misschien blijft hij zonder zoutbadje dus wél zittenen bovendien was ik bang dat hij in de genezing nog verder zou uitgroeien (gezien een navelpiercing idd altijd wat uit groeit), ik had nog minimum 9 maanden te gaan.....
xDramaQueen schreef:ik ben sowieso geen voorstander van teveel zeezout , lekker unicura doet het het beste
xDramaQueen schreef:OMG bij mijn piercing stond er in het gastenboek over piercing in de pols met een glinstertje (microdermal dus) ik heb gehoord dat ze met een appelboor worden gezet?
marlies85 schreef:Zeezout moet je ook alleen gebruiken als je piercing kliert.
Ook heel belangrijk, gebruik zeezout zonder toevoegingen(ook geen jodium), en na gebruik van zeezout de piercing heel goed naspoelen.