[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:05

Als het vel tussen je piercingbolletjes kleiner lijkt te worden, je gaat steeds meer staafje zien. En hij hoeft niet perse pijn te doen om uit te groeien.

Je ziet het echt goed als hij uitgroeit. Als je jezelf echt gerust wil stellen, meet dan het vel tussen je bolletjes, en meet over een maand of wat weer. Knipoog Zo ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het hoogtijd was om hem er uit te halen. Lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:07

Mijne is ook super erg uitgegroeit maar no way dat ik m eruit ga halen. Zal wel even foto zoeken.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:11

Met een 10 mm staafje Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:20

over 2 weken ga ik denk ik een paar nieuwe piercings halen Nagelbijten / Gniffelen
heb nu tong navel en een boven in me oor. Ben van plan een tragus te halen en me oor te laten stretchen. er zit nu al meer als 3 een siraad in van volgens mij minder als 1 mm dus die laat ik stretche. Een industrial vind ik ook mooi maar dat zien we dan wel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:23

Tja sorry, Lachen Ik heb wel besloten hem er uit te halen, vind het eerlijk gezegd niet mooi. Máár, neem het niet fout op, als jij het mooi vind vooral doen! Maar ik vond het voor mij gewoon niet mooi. Lachen Zo zag mijne dus ook uit. Ik wilde niet riskeren dat hij uit zou scheuren als hij door zo weinig vel zit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:26

je hebt 6 mm piercings en die zijn er niet voor niets, merendeel omdat navelpiercings zelden en tot nooit op 12/10mm blijven.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:27

Ja iid dat snap ik wel hoor Lachen
Heb er nu ook altijd een 8 mm staafje in..
Heb er ook nog over getwijfeld om er uit te halen en dan nieuwe zetten. Maar die kans dat die weer gaat ontsteken en oliebol is ook super groot dus dan maar niet Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:28

OMG bij mijn piercing stond er in het gastenboek over piercing in de pols met een glinstertje (microdermal dus) ik heb gehoord dat ze met een appelboor worden gezet?

Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:30

Dramaqueen die van mij was amper drie maanden oud, de kans dat die nog verder uit zou groeien is dus groot. Mijn piercer zei zelf dat dat normaal niet op drie maanden hoort, dat het geen "normale" afstotingsreactie was. Ik wil niet perse zeggen dat zoutbadjes slecht zijn, maar ik denk dat het voor mijn lichaam gewoon niet geslaagd was. Lachen Dus ik wil het opnieuw proberen maar dan zonder zoutbadje.

Chrissie_ en daar zit mijn twijfel dus, ik denk niet dat mijn lichaam gereageert heeft op de piercing, maar op het zoutbadje.. Omdat amper een uur na het zoutbadje hij ontzettend pijn begon te doen en toen kwam de onsteking, vandaar dat ik het risico dus wil nemen om het nog eens te proberen... Misschien blijft hij zonder zoutbadje dus wél zitten Lachen en bovendien was ik bang dat hij in de genezing nog verder zou uitgroeien (gezien een navelpiercing idd altijd wat uit groeit), ik had nog minimum 9 maanden te gaan.....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:58

xDramaQueen schreef:
OMG bij mijn piercing stond er in het gastenboek over piercing in de pols met een glinstertje (microdermal dus) ik heb gehoord dat ze met een appelboor worden gezet?

Huilen van het lachen

haha, wat een grote microdermal zou je daarvoor nodig hebben, de mijne floepte er al in de eerste dag ,en die was maar met 2 mm gezet Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:03

pharagirlke schreef:
Dramaqueen die van mij was amper drie maanden oud, de kans dat die nog verder uit zou groeien is dus groot. Mijn piercer zei zelf dat dat normaal niet op drie maanden hoort, dat het geen "normale" afstotingsreactie was. Ik wil niet perse zeggen dat zoutbadjes slecht zijn, maar ik denk dat het voor mijn lichaam gewoon niet geslaagd was. Lachen Dus ik wil het opnieuw proberen maar dan zonder zoutbadje.

Chrissie_ en daar zit mijn twijfel dus, ik denk niet dat mijn lichaam gereageert heeft op de piercing, maar op het zoutbadje.. Omdat amper een uur na het zoutbadje hij ontzettend pijn begon te doen en toen kwam de onsteking, vandaar dat ik het risico dus wil nemen om het nog eens te proberen... Misschien blijft hij zonder zoutbadje dus wél zitten Lachen en bovendien was ik bang dat hij in de genezing nog verder zou uitgroeien (gezien een navelpiercing idd altijd wat uit groeit), ik had nog minimum 9 maanden te gaan.....

ik ben sowieso geen voorstander van teveel zeezout , lekker unicura doet het het beste Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:11

OMG OMG OMG OMG ik werd net helemaal gek.

Jullie weten dat mijn microdermal aan het poedersuiker was, heb zelfs nog gepost op het piercingforum nadat er een dikke vette vieze bloedophoping achter kwam, naar de piercer geweest omdat ik ervan overtuigd was het rechter (kortste) pootje zien, maar hij was niet aan het uitgroeien.

Dit kwam helemaal uit het niets, ik had nooit wat en nu ineens alles.

even helemaal met rust gelaten maar eind november begon hij pijn te doen en echt vervelend te zitten in me broek, ik voelde hem non-stop.
Net zat ik op de wc en ik zag nog maar de helft van mn MD, ik raakte de andere kant aan en daar zat mijn huid overheen, met veel pijn teruggeduwd en de md was weer te voorschijn, maar ook die bloederige bloedophoping (is zachte flubberige huid roodkleurig, als je het te hard aanraakt bloed het), ik denk he k*t en sta op, ineens heb ik keipijn aan de plek en ik kijk, ja hoor, me MD floept er voor de helft uit...
ik giga gek worden want de andere kant zat nog muurvast, ondertussen is het een bloedbad en duik ik snel onder de douche, tjah daar stond ik dan met een gapende wond en 1 MD pootje, piercer niet open niets, ik helemaal in de stress schieten, hij moest er NU uit want hier zou ik nooit de nacht mee overleven.

Uiteindelijk niet gekeken en zachtjes bewogen toen schoot het andere pootje er ook uit, daarna nog even flink moeten afkoelen omdat ik me adem er bij inhield en ik best wel spastisch was.
Resultaat: een vies gapend gat (hoe dat nou zo groot komt?????) met nog steeds dat flubberige rode huid erop (voelt heel vies) pijn is ondragelijk en dat zal een fiks litteken worden.
zit nu pleister op voor het bloed en ga straks proberen te slapen en hoop er morgen het beste van.

Nooit meer een MD voor mij.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:19

Dat is balen DQ Bloos!

Mijne is nu 11mm Haha! ga het eens bijhouden Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:20

He gats DQ!!! Ik zou ook echt flippen hoor Ach gut sterkte ermee, dat zal nog wel even klieren denk ik.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:37

Wow DQ, dat is écht balen. Daar heb je wel heel veel pech mee gehad!

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:08

Afbeelding
Zo ziet hij er nu uit. Is het erg?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:09

Dat rode kringetje gaat vanzelf weg. Zolang je hem maar goed verzorgt.
Ik lees dat je hem pas 1 week hebt, dus het is gewoon geduld hebben. Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:12

Sinds mijn hangertje er weer aan hangt gaat het stukke beter Nagelbijten / Gniffelen geen korstjes Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:14

xDramaQueen schreef:
ik ben sowieso geen voorstander van teveel zeezout , lekker unicura doet het het beste Ja

Ik dus ook niet meer Piercer heeft ook uitgelegd waarom hij het niet aanraad, en daar kan ik me helemaal in vinden. En daarom dus dat ik het opnieuw wil proberen maar ik wil het deze keer góed doen! Want ik zit nu echt met het gevoel dat het mijn eigen stomme fout is, en ik heb het even "nodig" om te proberen of het nu wel goed gaat. Als het nu weer fout gaat, dan geef ik het gewoon op... Met heel veel pijn in het hart want ik vind het nog steeds een supermooie piercing... maar als mijn lichaam het niet wil, dan is dat zo...

Zonde van de MD overigens Scheve mond Jammer dat die zo snel uitgroeien eigenlijk... Was op zich een "mooie" vervanging voor de surface piercings als het werkte....
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 03-12-08 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:18

Oh DQ wat jammer! Ik zou ook enorm balen als ik jou was.. en je was er nog wel zo trots op Ach gut

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:20

Jeetje DQ dat is balen...Ik had het al niet zo op MD's, maar nu dus helemaal niet meer.
Hoop voor je dat het snel geneest en dat de pijn snel weg is. Ach gut

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:22

Zeezout moet je ook alleen gebruiken als je piercing kliert.
Ook heel belangrijk, gebruik zeezout zonder toevoegingen(ook geen jodium), en na gebruik van zeezout de piercing heel goed naspoelen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:28

Naspoelen hoefde ik niet van mijn piercer, wel droogdeppen met keukenpapier. Mijn rookie doet al wat minder pijn, ik kan weer mijn hoofd bewegen zonder dat hij erachter aan zeurt.
Zit er vanavond ook niet meer aan, ook niet met zout. Heb hem flink gespoeld onder de douche, toen kon ik hem goed heen en weer bewegen zonder pijn. Dus met een beetje geluk loopt het wel weer los *LOL*

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:49

xDramaQueen schreef:

Huilen van het lachen

Tom en ik noemen het altijd een 'appelboortje' vandaar xD

Maar wat poedersuiker van je MD zeg!! Damn!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:51

marlies85 schreef:
Zeezout moet je ook alleen gebruiken als je piercing kliert.
Ook heel belangrijk, gebruik zeezout zonder toevoegingen(ook geen jodium), en na gebruik van zeezout de piercing heel goed naspoelen.

Ik kreeg het dus mee als advies voor pure naverzorging. Niet voor als die onstoken was oid. Scheve mond