Overigens heb ik nu wel wat last van bloedingen maar echt niet erg, hoop wel dat het snel overgaat. Binnenkort dan op controle en hopen dat alles goedzit haha

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tivoli_ schreef:Ik heb ook nergens om gevraagt bij het plaatsen van mijn mirena.
Ben niet verdoofd,maar heb al wel een kind gebaard
Hij zit er nu een maand, en de dag dat ik zou moeten beginnen met bloeden is stilletjes voorbij gegaan.
Waarschijnlijk ben ik 1 van de vrouwen die geen bloedingen meer ervaart na het plaatsen van mirena....
Ik blij!
2misty2 schreef:Nou tot nu toe zeer tevreden over de nuvaring!
Gelukkig geen bijwerkingen
Enne met s*x geen last ervan hihi
Lalidan schreef:@moos24: Je kan de ring met geen mogelijkheid de baarmoeder in duwen. Niet met gemeenschap, en zelfs niet als je het heel bewust zou proberen. Tussen de menstruatie door is je baarmoedermond gesloten. Tijdens de menstruatie staat hij een klein stukje open, maar zelfs dan krijg je daar de ring niet door heen. Misschien dat als je écht zou willen, het je zou lukken bij vrouwen die kinderen gehad hebben, maar dan moet je er al wel heel erg je best op doen, want zodra je de ring loslaat vouwt hij zichzelf al weer uit. EN het lijkt me niet dat je dat gaat proberen![]()
Vanzelf door een doorgang van een centimeter breed gaat zal niet gebeuren, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
maatschap vrouwenartsen schreef:In het uitstrijkje zijn enkele cellen aanwezig die er iets anders uitzien dan normaal. Duidelijk afwijkend zijn ze niet. Daarom adviseert men het uitstrijkje na een halfjaar te herhalen. Vaak is er dan weer een normaal beeld. Voor de zekerheid wordt het onderzoek dan een jaar later nogmaals herhaald. Als de uitslag tweemaal een Pap 2 is, wordt onderzoek door de gynaecoloog geadviseerd. Meestal is geen behandeling noodzakelijk.