& Alle anderen ook mooie foto's! Iets te veel om allemaal op te reageren.
Gisteren lekker gewandeld. Naar dezelfde waterval als 2 weken geleden, en wat een verschil Het heeft de afgelopen weken hier bijna non-stop geregend dus er was veel meer water.
Prachtig maan foto's Posbank hardlopen zie ik.en prachtige foto's van lizard SusanH ook fijn op pad en gaucho en faringo samen Athelas wat een mooie waterval. Ik heb dit weekend genoeg gelopen maar minder in natuur Vrijdag avond festival, zaterdag horse event, zondag festival voor het werk. Toen met cliënten nog even naar het festival.
Het was hier vanmorgen regenachtig. Dus maar gewacht tot het beter weer werd.
Even gewandeld bij Dalfsen in de buurt.
gaucho
Geplaatst: 08-09-25 16:42
Hier was het vandaag gelukkig nog wel goed weer. Daar hebben we meteen goed gebruik van gemaakt. Het was niet druk op de weg dus voor 12.00 zaten we al in de kabelbaan vanaf Nova Levante. Lekker stukje gewandeld met zicht op rosengarten massief en Latemar aan de overkant.
Lekker geluncht in een berghut.
Daarna nog even een stopje bij het Lago Di Carezza.
Wat prachtig allemaal weer, hier door prive omstandigheden even alles op een laag pitje, maar ik lees wel mee. Gisteren wel nog even in het Munnikkenland, de uiterwaarden van Slot Loevestein geweest.
Gaucho en Faringo wauw! En hahaha die koeienfoto’s Wat een prachtig meer ook
Horsii ook al zo’n mooie wandelomgeving!
Lizard dat was het wachten op mooi weer waard. Prachtig. Hier wordt vanaf vannacht één of andere zondvloed verwacht Ik heb een avondwandeling gemaakt. Kwam deze knapperd tegen, ik vond hem echt mooi. Net een blad
Faringo mooie aanvulling en wat een toffe kleur schoenen heb je!
Shaddy leuk tussen de paarden!
Bootsiebob die heeft zeker mooie schutkleuren.
Ik heb nu al drie dagen op rij kunnen wandelen. Sinds zaterdag mag ik ook weer autorijden. Ga morgen met Luuk en de draagzak naar stal. Even testen of het me lukt om dat om te doen in de auto. Mocht dat lukken kan ik binnenkort ook weer een keer naar het bos. Laatst deden we dat met de kinderwagen maar het hobbelt echt te veel.
Bootsiebob, wat een camouflage heeft de pad. En weer leuke foto's.
Mandyy,wat goed dat je weer mag autorijden.
Kan je weer op pad.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 08-09-25 20:41
O faringo en gaucho wat prachtig. Die kleur van dat meer ook heel bijzonder.
Lizard mooie detailfoto's weer.
Bootsiebob idd een mooie kikker.
Shaddy leuk die konikpaarden.
Ik ben naar de Groene Grens geweest. Coco is daar nog even in de hondenspeeltuin geweest, kan ze los zonder dat ik bang hoef te zijn voor wolven. In het losloopgebied bij het bos durf ik ze niet meer los te laten.
noordje
Geplaatst: 08-09-25 21:40
Heel gaaf Faringo en Gaucho!
Wat een verschil Athelas. Heeft het bij jullie dan zoveel geregend? Er wordt hier ook steeds regen opgegeven,maar ondertussen is het prachtig weer
Lekker weer aan de wandel Mandyy
Fijn dat Coco even lekker los kon in de honden speeltuin. Leuke foto's.
Lizard,ook weer toffe foto's.
Bootsie, leuke foto's ook.
Druk weekend Boedjang.
Shaddy,sterkte.
Zoals gezegd, heerlijk weer vandaag,dus weer lekker gewandeld. Ik probeer zoveel mogelijk bos te mijden vanwege die stomme herteluizen Maar er moest natuurlijk weer gezwommen worden Hutje En op de paden.
lizard
Geplaatst: 08-09-25 21:42
Noordje, het blijft een mooie omgeving daarzo.
En je hebt ook goed weer.
Ik was net nog even klein stukje door het dorp.
boedjang
Geplaatst: 08-09-25 22:17
Gaucho en faringo prachtig waar jullie zijn
Lizard ook prachtig, vooral groene blad met.. ? Een soort wants? Noordje last van hertenluis maar nala vermaakt zich sowieso denk Susan wat fijn dat je toch ook den hondenspeeltuin in de buurt hebt. Shaddy mooie de paardjes en mandy wat fijn om weer je vrijheid te hebben in de auto he. Ik moest werken van 10 tot 22 dus tussendoor net nog even duin achter werk in. Steekt een debiel in de buurt vuurwerk af. Nou dat was t einde van de wandeling