Dank jullie wel allemaal. We gaan morgen door naar Brussel en we zitten nu in de buurt van Cambrai in een B&B. We waren er vroeg want ons navigatie systeem is nu Google dat op een scherm in de auto wordt geprojecteerd via de telefoon. We hebben amper of geen file gehad, Google gaf aan dat er een zwaar ongeluk was gebeurd, iets dat ik ook op de radio hoorde en dus zijn we zelfs in Parijs geweest, over de Seine (prachtig) en het reed allemaal door. Vanmiddag langs het water gewandeld want daar zit de B&B
Over een uurtje lekker eten in het restaurant 800 m verderop.
Have fun! Ik ga morgen met m’n vriend paddestoelen spotten.
Goof
Geplaatst: 21-10-23 10:02
Ik heb al een rondje hardgelopen, maar kwam in de regen terug. Straks komt mijn nichtje van bijna 4 op visite. Hoop dat het droog wordt, dan kunnen we even lekker het speelbos in.
Leuke foto's Pien.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-10-23 12:27
Pien nog gefeliciteerd!
Ik ben gesloopt. Donderdag terug gereden naar huis, en vrijdag naar de Hoge Venen:
Iets andere wandeling dan normaal, echt aan het werk en het was zwaar gisteren vanwege het weer. Maar mooie dag gehad. Helaas laat het wild zich nog amper zien of is heel snel weg, vanwege de wolven die er zitten zijn de dieren veel schrik achtiger geworden.