Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
germie schreef:Supervixen schreef:Harlingen is zo leuk! Veel plezier daar alvast.
Leuk Karin, vanaf Beekbergen kun je heerlijk lopen.
Ik zei ook ooit dat ik de halve marathon nooit zou lopen Germie.. nu loop ik er vaak twee per week en heb ik die afstand al een paar honderd keer gelopen.
En hoe lang heb je over het optrainen naar de eerste keer gedaan?
Ik loop maar 2 keer per week, haha. Vaker lukt qua tijd echt niet (en qua pezen ook niet).
OK, ik had gezegd 3-5km is genoeg, maar heb nu al 1 keer 5km gelopen. En de trainingen zijn vaak langer qua afstand met tussendoor natuurlijk wel rust. Gisteren was 7km, maar wil je überhaupt een afstand van 21km afleggen, dan heb je meer tijd nodig dan een uurtje. Waar haal je dan de tijd vandaan?
Supervixen schreef:Wat ik het lastigst vind aan die lange afstanden is dat ik de dag erna moe ben. En dat is niet altijd handig als je met kinderen werkt.
Karin_deB schreef:@Ninus, oei, goed dat jullie naar de auto zijn gegaan! Onweer is altijd wel spannend met lopen.
En gelukkig begon het pas bij 10km en niet na 2km al
Sterkte met de intensieve dagen in Den Haag!
@Befunny, dat jezelf in de weg zitten en daarvan balen herken ik wel.
Ik merk ook dat ik heel streng naar mijzelf ben, dit is lang niet altijd haalbaar en uiteindelijk ben ik dan weer teleurgesteld in mijzelf.
En dan vraag ik mij weer af waarom ik dat doe etc.
En zo maakt het brein overuren
Anyway, ik heb ruk geslapen vannacht (volgens Garmin prima) en gedoetje met mn dochter op het schoolplein vanmorgen. Dat maakte dat ik mij eigenlijk meteen al als een lege batterij voelde.
Desondanks toch gegaan en nu tevreden aan de koffie
[ [url=m/WNEXEu.jpg]Afbeelding[/url] ]
suusje26 schreef:Ben blij dat ik redelijk centraal woon en alles nog wel te doen is. Ik zoek alleen ook evenementen uit die niet om de hoek liggen, zondag ga ik naar Willemstad, vestingloop nummer 4 van 5. Maar dat combineer ik dan weer met bezoek aan vrienden aan die kant van het land waardoor het die 160 km enkele reis wel waard is.
Leuke plannen Ninus om die marathon van Vaals naar Maastricht te doen, lekker heuvelachtig ook denk ik?
Judenjul, jij bent ook fanatiek zeg! Leuk, ik wou dat ik de motivatie had om eens een schema uit te lopen, maar er gebeurd altijd wat waardoor ik het dan maar weer laat voor wat het is. Probeer wel tempo af en toe wat aan te passen.
Deze week drukke week op school met vergaderingen en laat thuis zijn, vriend die ook nog avonden andere verplichtingen had dus weinig gelopen. Vandaag naar de sport toch nog een rondje met Elmo gedaan, kort maar wel geprobeerd elke km wat sneller te gaan, dat ging weer prima. Zondag dan 10 km en dan hoop ik volgende week weer eens richting de 20 km te kunnen lopen. Temperatuur is in ieder geval een stuk beter zo.
[ [url=m/lWyMKK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HDfYau.jpg]Afbeelding[/url] ]