Bijzondere boom ook, ik heb zo een nog nooit gezien
pien_2010
Geplaatst: 26-07-22 13:44
Dide wat apart en prachtig. Ik denk ook een cactus boom.
Zonet de purple reiger zien overvliegen ,zo prachtig. Vanavond zoek ik een foto erbij. Zit.nu met goed bereik, dus foto's van wandeling rond eigen meer (haha) gemaakt. De bruine kiekendief gezien naast de zwarte wouw in een groep van 20 roof vogels. Tevens een kolonie koe reigers die daarna weer tussen de koeien gingen. Ook staartmeesjes en groene specht, kievitten, zwanen, futen, canapés ganzen etc gezien. Door het alleen wandelen, 1,5 uur voelt het zo sereen aan. Prachtig. We zijn bevoorrechte gelukkige mensen.
Misschien met uitvergroten dat jullie de groep zien
Wat leuk Pien dat je deze vogels zo vanaf je gite spot. Ik vind deze reiger wel mooi en die bijeneter (moest even googlen) is ook erg mooi. Snap dat je je bevoorrecht voelt.
Lizard,weer prachtige foto's uit het mooie Oostenrijk.
Vanochtend waren de kraanvogels er weer,alleen nu hoorde je ze ook aankomen (leuk om 5 uur 's ochtends ) Pas hadden we ook een flinke elandenstier over het land lopen. Had nu net even m'n foon niet bij me
Prachtige foto's Bootsiebob.
Leuke foto's ook Dide. Apart die trap en die cactusboom.
pien_2010
Geplaatst: 26-07-22 17:09
Kraanvogels zijn zo luidruchtig. Zeldzaam in de dierenwereld. En wat gaaf een flinke elandstier. Ik heb ook te vaak mijn foto toestel niet bij me.
Gisteren zagen we dit opeens:
Koeien die met hulp van quaters van de ene wei naar de andere werd gedreven.
Kraanvogels, ik vind het een heerlijk geluid, maar niet om 5 uur ‚s ochtends
Lizard ik herken het gevoel helaas. Té veel op een dag gedaan, ik heb het al meerdere keren gehad, grieperig gevoel de dag erna. Twee dagen later gaat het wel weer, misschien morgen ook nog maar rustig aan doen? En veel water drinken (ik drink appelsap met water gemengd). Ook magnesiumcitraat nemen of een elektrolieten drankje drinken kan helpen.
En ook je nek bedekken tegen de zon, ik heb een dunne buff, een sjaaltje of kraag omhoog kan ook.
Ik ga zo ook nog even een rondje met een kennis. Ging vroeger in mijn echte paardentijd veel met haar om maar wat uit elkaar gegroeid. Via insta weer aan de praat geraakt en gaan vanavond ff bijkletsen.
Weer zo genieten allemaal. Mooie vakantiefoto's zie ik. En Lizard, je hebt een eind gelopen inderdaad. Pien, wat een mooi plekje, je komt helemaal blij en enthousiast over haha. Gaucho, wat een kleurrijke bloemen. Lekker aan het voorbereiden op de vakantie met Faringo. Ik zie ook nog een prachtige zonsondergang zeg!
Ik geniet van jullie foto’s! Wandel wel, maar vooral veel in m’n pauze in de woonwijk en het centrum.. niet zo spectaculair.
Lizard beterschap! Naar zo op vakantie zeg. Kun je beter thuis hebben.. maar je hebt het niet te plannen.
S_imonee
Geplaatst: 26-07-22 21:27
Gisteren zijn wij met de gondel, die in ons dorpje plaatsvindt, omhoog gegaan. Daar hebben wij een rondwandeling van iets meer dan 6 km gemaakt. De uitzichten waren werkelijk prachtig!
Met de lift omhoog: Bowie vindt dat wel wat spannend...
Bowie snapt het principe van een drinkbak niet helemaal
Aan het begin van de route liepen we langs dit prachtig heldere meer.
Uitzichten:
Op ruim 4 kilometer zat een eettentje. Daar hebben we heerlijke gegeten. Daarna het laatste, gelukkig redelijk vlakke stuk afgelegd naar de lift.
Vandaag zijn we bij een zeer toeristische trekpleister geweest: het Eisriesenwelt. Oftewel: een ijsgrot, maar wel de grootste ter wereld! Je kon ervoor kiezen om ernaartoe te lopen of om met de zeilbaan omhoog te gaan. Wanneer je gaat lopen, moet je in totaal zo'n 600 meter stijgen en ruim 2 uur lopen. (en dan na de tocht door de grot weer naar beneden.) Met de zeilbaan moest je zo'n 40 minuten in totaal lopen en 3 minuten met de zeilbaan. Er kunnen steeds 20 personen mee naar boven, dus je staat ruim een half uurtje te wachten wanneer het druk is.
Jullie raden vast al waar wij voor hadden gekozen
In de grot was het werkelijk prachtig. Ik was echt onder de indruk. Het was er koud: zo rond het vriespunt. Onder begeleiding van een gids, in een grote groep, ga je de grot in. Ondertussen loop je langs verschillende ijstaferelen. Echt waanzinnig mooi.
Het was wat bewolkt vandaag. Dat levert ook altijd mooie plaatjes op.
Nog een foto van in de grot.
Het is een beetje een lange post geworden, oeps
Lizard, beterschap! Hopelijk knap je snel weer op
pien_2010
Geplaatst: 26-07-22 21:29
Prachtige post met 2 Prachtige foto's waar het volgens mij iets meer hadden moeten zijn
En later zie ik wel alle prachtige!! foto's.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 26-07-22 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Bootsiebob
Geplaatst: 26-07-22 21:46
Mandyy gelukkig maak je wel wandelingen, waar dan ook en hoe kort dan ook, het doet altijd goed
S_imonee wat een prachtige wandeling. Die drinkbakfoto is briljant
Geweldig uitzicht!
De ijsgrot klinkt gaaf als die zo groot is. Gisteren had het idee van een ijsgrot heel verleidend geklonken Wel een mooie foto, heb je er toevallig nog meer?
Ik vergeet gaucho’s mooie foto’s helemaal. Mooi met de wolken en erg mooie bloemen