purny schreef:Luchtruim gaat verder op slot. Is eigenlijk wel goed voor de klimaatcrisis. Scheelt een hoop co2 nu
Wat is verder op slot?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:Hahaa net op rtl4 nieuws interviewden ze een vent die veel wc papier gekocht. Zijn vrouw stond eraan te trekken in de supermarkt zei hij. Ze zetten de burgers mooi te kakken. Lekker voor ze.
pmarena schreef:De meeste mensen zullen toch geen tig pakken pleepapier kopen neem ik aan, maar gewoon 1 of 2 megapakken op voorraad zetten? Dat tikt ook al lekker aan
Joman schreef:purny schreef:Luchtruim gaat verder op slot. Is eigenlijk wel goed voor de klimaatcrisis. Scheelt een hoop co2 nu
Wat is verder op slot?
Joman schreef:Toch raar. Hier op bokt zitten normale burgers en wij vinden het allemaal debiel dat er in zulke aantallen wc papier wordt gekocht. Wat voor mensen zijn het dan die dat doen vraag ik me af?
Ik vind het totaal onbegrijpelijk; wat je moet met zoveel wc papier. Ik begrijp het gewoon echt niet. Maar misschien mis ik een heel essentieel iets, dan anderen overal ter wereld wel begrijpen?
purny schreef:Joman schreef:
Wat is verder op slot?
Nederland weert twee weken lang vluchten uit China inclusief Hongkong, Iran, Italië, Zuid-Korea om het coronavirus. Dat heeft minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur) zojuist bekendgemaakt
Popstra schreef:bigone schreef:250 doden in Italië in 24 uur, heftig.
Vind dit echt verschrikkelijk![]()
Ik zie af en toe filmpjes dat de mensen in Italie in quarantaine op hun balkons staan te zingen en muziek staan te maken. Is mooi om te zien. Heeft ook iets heel triests
Arabesk schreef:Popstra schreef:
Ik zie af en toe filmpjes dat de mensen in Italie in quarantaine op hun balkons staan te zingen en muziek staan te maken. Is mooi om te zien. Heeft ook iets heel triests
En 2500 nieuwe besmettingen, ondanks de vrijwel lockdown.....
Je zou toch denken dat Nederland en de rest van Europa nu wakker schrikken.
Arabesk schreef:Popstra schreef:
En 2500 nieuwe besmettingen, ondanks de vrijwel lockdown.....
Je zou toch denken dat Nederland en de rest van Europa nu wakker schrikken.
juval schreef:Wistaire schreef:
Mensen die hier aan mee hebben geholpen moeten zich diep schamen
kwam deze op facebook tegen.. wel toepasselijk:
[ [url=m/VZVGXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Giolli schreef:Bij de Supermarkten hier wordt een limiet van 2 stuks per persoon gehanteerd voor pcm.
Waar is hier?
Giolli schreef:moonsparkle schreef:Waar is hier?
Sorry, regio achterhoek.
Edit: iedereen die trouwens boos is over het hamsteren. De verwachtingen zijn dat dit binnen 48 uur weer normaal is, wanneer mensen zien dat de schappen gewoon weer gevuld worden. (En ze 24 pakken pleepapier voor niks hebben gekocht)