3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 17:10

Ik heb valentijn wel zo fanatiek afgekraakt laatst dat als hij zou willen hij vast niet meer durft :')
Nee zie hem sowieso niet, zaterdag weer. En gaan dan wel wat leuks doen, maar meer omdat we dat sowieso vaak doen en we er zin in hebben.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 17:17

Heb een heel lastige dag. Zit eindelijk thuis door oververmoeidheid / lichte burnout maar nu heb ik echt zo veel zin om vettig te eten. Ik voel mij psychisch echt bah en dan zie ik de hele tijd frietjes voorbij komen in mijn hoofd.

Heel lastig! Voor straks ook niets in huis om te eten behalve boterhammen (dat wil ik niet eten) en echt geen zin om naar de winkel te gaan. Ben zo op.

O: yoghurt met muesli en nootjes
M: slaatje met 20gr vlees, nootjes en pitten + dressing.
T: chocoladecakeje (oepsie)
A: nog te bepalen.

Wat zouden jullie doen?

Oh ja, de laatste 10 dagen geen grammetje er af. |(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 17:34

Als je er psychisch echt doorheen zit dan zou ik eraan toegeven, dan is imo nu niet het moment om bezig te zijn met eten. Laat het voor een paar dagen gaan en voel je hopelijk daarna beter om er weer tegenaan te gaan.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 17:38

IMANDRA schreef:
Och Valentijnsdag. Wij zitten nu beiden in zo'n mindset van 'kunnen toch niks betalen dus doen ff niks' :)) Suuuuper romantisch, kuchkuch.

Helpt ook niet dat het solliciteren voor geen ene bal gaat en ik er letterlijk niks aan kan veranderen (profiel = uniek en super interessant maar nergens plek voor deze functie) en ik morgen dus nog reactie krijg van een van de bedrijven, dus ben ook nog super gestresst ook.

Ik duim voor je :j

Mijn valentijn so far: er lagen hartvormige snoepjes op het werk die ik gegeten heb. :')

Mijn lijstje voor vandaag:

O: orangefit ontbijtshake
T: alpro go on met kersen
L: zelfgemaakte salade
T: appel en banaan
A: pasta met tomatensaus, bolognesegroente en kipstuckjes
T: chunky monkey milkshake :9

B: weer 2,2 km hardgelopen. Dit keer niet eens stijfheid of een vervelend gevoel in mijn linkerbeen. Zal vanavond wel stijf zijn, maar al een hele verbetering op hoe het eerst was :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:57

Jullie gaan weer hard!

Oei tompouce, die zou ik ook niet hebben laten liggen, echt zo lekker!

Net lijstje Marlinde! Ik ben daar ook wel eens geweest, leuk tentje om te eten. En inderdaad altijd goede motivatie zo'n foto.. Alleen soms ook wel lastig vind ik.

Goed bezig Laura! Heel herkenbaar van het geen zin meer hebben om te koken, dus goede oplossing zo!

Ik ben wel een beetje jaloers op je Frummels, dat je aan de kust woont. Lijkt me heerlijk! Gelukkig wonen mijn ouders aan de hei, dus kan ik hier ook mooi wandelen. Morgen ga ik een eind wandelen met mijn moeder.

Welkom terug Emma! Wat fijn dat je niet bent aangekomen. Ook al zo'n lekker lijstje, nu heb ik honger.

Netjes Yonker! Goed rekening gehouden met het eten bestellen.

Dat klinkt heel fijn Britt! Lekker met vriendinnen erop uit.

Vervelend Laibadji, helaas weet ik heel goed hoe je je voelt. Je hebt zo'n net/mager lijstje de rest van de dag dat je van mij wel frietjes mag, of pizza, of waar je zin in hebt. Klinkt heel stom hoor, maar je eet zo mager dat het misschien juist wel goed is voor je lichaam om iets vettigs te eten. Kan soms net de boel weer activeren.

Klinkt goed Dilan, van het hardlopen!

Vanmorgen een hele fijne dressuur les gehad en daarna lekker buiten uitgestapt. Paard en ik hebben allebei heerlijk kunnen ontspannen en niets hoefde en alles mocht.

Afbeelding

Bij mij een rustige valentijnsdag. Ondanks dat we twee weken geen contact zouden hebben vandaag wel een berichtje van mijn vriend gekregen dat hij aan me denkt en me mist. Ik vind het heel dubbel. Ik denk wel veel aan hem maar ik mis hem niet heel erg... Voel ik me een beetje schuldig over.

Hier nog geen paaseitjes aangeraakt. Ik probeer altijd met denkbeeldige oogkleppen langs dat schap te lopen, en tot nu toe gaat dat goed! Scheelt ook dat ik niet zo veel boodschappen doe nu. Gister nog lekker een rondje hardgelopen, 4 km, al had ik absoluut geen zin en had ik nog spierpijn van het kangoo jumpen. Wel blij dat ik toch gegaan ben.

Lijstje voor vandaag:
O: 1 knäckebröd met baba ganousch, 1 beschuit met een klein beetje roomboter en hagelslag, 1 roggecracker met Hüttenkäse en gerookte ham
L: 1 knackebrod en 1 roggecracker met roomkaas, gerookte zalm en komkommer
A: All You Can Eat sushi

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 19:10

Maanlicht, lekker gereden dus :)
Wel balen van de situatie met je vriend. Weet niet of je hem nog gaat missen de komende twee weken, maar in mijn ogen, als je hem niet mist, dan heb je misschien de keuze voor jezelf al gemaakt. Hoef je je niet schuldig om te voelen hoor. Gevoelens kun je niet sturen. Belangrijk is wel om eerlijk te zijn naar jezelf en hem. Sterkte de komende weken.

Heb de situatie van het niet missen met mijn ex ook gehad. Deed steeds meer mijn eigen ding en was net zo lief alleen thuis/een dagje weg, als met hem. We hadden helemaal geen ruzie of spanning ofzo. Maar als we samen een dagje op pad waren, voelde het meer alsof ik met een vriend was, ipv mijn vriend.

Uiteindelijk na een heleboel wikken en wegen met hem gaan praten en voorzichtig gemeld wat mijn gedachten waren. Bleek bij hem dus hetzelfde te zijn. Dus hebben we er als vrienden een punt achter gezet.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 19:26

Dilan93 schreef:
Maanlicht, lekker gereden dus :)
Wel balen van de situatie met je vriend. Weet niet of je hem nog gaat missen de komende twee weken, maar in mijn ogen, als je hem niet mist, dan heb je misschien de keuze voor jezelf al gemaakt. Hoef je je niet schuldig om te voelen hoor. Gevoelens kun je niet sturen. Belangrijk is wel om eerlijk te zijn naar jezelf en hem. Sterkte de komende weken.

Heb de situatie van het niet missen met mijn ex ook gehad. Deed steeds meer mijn eigen ding en was net zo lief alleen thuis/een dagje weg, als met hem. We hadden helemaal geen ruzie of spanning ofzo. Maar als we samen een dagje op pad waren, voelde het meer alsof ik met een vriend was, ipv mijn vriend.

Uiteindelijk na een heleboel wikken en wegen met hem gaan praten en voorzichtig gemeld wat mijn gedachten waren. Bleek bij hem dus hetzelfde te zijn. Dus hebben we er als vrienden een punt achter gezet.

Dit heb ik ook met mijn ex gehad. Nog steeds vrienden vijf jaar later, maar allebei nog 100% achter de keuze om uit elkaar te gaan.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:19

Wel fijn dat jullie nog steeds bevriend zijn :j

Bij ons is het contact wel verwaterd en uiteindelijk gestopt. Maar nooit ruzie oid gehad. :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:21

Ja zie en spreek hem niet vaak. Maar zitten nog in zelfde vriendengroep. Dus volgende week zie ik hem weer. Gaat mijn vriend hem ontmoeten, benieuwd hoe dat gaat :') nee vast wel goed.

Maar maanlicht, kies voor je eigen geluk! Dat is belangrijkste. Luister naar je gevoel en volg dat. Een relatiebreuk is zwaar poedersuiker, maar op lange termijn kan het je zoveel meer opleveren.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:53

Spannend! Helaas is het denk ik bij ons niet van twee kanten. Ook al was het het idee van mijn vriend om even wat afstand van elkaar te nemen (had ik zelf ook al in mijn hoofd), ik denk dat hij er niet achter gaat staan om uit elkaar te gaan. Ik ga in ieder geval al mijn gedachten op papier zetten en meenemen volgende week als we gaan praten, zodat ik niet door emotie overmand ben en niet meer weet wat ik moet zeggen.

Sushi was oké. Had er mega veel zin in en tijdens het eten was het ook wel lekker, maar nu heel vol en opgeblazen buik.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 22:05

Maanlicht schreef:
Spannend! Helaas is het denk ik bij ons niet van twee kanten. Ook al was het het idee van mijn vriend om even wat afstand van elkaar te nemen (had ik zelf ook al in mijn hoofd), ik denk dat hij er niet achter gaat staan om uit elkaar te gaan. Ik ga in ieder geval al mijn gedachten op papier zetten en meenemen volgende week als we gaan praten, zodat ik niet door emotie overmand ben en niet meer weet wat ik moet zeggen.

Sushi was oké. Had er mega veel zin in en tijdens het eten was het ook wel lekker, maar nu heel vol en opgeblazen buik.

Succes! Je moet iig niet bij elkaar blijven omdat hij niet uit elkaar wil gaan, ga echt voor jezelf!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:22

Even iets heel anders: waar hebben jullie je Boktnaam vandaan?

Ik heet Maanlicht omdat mijn lievelingspony vroeger op de manege Moonlight heette, alleen de gebruikersnaam Moonlight was al in gebruik, dus toen maar in het Nederlands vertaald.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 22:31

Maanlicht schreef:
Even iets heel anders: waar hebben jullie je Boktnaam vandaan?

Ik heet Maanlicht omdat mijn lievelingspony vroeger op de manege Moonlight heette, alleen de gebruikersnaam Moonlight was al in gebruik, dus toen maar in het Nederlands vertaald.

Imandra was mijn fotografienaam en later mijn bedrijfsnaam! En Lisa was bezet :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:52

Maanlicht, weet je, hij heeft niks te willen als jij niet meer wil. Zeg nu niet dat dat al zo is. Maar als jij niet meer wil, kan hij je niet dwingen.

Mijn gebruikersnaam is een willekeurig woord waarvan de eerste lettergreep hetzelfde wordt uitgesproken als de eerste lettergreep van mijn voornaam. Mijn avatar is ook heel lang een foto van een linoleum vloer geweest :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:55

Nou, mijn relatie is opeens in sneltreinvaart klaar. Zijn ex (notabene) heeft mijn Bokt berichten bekeken en hem een berichtje gestuurd.

Als je dit leest, hoop ik dat je trots bent op jezelf, heel chique.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:58

Nee wat rot! En wat een onzin sowieso. Je bent aan het twijfelen, dat kan hem ook niet ineens rauw op het dak vallen, anders was jij niet al tijdelijk bij je ouders.

Hele dikke knuffel voor jou Y;(

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 00:02

Oh wauw wat een achterbaks wijf zeg... :(:) Idd een dikke knuffel voor je !
Je hebt imo niet eens iets slechts gezegd hier, enkel dat je twijfelde... Dus als hij het daarom uitmaakt.. dan verdient hij je niet! Maar goed, dat is wel makkelijk zeggen van de zijlijn en ik snap dat het ontzettend poedersuiker voor je is Y;(

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 05:09

Maanlicht schreef:
Nou, mijn relatie is opeens in sneltreinvaart klaar. Zijn ex (notabene) heeft mijn Bokt berichten bekeken en hem een berichtje gestuurd.

Wat ee kütstreek zeg! :oo

En als dit voor hem de reden geeft om het uit te maken, dan zijn er voor jou een heleboel betere mannen. :(:)

Sterkte meis, altijd rot, zulke dingen.

Ik heb hier ook niks slechts voorbij zien komen, alleen hoe jij je voelt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 05:10

Mijn gebruikersnaam is lekker origineel mijn eigen naam + geboortejaar :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 07:24

Maanlicht schreef:

Jeetje Meis wat ongelofelijk poedersuiker en wat een ongelofelijke naaistreek.... hele dikke knuffel voor jou :(:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:23

Dank jullie wel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:26

Mijn hemel wat een poedersuiker.. Heel veel sterkte :(:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:36

Wtf Maanlicht :oo Wat een naaistreek zeg! Zulke rare dingen heb je hier toch niet geschreven? Sterkte meis :(:)

Mijn naam is mn eigen naam +geboortejaar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:56

Mijn hondje heey Roos, en ik Marlinde dus ja...

Vandaag wordt een pittige emotie-eet-dag... mijn avond gisteren was ook niet zo heel “romantisch”. -O-

Voel me nu goed rot... :n

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 10:01

Oh jongens, zo sorry! Ik kan het echt met geen mogelijkheid bijhouden hier, ik hou weer even een minibijleespost, want voor de verandering weer eens geen tijd.
Wat naar Maanlicht! Met zo iemand moet je ook gewoon niet meer verder willen :n Heel veel sterkte :(:)
Wat rot voor je Laibadji! Ik zou het gezonde eten ook loslaten en even toegeven aan je cravings. Als je je psychisch beter voelt, kun je een stuk fijner weer doorgaan.
Imandra, ik hoop dat je snel iets leuks vindt!
Mijn Valentijnsdag bestond uit werken in de appie waar ik me verbaasde over de hoeveelheid mensen die bloemen of iets anders kocht, ik wist echt niet dat het zo groot was :=
Mijn boktnaam, mijn bijnaam is Kimmie, 25501 staat voor mijn geboortedatum: 25-05-2001 :)
Ik beloof jullie dat als ik tijd heb (dat zal op z'n vroegst pas volgende week vrijdag zijn >;) ) ik uitgebreid ga bijposten!

Gisteren had ik op de planning om alleen gezonde keuzes te maken. Blijkbaar als je dat tegen jezelf zegt is dat tien keer zo moeilijk dan normaal :') Qua kcal is het wel prima gegaan.
O: twee boterhammen met 100% pindakaas en bloemenhoning crème. (271)
L: een haring, een kampioentje met zalm met ei en filet americain mager, een boterham met 100% pindakaas en een beker halfvolle melk. (828)
T: een havermoutreep. (142)
A: aardappel, een kippenbout, snijboontjes en witte bonen. (390)
T: twee pindarotsjes, een sprits en een aardbei snoepje. (255)
B: 6000 stappen en 18 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1886.