Nee zie hem sowieso niet, zaterdag weer. En gaan dan wel wat leuks doen, maar meer omdat we dat sowieso vaak doen en we er zin in hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Och Valentijnsdag. Wij zitten nu beiden in zo'n mindset van 'kunnen toch niks betalen dus doen ff niks'Suuuuper romantisch, kuchkuch.
Helpt ook niet dat het solliciteren voor geen ene bal gaat en ik er letterlijk niks aan kan veranderen (profiel = uniek en super interessant maar nergens plek voor deze functie) en ik morgen dus nog reactie krijg van een van de bedrijven, dus ben ook nog super gestresst ook.
Dilan93 schreef:Maanlicht, lekker gereden dus
Wel balen van de situatie met je vriend. Weet niet of je hem nog gaat missen de komende twee weken, maar in mijn ogen, als je hem niet mist, dan heb je misschien de keuze voor jezelf al gemaakt. Hoef je je niet schuldig om te voelen hoor. Gevoelens kun je niet sturen. Belangrijk is wel om eerlijk te zijn naar jezelf en hem. Sterkte de komende weken.
Heb de situatie van het niet missen met mijn ex ook gehad. Deed steeds meer mijn eigen ding en was net zo lief alleen thuis/een dagje weg, als met hem. We hadden helemaal geen ruzie of spanning ofzo. Maar als we samen een dagje op pad waren, voelde het meer alsof ik met een vriend was, ipv mijn vriend.
Uiteindelijk na een heleboel wikken en wegen met hem gaan praten en voorzichtig gemeld wat mijn gedachten waren. Bleek bij hem dus hetzelfde te zijn. Dus hebben we er als vrienden een punt achter gezet.
Maanlicht schreef:Spannend! Helaas is het denk ik bij ons niet van twee kanten. Ook al was het het idee van mijn vriend om even wat afstand van elkaar te nemen (had ik zelf ook al in mijn hoofd), ik denk dat hij er niet achter gaat staan om uit elkaar te gaan. Ik ga in ieder geval al mijn gedachten op papier zetten en meenemen volgende week als we gaan praten, zodat ik niet door emotie overmand ben en niet meer weet wat ik moet zeggen.
Sushi was oké. Had er mega veel zin in en tijdens het eten was het ook wel lekker, maar nu heel vol en opgeblazen buik.
Maanlicht schreef:Even iets heel anders: waar hebben jullie je Boktnaam vandaan?
Ik heet Maanlicht omdat mijn lievelingspony vroeger op de manege Moonlight heette, alleen de gebruikersnaam Moonlight was al in gebruik, dus toen maar in het Nederlands vertaald.
Maanlicht schreef:Nou, mijn relatie is opeens in sneltreinvaart klaar. Zijn ex (notabene) heeft mijn Bokt berichten bekeken en hem een berichtje gestuurd.
Als je dit leest, hoop ik dat je trots bent op jezelf, heel chique.
Maanlicht schreef:Nou, mijn relatie is opeens in sneltreinvaart klaar. Zijn ex (notabene) heeft mijn Bokt berichten bekeken en hem een berichtje gestuurd.
Als je dit leest, hoop ik dat je trots bent op jezelf, heel chique.