Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Welkom shiraie, trek een hardloopoutfit aan met een paar goede schoenen, zoek een schema voor opbouw tot 5km en begin.
Of begin zonder schema. Kan allemaal. Drie keer per week gaan lopen, dan kun je wat conditie opbouwen.
Runkeeper heeft geloof ik een schema tot 5km.
Afvallen doe je trouwens het beste door je voedingspatroon te veranderen. Sporten heeft daar niet een heel groot aandeel in, zeker als je net begint. Maar het helpt wel mee natuurlijk.
Succes!
Katharinaa schreef:Wooow dat is een mooie slang SV. Veel plezier vandaag met trailen.
Musli goed gedaan! Hoe lang geleden ben je bevallen?
Shiraie, veel succes! Rustigaan doen, niet te veel ineens willen. En niet te snel lopen. Samen met iemand anders beginnen kan vaak wel helpen om mekaar te blijven stimuleren. En als je samen met iemand gaat lopen, ga je vaak ook niet te snel omdat je dan blijft babbelen. En ik ben het eens met SV, ik het begin ga er er niet veel van afvallen.
Die warmte is ook echt niets voor mij. Ik ben gisteren s avonds pas geweest en het weer was echt perfect! Ik doe dit normaal nooit omdat ik nogal tot laat werk en we vaak pas om 20u30 kunnen avondeten. En dan ben ik ook vaak al heel moe van te werken Maar het is voor herhaling vatbaar, zeker in het weekend.
Supervixen schreef:Niks om je voor te schamen, zo ben ik ook begonnen en vele anderen ook.
Vanmorgen 23,5km getraild. Heerlijk gelopen, stuk beter deze temperaturen. Alleen een beetje stijve, pijnlijke knie nu na een tijdje stilzitten. Zit iets niet helemaal lekker. Even in de gaten houden.
Katharinaa schreef:Oh leuk Memuska, veel plezier ermee! En veel succes morgen met je lactaattest.
Supervixen schreef:Lekker, ben heel benieuwd hoe hij bevalt! Maar je gaat hem dus niet de hele dag dragen, krijg je dan wel goed inzicht in je dag?