Kijk nogmaals al gaat iemand vuilniswagen rijden met een artsenopleiding achter de rug, ik zal er geen minuut wakker van liggen, maar toch banketstaaf als je je bedenkt dat iemand misschien is afgewezen voor geneeskunde die wél mensenlevens was gaan redden.
@Barbalala, wat ik nog het domste vind is dat je toch vaak een groep vrouwen ziet onder de moeders die dan mekkert dat het toch nóóódig is dat we met zijn allen gaan lopen baren, dat ons systeem zo is ingericht, verzorgingsstaat bla bla. Terwijl als heel de wereld zou leven zoals de gemiddelde Westerling we vier aardbollen nodig hadden voor al die grondstoffen. Moeten we dan maar nog meer mensen op de wereld gaan zetten onder het mom van "verzorgingsstaat"? Ik ben ook maar een linkse student maar hebben we dan niet gewoon een fundamenteel ander systeem nodig?

Maar nee dan komt Henk Krol huilen dat de pensioenen weer omlaag moeten. Ja joh, goed idee

Maar echt, mensen die kinderen op de wereld zetten omdat dat nu eenmaal nodig is voor het voortbestaan van het economisch systeem, ik snap er niks van...