Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Goldie, ik heb uitgezaaide borstkanker en word daarvoor palliatief behandeld. Is altijd een leuke kerstboom naast me
Roos, nu mag jij lachen. Ik gisteren natuurlijk met gierende banden naar huis, kom ik thuis, geen kadootje. Wel iets anders via PostNL maar niks nakkes nada Rituals. Bummer.
Kijk ik net in de app, is het weer vertraagd tot morgen.
Nou ja, eigen schuld he, had ik jou maar niet uit moeten lachen
C_arola schreef:Oh ik vind het heerlijk, ben dus erg blij ermee. Had wel gedacht dat wanneer het Dao zou zijn geweest, ik het door kon geven aan jou.
Alwiene schreef:C_arola schreef:Oh ik vind het heerlijk, ben dus erg blij ermee. Had wel gedacht dat wanneer het Dao zou zijn geweest, ik het door kon geven aan jou.
Dao zou je zuinig op moeten zijn nu die Jing geworden is zal ie op termijn wel geld waard worden hihi.
Nee mijn bestellingen kwamen met pestnl en zijn braaf op tijd geleverd dus ik krijg niets.
Mocht iemand trouwens een goede aanbieding zien voor de cartridges voor de genie, Jing of HB, hou ik me aanbevolem!
Weet iemand al of de relaxing serum van de Jing echt hetzelfde is als die van de Dao, in theorie wel maar iemand al praktijk ervaring toevallig?
Daan13 schreef:Heb de jing inmiddels wel maar nog niet geprobeerd.
Dao nacht creme voor de handen vind ik ook zo heerlijk ruiken.![]()
Wie gebruikt er de handen wasmiddel van Rituals? Bevalt dat?
Daan13 schreef:Bedoel je de handzeep of de desinfecterende handgel?Wie gebruikt er de handen wasmiddel van Rituals? Bevalt dat?