Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:20

Oh ik vind het heerlijk, ben dus erg blij ermee. Had wel gedacht dat wanneer het Dao zou zijn geweest, ik het door kon geven aan jou.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:44

Oscar schreef:
Goldie, ik heb uitgezaaide borstkanker en word daarvoor palliatief behandeld. Is altijd een leuke kerstboom naast me :))

Roos, nu mag jij lachen. Ik gisteren natuurlijk met gierende banden naar huis, kom ik thuis, geen kadootje. Wel iets anders via PostNL maar niks nakkes nada Rituals. Bummer.
Kijk ik net in de app, is het weer vertraagd tot morgen.
Nou ja, eigen schuld he, had ik jou maar niet uit moeten lachen :))

Wat heftig Oscar, ik hoop voor je dat ze je op deze manier nog een tijdje zo'n goed mogelijk leven kunnen geven. Ik werk zelf op de radiotherapie dus zie dagelijks wat een rotziekte het is..
En die infusen maken voor altijd heel veel herrie als ze leeg zijn, lag toen net weer te slapen, echt doe niet ofzo :')

Zal je altijd zien dat dan je pakketje er niet is, hopelijk komt ie dan vandaag *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-20 13:01

Oei Ossie, wel sneu dat de postbode zo vertraagd is. Ik mag wel hopen dat je je ziekenhuiscadeautje dan alsnog besteld hebt? :))

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:08

Hij komt morgen. Zeggen ze. Stelletje &%^&*&^() :D

Thanks meiden.
Goldie, dat gepiep (of meer gejank) is inderdaad irritant. Het voordeel van 21 kuren achter de rug hebben is dat je weet wanneer ze beginnen te janken en dat ik dan zelf een minuut of wat daarvoor al heel lief 'piep piep piep' begin te mompelen :))

Ik heb trouwens nog een verjaardagskadootje tegoed van mijn alter ego en dan wacht ik maar even tot de sale van start gaat.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:34

C_arola schreef:
Oh ik vind het heerlijk, ben dus erg blij ermee. Had wel gedacht dat wanneer het Dao zou zijn geweest, ik het door kon geven aan jou.

Dao zou je zuinig op moeten zijn nu die Jing geworden is zal ie op termijn wel geld waard worden hihi.
Nee mijn bestellingen kwamen met pestnl en zijn braaf op tijd geleverd dus ik krijg niets.

Mocht iemand trouwens een goede aanbieding zien voor de cartridges voor de genie, Jing of HB, hou ik me aanbevolem!

Weet iemand al of de relaxing serum van de Jing echt hetzelfde is als die van de Dao, in theorie wel maar iemand al praktijk ervaring toevallig?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:36

Nou, mijn neus is niet meer wat ie geweest is. Mijn zus (ook Dao-fan) heeft wel een goede neus en zij zegt dat het er wel heel erg op lijkt, maar niet helemaal hetzelfde is. Ze vindt de Jing relax-geur (van alle producten) ook minder intens dan de Dao.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:08

Alwiene schreef:
C_arola schreef:

Dao zou je zuinig op moeten zijn nu die Jing geworden is zal ie op termijn wel geld waard worden hihi.
Nee mijn bestellingen kwamen met pestnl en zijn braaf op tijd geleverd dus ik krijg niets.

Mocht iemand trouwens een goede aanbieding zien voor de cartridges voor de genie, Jing of HB, hou ik me aanbevolem!

Weet iemand al of de relaxing serum van de Jing echt hetzelfde is als die van de Dao, in theorie wel maar iemand al praktijk ervaring toevallig?

Ik heb zowel de lichte en de donkere. Lichte ruikt naar lavendel, donkere ruikt naar mint. :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:16

Mint? Dat haal ik er nou echt weer niet uit := ik heb dan niet het serum, maar ga er vanuit dat die hetzelfde ruikt als de rest van de Jing producten die ik heb..

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:23

Goldie schreef:
Mint? Dat haal ik er nou echt weer niet uit := ik heb dan niet het serum, maar ga er vanuit dat die hetzelfde ruikt als de rest van de Jing producten die ik heb..

Nee, het serum is iets anders

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:24

Chinese mint & jujube, dus wel degelijk een mintgeur haha. :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:07

Oh haha :+ :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:07

relaxing serum heeft inderdaad een mint/munt geur, dat klopt wel. Is anders dan de rest van de lijn. Hij werkt voor mij fijn bij gespannen spieren rond hoofd en nek en als de geur minder is kan me niet zoveel schelen maar hoop dat de werking nog net zo goed is eigenlijk. Die lavendel moet ik niet, daar krijg ik hooguit hoofdpijn van :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:14

Heb de jing inmiddels wel maar nog niet geprobeerd.

Dao nacht creme voor de handen vind ik ook zo heerlijk ruiken. <3

Wie gebruikt er de handen wasmiddel van Rituals? Bevalt dat?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:25

Daan13 schreef:
Heb de jing inmiddels wel maar nog niet geprobeerd.

Dao nacht creme voor de handen vind ik ook zo heerlijk ruiken. <3

Heb dat in mijn keuken staan. handwasmiddel en crème voor erna. Tja, werkt prima haha.
Het wast de handen, en die creme voor erna geeft een lekker geurtje, niet te vet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:32

Die night balm is eruit volgens mij, die was wel heel fijn, wel vettig maar wel fijn. Jij hebt denk ik gewoon de kitchen set Matheno? Die heb ik van Karma, maar gebruik de balsem niet en volgens mij is die inmiddels ook niet goed meer doordat hij open is maar te weinig gebruikt wordt.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:02

Ik heb recent pas de Dao night balm ‘ontdekt’. Ik heb er een aantal van, dus ze zullen wel in de adventskalenders hebben gezeten. Geweldig spul. Mijn handen en de lange droogte gaan niet goed samen.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:05

De jing sleep heeft ook een super fijne nightbalm voor je handen. Daarmee overleef ik het handen wassen en desinfecteren op mijn werk.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:11

Wat leuk! Een topic met Rituals fans!

Ik heb bij de oplevering van ons huis van de aannemer een grote variant geurstokjes in de geur Oriental Vetiver gekregen.... brrr echt niet mijn geur ;( ;( :=

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:15

Ik ga ook meelezen, groot rituals fan! Mn de Dao / Jing lijn vind ik echt verrukkelijk!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:50

Ik zweer bij de doa nacht creme, maar hij is op. En de jing nightbalm was niet verkrijgbaar in de winkel. -O-

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:04

Daan13 schreef:
Bedoel je de handzeep of de desinfecterende handgel?
Heb ze beiden en bevallen beide goed. Zeep gebruik ik al jaren want dat is de enige zeep waarbij het vel niet op enig moment van mijn handen af gaat. De gel vind ik super lekker ruiken.

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:00

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:31

Ik ben sterk, ik heb het niet nodig, ik heb genoeg parfum op voorraad.

*herhaalt als mantra*

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:24

Ik heb ook geen parfums nodig, draag ze namelijk niet. Body mist is meer dan genoeg voor mij.

Was net wel bij de Rituals, voor het eerst sinds corona in een “echte” winkel. Heb een travel-size body cream doosje gekocht (voor eigenlijk geen andere reden dan dat ik het uber kawaii cute vind!), de Karma deo in de aanbieding, en een shower foam erbij
Spoiler:
Die gratis was met de voucher van Rituals die bij het surprise pakketje in de mail zat
.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:35

Met de parfums heb ik niet zoveel.