het is lekker en ik heb veel minder honger over de dag

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Madeira_ schreef:Amytj schreef:Madeira: Het belangrijkste is dat je er zelf niet mee zit, als het voor jou vervelend is zou ik zeker kijken wat de mogelijkheden zijn om het te corrigeren als je helemaal op je streefgewicht zit.
Ik denk dat dit het ook een beetje is, ik zit nog niet op streefgewicht. Wil daar natuurlijk eerst heen werken![]()
Ik weet nog steeds niet mijn streefgewicht, ik wil heel graag rond de 70 wegen maar het is zo vaak tegen mij gezegd ''dat haal je nooit'' dat ik meestal maar tegen mensen zeg dat ik tevreden ben met rond de 75 (zou ik nog zo'n 5,5 kg kwijt moeten) maar ben nu wel weer echt goed/serieus bezig dus ben benieuwd tot waar ik kom
Mootje schreef:Noa, Liga is niet zo gezond, een pakje crackers is lege voeding, vruchtenhagel is puur suiker, druiven is een fruit vol met suiker, kroepoek is erg vet. Wokken met een sausje zou ik persoonlijk ook niet doen.
Ik denk dat je nog aardig wat zou kunnen verbeteren in je voeding. Ik vraag mij ook af of je wel genoeg eiwitten en vezels binnen krijgt
Wat betreft loshangend vel, het enige dat helpt is een elastische huid en afvallen icm krachttraining.