het is lekker en ik heb veel minder honger over de dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik de hoeveelheden thee die ik naar binnen werk als zwarte thee drink, krijg ik binnen een week enorme nierstenen 

Normaal kan ik dan alleen maar hangen die avond en gisteren heb ik fanatiek gesport. Madeira_ schreef:Amytj schreef:Madeira: Het belangrijkste is dat je er zelf niet mee zit, als het voor jou vervelend is zou ik zeker kijken wat de mogelijkheden zijn om het te corrigeren als je helemaal op je streefgewicht zit.
Ik denk dat dit het ook een beetje is, ik zit nog niet op streefgewicht. Wil daar natuurlijk eerst heen werken![]()
Ik weet nog steeds niet mijn streefgewicht, ik wil heel graag rond de 70 wegen maar het is zo vaak tegen mij gezegd ''dat haal je nooit'' dat ik meestal maar tegen mensen zeg dat ik tevreden ben met rond de 75 (zou ik nog zo'n 5,5 kg kwijt moeten) maar ben nu wel weer echt goed/serieus bezig dus ben benieuwd tot waar ik kom

Gewoon munttakje in het water doen, citroentje uitknijpen ijsblokjes erin en heerlijk koud water, ik krijg er nu al zin in xd
was normaal echt een gewoonte...

natuurlijk ben je van harte welkom, kan me goed voorstellen dat je even geen behoefte had aan internet 

haha. Ben nu rond de 80,5 kg. Wil denk ik toch nog 10 kwijt, zou ik heel blij mee zijn. 

ga het is proberen!
Mootje schreef:Noa, Liga is niet zo gezond, een pakje crackers is lege voeding, vruchtenhagel is puur suiker, druiven is een fruit vol met suiker, kroepoek is erg vet. Wokken met een sausje zou ik persoonlijk ook niet doen.
Ik denk dat je nog aardig wat zou kunnen verbeteren in je voeding. Ik vraag mij ook af of je wel genoeg eiwitten en vezels binnen krijgt
Wat betreft loshangend vel, het enige dat helpt is een elastische huid en afvallen icm krachttraining.
. Maar 10 druiven zie ik het kwaad niet van in hoor. Kroepoek is inderdaad niet goed, dat weet ik. Zoetzure saus valt erg mee, in 100 gr zit 75kcal. Nu heb ik alleen een paar druppels er op zitten, dus dat is niet zo erg.
) dus vandaar wat meer zoet gisteren. Vandaag ben ik vrij sober. Veel zuivelspread met komkommer en sla erop. Tussendoor een appel of sinaasappel. Verder eet ik altijd zeer goed kwaliteit brood, (pompoenpittenbrood). En wissel ik elke ochtend af, gisteren brood gehad 's ochtends. Vandaag dus crackers en morgen yoghurt.
Tsja en de emotionele rollercoaster rondom mijn zus (ernstig ziek, revaliderend, kat 1 na half jaar weggeweest teruggekeerd en nu kat 2 waar ze gek op was ineens dood aan accuut nierfalen wrs) gaat me dan ook niet in de kouwe kleren zitten. Mijn god ik heb het gevoel alsof ik de hele dag wel kan janken. Pfffffft....
Dikke knuffel!

Ik heb vanmorgen mijn eerste LEKKERE groene smoothie gemaakt
Van spinazie, banaan, appel en mineola. Negatieve ervaringen met mijn eerdere probeersels maar nu dus ingezien dat het wel kan! Heb je het als ontbijt of tussendoortje gegeten?