Ayasha schreef:_Micha_ schreef:Joh overdrijf niet zo zeg. Wat had ze dan moeten zeggen? Volgens mij zegt ze het gewoon respectvol dat ze 'm niet mooi vind gezet.
Ik word echt nogal moe van het gemauw van mensen hier als er iets kritisch over hun tat gezegd wordt. Als jij er toch blij mee bent is het goed?
waarom zou de ene niet mogen zeggen wat ie vindt en de andere wel? De ene is kritisch op de tattoo, de andere op het "afbreken" er van, beide geven gewoon een mening, als dat "gemauw" is volgens jou wat doe je dan op een forum? Dat is nl bedoelt voor dergelijk gemauw..
Ik zie niet wat er zo slecht gezet is aan de tattoo, het ontwerp is wat simpel (daarom niet lelijk, maar wel simpel) en de gekleurde lijnen doen er in mijn mening een beetje afbraak aan maar dat is ieder zijn ding. Maar slecht gezet? nee dat zie ik niet... De lijnen zijn netjes en tsja... Het ontwerp is toch de keuze van de "ontvanger" uiteindelijk.
Precies dit, als iemand iets niet mooi vind dan is het niet gelijk slecht gezet. Helaas verwarren veel mensen hun eigen smaak met kwaliteit.
Jammer dat iedereen hier gelijk met zijn mening klaar staat als ze het lelijk vinden, ik heb altijd geleerd, als je niets positiefs te zeggen hebt, zeg dan niets..