Hallo ik krijg van een vriendin een mail waarvan ze vraagt deze hier te plaatsen. Ivm privacy en evt meelezers wil ze het zelf niet doen.ze leest wel zelf mee! Wie heeft hier tips/ervaring in? Citaat:
heej stomme vraag maar moet het van me af.
Ik slik sinds 2 maanden weer de pil. Beide maanden had ik een aantal dagen lichte doorbraak bloedingen. Beide rond de tijd dat ik anders ongesteld zou zijn (cyclus van zo'n 21 dgn). En daarna in de stopweek gewoon 'ongesteld' Ik moest vorige week maandag met strip 3 beginnen. Maar daar kwam ik donderdag achter. Super stom natuurlijk, maar je weet de chaos hier, blijft stom. Uit soort van paniek pil geslikt en vrijdag ha gebeld. Uiteraard is er kans op zwangerschap (enkel dinsdag onveilig sex gehad) Niet vreselijk, we willen toch nog wel een kindje, alleen was nu nog niet de bedoeling.
Maar nu heb ik dus nu weer, moment dat ik als ik normale cyclus, zonder pil dus, door zou rekenen, licht bloedverlies, zeg maar alleen met afvegen. Twee dagen nu. Maar moet ik dit nou als ongesteldheid rekenen, het is absoluut niet zoals ik normaal ongesteld ben, ook in stopweek bloed ik meer. Dit is net als de doorbraak bloedingen zeer minimaal? Of toch niet, en wanneer moet ik dan testen? Ik weet misschien beter ha weer bellen maar ik voel me al zo super stom...