Leonie, zo leuk dat jullie weer samen hebben gerend! Ziet eruit als een heerlijke route en toch mooi 400+ hoogtemeters in de benen, dat is best wat hoor.
Puera, nou, ik zat wel even in paniekmodus hoor. Ik heb iedereen in mijn omgeving op het hart gedrukt om de volgende keer tegen me te zeggen: kijk het eerst even een weekje aan voordat je denkt dat je nooit meer kan rennen.
Maar ja, ik vind het ook nog steeds heel apart die voet, hij deed zoveel pijn met belasting opeens, maar nu met een beetje rust en toen weer meer gaan rennen is het toch hersteld. Verslag van de Belgische Eifel volgt later, nu te moe. Maar wel echt blij, mijn benen zijn weer terug na mei.
In juni liep ik in totaal 'maar' 200 km, waarvan ik weet dat het nog steeds ruim is (hallooo, ik liep in januari 163 km in de maand en dat was toen mijn grootste maandvolume, ik moet soms even mijn eigen perspectief bijstellen
), maar dat was ook wel even nodig voor herstel. Jammer van de voet die er tussendoor kwam, maar ook dat is weer goedgekomen. Deze week gelijk een inhaalslag gemaakt en 100 km en 1387 hoogtemeters gelopen, waarvan 43 km in de Belgische Eifel.
Vandaag heb ik 2x gelopen, beide keren precies rond 08:00. Dat ging ook lekker. Ik vind het nog steeds bizar dat mijn basistempo in de ondergens van zone 3 opeens onder de 5:30 ligt, te bedenken dat ik een jaar geleden meestal rond 6:20 liep met een hartslag van 180 (of zelfs hoger) in zone 4 en 5.
Lekker klaarstomen zo voor de ultra eind juli met Iris, heel veel zin in! Woensdag 16 juli gaan we samen zo'n 40 km lopen als voorbereiding en waarschijnlijk ga ik deze vrijdag ook een marathonafstand lopen.

Geniet ervan!
Ik ben in die regio heel vaak op vakantie geweest, voelt toch een beetje als thuis. Heb even gekeken, ik zie dat de Peeskebult er ook inzit, pittig!
Daar kan ik alleen maar van dromen!
Ik vind wel echt dat je goed gelopen hebt! Super leuk ook dat je zo met je zoon kunt lopen. Domme vraag wellicht, kijk jij zelf naar je lactaat drempel?
Maar gelukkig valt het mee! Je hebt echt weer veel gelopen!

Ik zie wel iedere keer hele mooie afstanden en mooie foto's voorbij komen!

) en dan heb ik donderdag een km of 16km staan.
Lekker rondje zo met die kilometer intervallen. Zo benieuwd wat je zaterdag gaat lopen!