Wij gaan vandaag een camping bekijken, of het iets is voor de volgende zomervakantie. Ligt aan de oostkant van Innsbruck op een uurtje rijden van hier, richting het Zillertal. Zijn er nu toch.
Wat een leuke diverse wandelingen en foto's weer! Van sneeuw tot stad
Mooie sterren, Lizard! Het is wel koud de laatste dagen ja Ofja, eigenlijk zijn we gewoon verwend.
jojoleinee
Geplaatst: 18-10-23 14:59
[/quote] Ja ik ken best veel paden in die/deze omgeving. [/quote]
Leuk, ik omtvang graag je tips. Ik ga toch snel maar bekendere plekken of op zijn minst ergens het bos in, maar dit soort nieuwe routes zijn superleuk.
Mooie stad Jojo. Lekker ingesteld op urinerende beelden [/quote]
Wat een leuke fotos. En eens met Bootsiebob. Milo is het mooiste.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-10-23 17:04
Ja Milo is prachtig
Hier laatste dagje, revanche voor gisteren want ik heb de route gelopen die ik gisteren wilde lopen. Was het zeker waard. Prachtig rondje. Vanuit Steinach langs de Gschnitzbach richting Trins en via het bos weer terug.
Leuk, ik omtvang graag je tips. Ik ga toch snel maar bekendere plekken of op zijn minst ergens het bos in, maar dit soort nieuwe routes zijn superleuk.
Mooie stad Jojo. Lekker ingesteld op urinerende beelden
Wat ik de grootste aanraders vind: Stoutenburgerpad Kreelsepad Veendijkpad
Goof
Geplaatst: 18-10-23 19:14
Ik ga ze opzoeken, dank je.
Leuke foto's van vandaag allemaal. Het was best een lekkere dag nog, fris en een zonnetje. Ik ben vanmorgen lekker met de honden het bos in geweest en heb vanmiddag een rondje van 10km hardgelopen. Geen foto's, wel lekker buiten geweest
Is er nog gewandeld vandaag? Ik ben de boel hier winterklaar aan het maken en ga straks lekker naar de sauna, maar heb net nog wel een uurtje gewandeld met de honden.