BeFunny schreef:Die paarse stukjes daar ben ik wakker. Het donker blauwe is diepe slaap, licht blauw is lichte slaap.
Dus in die 6 uur nog wat ben ik ook best wat wakker. En dat is een redelijk goede nacht.
Paars is REM slaap, roze is wakker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:BeFunny schreef:Die paarse stukjes daar ben ik wakker. Het donker blauwe is diepe slaap, licht blauw is lichte slaap.
Dus in die 6 uur nog wat ben ik ook best wat wakker. En dat is een redelijk goede nacht.
Paars is REM slaap, roze is wakker

)
Mooi rondje verder wel. En wat Garmins slaapanalyse betreft, ik negeer altijd het waardeoordeel maar vind het wel leuk om hoe ik me voel te vergelijken met wat er staat. En meestal kloppen de cijfers wel redelijk. Idd niet altijd precies maar meestal als ik me uitgerust voel is het horloge ook positiever en zijn de cijfertjes beter...Supervixen schreef:Dat is een flinke tijd op de fiets, heb je dan geen onwijs zere kont?
Pijntje in de voet zit er nog, maar niet al te erg last van gelukkig.

. Daarna wel zin om aan een 10km schema te beginnen. Supervixen schreef:Welkom! Leuke trailplannen!
Ik kan nu inmiddels rustig hardlopen onder/rond de 160, 2 jaar terug liep ik alleen maar tegen 180, ook als ik rustig liep

Supervixen schreef:Welk schema ga je daarvoor gebruiken?
. Andere tips zijn welkom.

en zijn we maar naar de auto gelopen. Dat was een goed besluit, want op 12km brak de hel los. Je zag geen hand voor ogen meer, niet normaal
Maar we klagen niet, het was benauwd en ik vond de regen wel lekker.
heb mijn hardloopkleding in de koffer, maar het zal wel bij een korte 5km blijven morgenochtend. Vrijdag een interval en zaterdag hebben we een leuke 18km in Harlingen bedacht
. Supervixen schreef:Harlingen is zo leuk! Veel plezier daar alvast.
Leuk Karin, vanaf Beekbergen kun je heerlijk lopen.
Ik zei ook ooit dat ik de halve marathon nooit zou lopen Germie.. nu loop ik er vaak twee per week en heb ik die afstand al een paar honderd keer gelopen.