Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:karuna schreef:Zijn dit nu deels de voetbal hooligans die hun wekelijkse relletjes missen?
Maar het maakt me ook ongerust? Het wordt iedere keer erger, heftiger, meer. Waar stopt het dan?
Precies, waar stopt het?
En ja het virus is er maar mensen worden steeds gekker. Steeds opstandiger en onaardiger tegen elkaar (en dan niet alleen de hooligans)Ik vraag mij oprecht af of die gevolgen daarvan niet erger gaan zijn dan de gevolgen van het virus!?
besita schreef:Dat zijn toch geen voetbalhooligans ..
Bij ons zijn de laatste tijd ook veel "demonstraties " geweest die telkens weer in rellen zijn uitgedraaid met enorme vernielingen van auto's ,bushokjes ,vitrines ,politiewagens en politiekantoren
Ze slaan zonder scrupules politiemensen het ziekenhuis in en ze lopen er gewoon mee weg ..als er al eens enkele opgenomen worden staan ze na enkele uren weer op vrije voeten
Verleden week nog ,vandaag weer
Huertecilla schreef:...en een paar maanden terug werk ik hier door de dames virtueel afgemaakt over de opmerking dat in NL ´het leger´ gemobiliseerd moest worden voor assistentie aan de politie voor naleving van regels en handhaving van openbare order.
Niet/laks handhaven beloont het verkeerde gedrag.
Gefeliciteerd ermee.
Huertecilla schreef:...en een paar maanden terug werk ik hier door de dames virtueel afgemaakt over de opmerking dat in NL ´het leger´ gemobiliseerd moest worden voor assistentie aan de politie voor naleving van regels en handhaving van openbare order.
Niet/laks handhaven beloont het verkeerde gedrag.
Gefeliciteerd ermee.
Anna79 schreef:Achterom schreef:
Blijkbaar is God tegen teststraten.
Eeuwenlange inteelt laat blijkbaar z'n sporen na daar...
Getemd, dit vind ik echt grof!
Sizzle schreef:HC, uitgerekend voorbeelden uit andere landen (bijv. Italie) laten voor mij zien dat ik dat inderdaad ook nog steeds geen goed idee is. Dan krijg je pas echt hard tegen hard.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:HC, uitgerekend voorbeelden uit andere landen (bijv. Italie) laten voor mij zien dat ik dat inderdaad ook nog steeds geen goed idee is. Dan krijg je pas echt hard tegen hard.
Niet persé.
Het is net als met een hengst houden; vriendelijk doch gedecideerd strikt geen mm. landjepik toestaan en je hebt nooit ´geweld´nodig omdat het neverever escaleert.
Maar goed, dat was destijds ook al tegen dove oren.
Je krijgt wat je ´beloont´ dus gefeliciteerd.
Nu mauwen is als klagen over lekkage omdat je tegen beter weten in het dak niet gerepareerd hebt in de zomer.
Suzanne F. schreef:Ik zou ook zeggen: Alle relschoppers insluiten, allemaal opladen in bussen en opsluiten met zijn allen bij elkaar. Minimaal 2 weken in quarantaine opgesloten houden, daarna allemaal werkstraffen opleggen en een verplichte opvoedcursus waar ze voor moeten slagen voordat ze weer naar buiten mogen.
Ik schaam me om Nederlander te zijn als ik deze beelden zie. Wat moet de rest van de wereld wel niet denken?
Achterom schreef:lenaa_tje schreef:Achterom ik gok dat de opmerking gaat over God is tegen teststraten. Daarmee kwets je mogelijk een hoop andere mensen.
Oh ja, ik was vergeten dat gelovigen alles en iedereen mogen beledigen (en erger) maar dat het andersom niet mag. Dank
Suzanne F. schreef:Ik zou ook zeggen: Alle relschoppers insluiten, allemaal opladen in bussen en opsluiten met zijn allen bij elkaar. Minimaal 2 weken in quarantaine opgesloten houden, daarna allemaal werkstraffen opleggen en een verplichte opvoedcursus waar ze voor moeten slagen voordat ze weer naar buiten mogen.
Ik schaam me om Nederlander te zijn als ik deze beelden zie. Wat moet de rest van de wereld wel niet denken?
Achterom schreef:lenaa_tje schreef:Achterom ik gok dat de opmerking gaat over God is tegen teststraten. Daarmee kwets je mogelijk een hoop andere mensen.
Oh ja, ik was vergeten dat gelovigen alles en iedereen mogen beledigen (en erger) maar dat het andersom niet mag. Dank