Mijn eten ziet er nooit zo spectaculair uit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pallatin schreef:@Micca, 1460 klinkt als heel weinig, dat is mijn BMR…maar heb geen idee hoe lang je bent natuurlijk, ik heb daar wel weer voordeel van… hoe bereken je dat met hoeveel koolhydraten je dan binnen hebt gehad? Ik ben echt te lui voor dat soort dingen eerlijk gezegd..
MuSLi schreef:Goeie vraag @Pallatin, geen idee of het nog onder buikgriep geschaard kan worden.
Maar het maakt me nu eigenlijk ook geen donder uit, als het maar blijft doorzetten dat herstel.
Net nog een broodje gegeten en so far gaat het nog goed![]()
Eindelijk weer een beetje substantiële voedingstoffen vandaag binnen om de dag door te komen:
- Banaan
- Ontbijtkoekreep
- Bakje Skyr (150gr)
- 2 lichtbruine boterhammen met vruchtenjam
Hopelijk straks gewoon een kleine portie avondeten met wat kip en rijst.
Aansterken de komende dagen.
Roosch schreef:Wat een handige tip die Lifesum!!
Edit: wel een vraagje. Als er bijvoorbeeld staat "gebakken ei" gaan ze er dan vanuit dat de boter daar al bij staat of moet je die los invoeren?
tirzasarah10 schreef:MuSLi schreef:Goeie vraag @Pallatin, geen idee of het nog onder buikgriep geschaard kan worden.
Maar het maakt me nu eigenlijk ook geen donder uit, als het maar blijft doorzetten dat herstel.
Net nog een broodje gegeten en so far gaat het nog goed![]()
Eindelijk weer een beetje substantiële voedingstoffen vandaag binnen om de dag door te komen:
- Banaan
- Ontbijtkoekreep
- Bakje Skyr (150gr)
- 2 lichtbruine boterhammen met vruchtenjam
Hopelijk straks gewoon een kleine portie avondeten met wat kip en rijst.
Aansterken de komende dagen.
Geen idee of het in jou geval kan maar een kennis heeft jaren terug een enorme afval poging gedaan. Die overigens heel goed gelukt was, plots kreeg die enorme maagklachten en werd ook erg ziek. Blijkt dus dat als je vrij veel en relatief korte tijd afval je maagzuur gaat over produceren, om die reden kan je dan niks meer binnen houden. Hij heeft toen een tijdje heel veel klachten gehouden. Ik wil je absoluut niets aanpraten of weet ik het maar misschien wel even goed om in de gaten te houden. Je lever met dit weer veel vocht in dus let goed op uitdroging. Ik hoop dat je snel weer opknapt!
Sharani schreef:Roosch schreef:Wat een handige tip die Lifesum!!
Edit: wel een vraagje. Als er bijvoorbeeld staat "gebakken ei" gaan ze er dan vanuit dat de boter daar al bij staat of moet je die los invoeren?
Eigenlijk geen idee, maar zag wel dat een gebakken ei meer calorieën bevat dan een gekookt ei van het zelfde gewicht.