Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomiiiii schreef:De shop waar ik mijn piercings zet heeft een kauwgomballen automaat waar ontwerpen in zitten. Wat je krijgt moet je zetten. Is echt ontzettend populair en super veel mensen doen het dan ook. Ik ga het ook zeker nog doen!
donnar schreef:Tortilla, ik weet misschien nog wel iemand. Maar Hanne is het echt waard om te wachten, die van mij is zo gruwelijk strak gezet echt niet normaal! Iedereen vind hem ook echt prachtig!
Dit is een foto dat hij genezen is, nu net even snel gemaakt
[ [url=m/nIwDHl.jpg]Afbeelding[/url] ]
DonnnavZ schreef:Tortilla heb je instagram? Daar zou ik dr op volgen... Daar zet ze op waneer ze open is of waneer er iemand uitvalt
Misschien komt er binnenkort nog flashwork wat je mooi vind?
donnar schreef:DonnnavZ schreef:Tortilla heb je instagram? Daar zou ik dr op volgen... Daar zet ze op waneer ze open is of waneer er iemand uitvalt
Misschien komt er binnenkort nog flashwork wat je mooi vind?
Hele goede tip dit! Hierdoor kon ik bij Hanne terecht, had op haar instagram story gezien dat vanwege afmeldingen ze plek had. Ik heb DIRECT gemaild en was optijd
Bedankt voor de complimenten allemaal! Ik ben ook echt helemaal verliefd op Mn tattoo
Tortilla schreef:Hoi bokkers, mag ik hier mee komen praten?
De plannen voor mijn allereerste tatoeage worden steeds serieuzer, het is nu eigenlijk nog een mailtje tikken en wachten tot Hanne (Blackbear) haar agenda weer open gaat...
Wat ik graag zou willen laten zetten:Spoiler:
[ Afbeelding ]
Dit idee, maar dan met een hele dunne outline en een vulling van een zonnebloem in Hanne haar stijl![]()
Of zouden jullie eventueel nog artiesten weten met eenzelfde stijl waar makkelijker tussen te komen is?