Ohh zo herkenbaar Dilan! Ik heb dat ook altijd, van die vooroordelen. Doe je wel voorzichtig?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ja, was echt lachen! Vooral omdat ze ook een filmpje hadden gemaakt en ik als een soort eppo probeer mee te doen, wat niet helemaal lukt![]()
Ohh zo herkenbaar Dilan! Ik heb dat ook altijd, van die vooroordelen. Doe je wel voorzichtig?
Yonker schreef:1000 kcal lijkt me wat veel met jou postuur maanlicht. Zou eerder uitgaan van 500
linoleum schreef:Britt, heb je de OP doorgenomen? Het maakt niet uit of je 1, 3 of 10 maaltijden op een dag eet. Als je maar minder kcal eet dan je verbrand en meer dan je BMR.
Als je een tijdje niet kunt eten, omdat je die uren werkt, eet dan van te voren een maaltijd die langdurig vult. Oftewel, neem eiwitten en wat vetten. Daar zit je langer van vol.
linoleum schreef:Yonker, op Valentijnsdag gelden kcal niet hè. Net als december kcal
Britt, veel plezier vanavond!
Laura82 schreef:Zwicht ik net voor een paaseitje, is het met koffievullingWordt onmiddellijk afgestraft dus
![]()
Oehh jouw avondeten klinkt wel lekker Emma!
Emmaa_ schreef:Ik ben heel benieuwd waar mijn vriend mee op de proppen komt. Het kan zomaar zijn dat hij straks met bloemen en een kadootje voor de deur staat, maar het kan ook zijn dat hij thuis op de bank ploft met een 'ohja valentijnsdag'. Ik probeer me op het laatste voor te bereiden zodat ik in ieder geval niet teleurgesteld ben