[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:51

Kaygee, knappe. Ik ben jaloers op je goeie telefoon cam.

En fair, erg leuk en edgy! Doet me denken aan de 60's/70's. Nog zo'n dikke haarband en poef haar en good to go!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:56

xU_Blinghx schreef:
Ligt er ook weer aan of je gepakt wordt door de douane. Klinkt aanlokkelijk om te gaan bestellen maar moet sparen voor 1 okt xD

Ik heb net besteld en mag echt niet meer shoppen voorlopig..
Ik heb denk totaal zo'n 30 orders uit de USA laten komen en er is er echt maar 1 doorheen gekomen... hou dus rekening met dat het wel komt..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:59

het eerste dat bij mij ooit open is gemaakt bij de douane was mijn pruik.., was een pruik van 80 euro. gelukkig geloofde ze de formulier dat erop zat.., hehe,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:02

Djilna schreef:
Shiz, gebruik jij onder de CP ook een primer/oogschaduwbasis?

Yes! Ik gebruik standaard onder al mijn oogschaduws de primer potion van Urban Decay. Bij roze looks doe ik Sin, en voor de rest Anti-Aging of Eden. Met Colourpop gebruik ik vaak daar overheen nog de NYX Pencil in de kleur Milk en doe er een transitiekleur helemaal overheen. :j

Djilna, de Viva Glam staat je mooi. <3 En heerlijk jouw kleurtje!

Darah, gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*

Niniane schreef:
I feel you Shiz. Ik moet over twee weken ook voor de 4e keer op voor mijn theorie en iedere keer echt net één of twee fouten teveel. Om gestoord van te worden. -O- Háát theorie met van die strikvragen.

Uuuugh. :(:) Ik zei ook al tegen mijn ouders, het is zoveel erger om met 1/2 fout teveel te zakken dan gewoon finaal de fout in te gaan.. Stuk minder erg. Ik zat vanmiddag ook nog naast een vrouw die, en ik overdrijf niet, 30 mensen ging bellen dat ze geslaagd was met maar vier fout. Leuk om te horen als je gezakt bent. :+ _O- En heel veel succes!!

Kaygee, helaas heb ik die zelfs al gedaan, zo erg is het. :') _O- Prachtige look heb je overigens en ik ben jalóers op de kwaliteit van jouw telefoon. <3

Lisaturbo, heel vaak geven mensen die tutorials doen in de beschrijving aan welke producten ze hebben gebruikt.

BloemBloem, NYX! Durf even niet te zeggen of er ook roze bij zat maar ze werken dus wel met losse glitters.

Fair, vind het er heel mooi uit zien! <3

_Friemel schreef:
CP komt met een fantastische actie, 0 tot 49 dollar is 4,99 shipping en boven de 5o dollar gratis internationaal je zit dan alleen met de Nederlandse invoer hier!

Ik zag trouwens dat ze zo'n gave ketting om had dus ik gesnapt en echt in 1 min reactie terug!

Friem..... waarom doe je me dit nu aan..... stop.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:13

_Friemel schreef:
CP komt met een fantastische actie, 0 tot 49 dollar is 4,99 shipping en boven de 5o dollar gratis internationaal je zit dan alleen met de Nederlandse invoer hier!

Ik zag trouwens dat ze zo'n gave ketting om had dus ik gesnapt en echt in 1 min reactie terug!

Heb ik net besteld -O-
Goed excuus om nog een quad te bestellen :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:16

Mooie looks allemaal! Ik heb vd week met een wing geoefend, maar heb een "flubje" wat er in de weg zit :') Dus maar eens kijken vh weekend of ik eromheen kan werken.

Argh balen dames, van die theorieexamens -O- En dan weet je eigenlijk ook niet zo goed wat je anders kan doen de volgende keer.

Fair, ik vind jouw haar echt geweldig! Prachtige kleur.

En ineens is hetw eer Zwarte Pieten tijd he? Gaat snel... De pepernoten liggen ook alweer klaar in de winkels :Y) Mooi gesminckt daar Bloem Bloem!

Jemig Djilna, jij kan ook zo meedoen als Zwarte Piet :D Wat ben je bruin! :wow:

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:34

Voor mijn doen valt het nog best mee :P Ben wel eens bruiner terug gekomen. Jammer is dat het bij mijn gezicht eigenlijk als eerste weer eraf is. Dus dan nog even smokkelen met bronzer O:)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:02

Dankje Shizzel. Snap ook echt precies wat je bedoelt met dat je err totaal gedemotiveerd door raakt. Alsof rijlessen nog niet duur genoeg is, krijg je dit soort geintjes er ook iedere keer erbij en het is niet alsof je het niet begrijpt, maar je moet denk ik ook gewoon geluk hebben met de vragen.

Wij hebben die niet. :')

Ga denk ik Champagne Pop bestellen. <<) Het kriebelt toch wel omdat iedereen 'em zo geweldig vindt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:04

Ik ben van mening dat je CP echt in je stash moet hebben :j iedere keer weer word ik er verliefd op zodra hij zit <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:08

Ja precies Niniane! Je moet zo'n geluk hebben met de vragen die je krijgt.. Ik ben ook maar tijdelijk gestopt met lessen tot ik mijn theorie heb, ik ben namelijk al bijna klaar voor mijn TTT en anders kost het echt ontieglijk veel. -O-

_Friemel schreef:
Ik ben van mening dat je CP echt in je stash moet hebben :j iedere keer weer word ik er verliefd op zodra hij zit <3

Mee eens. :j Iedere keer als ik ook die oogschaduws swatch word ik zo verliefd. <3 Ik denk dat ik wacht tot Fall edit 4, ik ben heel excited voor 3 van deze donderdag maar er schijnt nog een vierde te komen en dan bestel ik liever Calypso en de rest in 1 keer. :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:08

als de 2 highlighters me bevallen, word k bang dat het er meer worden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:09

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:34

Hoeveel is de invoer ook alweer meiden als je wordt gepakt?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:36

Ik neem aan 21 procent?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:38

Suus: http://www.invoercalculator.nl/ :)

Ik ga denk ik gewoon onder de 22 euro bestellen en 2 codes gebruiken à $10 off, dan heb ik sowieso geen douane. Wellicht dan wel twee pakjes maar liever dat dan douane. :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:40

Ja, ik ga dat denk ik ook doen. 1 quad en 1 losse oogschaduw is 23 dollar. Net onder de 22 euro. Die 4,99 verzendkosten zijn dan prima :D

Shiz, hoe lang duurt het normaal gesproken voor je pakketje verstuurd word? Mijne staat nog op unfulfilled :\ Zaterdag besteld :+ Klein beetje ongeduldig maar :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:44

5-7 werkdagen ongeveer! Kan dus altijd even duren! :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-16 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:49

Shizzel schreef:
Ja precies Niniane! Je moet zo'n geluk hebben met de vragen die je krijgt.. Ik ben ook maar tijdelijk gestopt met lessen tot ik mijn theorie heb, ik ben namelijk al bijna klaar voor mijn TTT en anders kost het echt ontieglijk veel. -O-

_Friemel schreef:

Mee eens. :j Iedere keer als ik ook die oogschaduws swatch word ik zo verliefd. <3 Ik denk dat ik wacht tot Fall edit 4, ik ben heel excited voor 3 van deze donderdag maar er schijnt nog een vierde te komen en dan bestel ik liever Calypso en de rest in 1 keer. :')

+1. Ik ben ook sinds midden juni geloof ik gestopt vanwege dezelfde redenen maar moet weer beginnen van mijn moeder omdat ze vindt dat ik het autorijden anders verleer. -O- Had ook echt vragen zoals gordels bij zwangere vrouwen e.d. |o Hopelijk hebben we 'em binnenkort allebei!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 22:01

Ja dan wordt t n dure hobby als ie eruit gepikt wordt..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 22:35

Ik kan de theorielessen die bij de rijschool gegeven worden echt aan iedereen aanraden die moeite heeft met de theorie. Daar leer je namelijk wáárom iets zo is ipv dát het zo is. Als je dat weet kan je het geleerde in elke situatie toepassen.
Ben zowel voor de auto als motor in één keer geslaagd met 0 fouten.

Colorpop wordt nu wel interessant! Dus als je voor max 23 dollar besteld heb je geen invoer?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 22:36

_Friemel schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ligt er ook weer aan of je gepakt wordt door de douane. Klinkt aanlokkelijk om te gaan bestellen maar moet sparen voor 1 okt xD

Ik heb net besteld en mag echt niet meer shoppen voorlopig..
Ik heb denk totaal zo'n 30 orders uit de USA laten komen en er is er echt maar 1 doorheen gekomen... hou dus rekening met dat het wel komt..

Bummer -O- Ik heb nog nooit wat uit de USA gehaald wel vaak uit Australie maar nog nooit gepakt door douane :D *klopt af*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 08:47

Max 22 :j

Suus er is een omreken website ergens maar de btw ofzo valt mee daarmee kom je vaak op een euro of acht alleen heel veel vergeten de kosten van postNL a 13 euro en dan tikt ie aan...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:00

Fall Edit 3 van CP komt as donderdag uit! Dan begint ook die internationale verzendkostenactie.
Goedemorgen dames :D

Barracuda lipsatin lijkt me een mooie liquid. Zal ik eens proberen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:31

Hm, ik zie dat MAC de VivaGlam Ariana 1 en 2 naar 20 euro heeft gezet. Voorbode dat de rest ook weer 50ct omhoog gaat? -O-