Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xU_Blinghx schreef:Ligt er ook weer aan of je gepakt wordt door de douane. Klinkt aanlokkelijk om te gaan bestellen maar moet sparen voor 1 okt xD
Djilna schreef:Shiz, gebruik jij onder de CP ook een primer/oogschaduwbasis?
Niniane schreef:I feel you Shiz. Ik moet over twee weken ook voor de 4e keer op voor mijn theorie en iedere keer echt net één of twee fouten teveel. Om gestoord van te worden.Háát theorie met van die strikvragen.
_Friemel schreef:CP komt met een fantastische actie, 0 tot 49 dollar is 4,99 shipping en boven de 5o dollar gratis internationaal je zit dan alleen met de Nederlandse invoer hier!
Ik zag trouwens dat ze zo'n gave ketting om had dus ik gesnapt en echt in 1 min reactie terug!
_Friemel schreef:CP komt met een fantastische actie, 0 tot 49 dollar is 4,99 shipping en boven de 5o dollar gratis internationaal je zit dan alleen met de Nederlandse invoer hier!
Ik zag trouwens dat ze zo'n gave ketting om had dus ik gesnapt en echt in 1 min reactie terug!
_Friemel schreef:Ik ben van mening dat je CP echt in je stash moet hebbeniedere keer weer word ik er verliefd op zodra hij zit
Shizzel schreef:Ja precies Niniane! Je moet zo'n geluk hebben met de vragen die je krijgt.. Ik ben ook maar tijdelijk gestopt met lessen tot ik mijn theorie heb, ik ben namelijk al bijna klaar voor mijn TTT en anders kost het echt ontieglijk veel._Friemel schreef:Ik ben van mening dat je CP echt in je stash moet hebbeniedere keer weer word ik er verliefd op zodra hij zit
Mee eens.Iedere keer als ik ook die oogschaduws swatch word ik zo verliefd.
Ik denk dat ik wacht tot Fall edit 4, ik ben heel excited voor 3 van deze donderdag maar er schijnt nog een vierde te komen en dan bestel ik liever Calypso en de rest in 1 keer.
_Friemel schreef:xU_Blinghx schreef:Ligt er ook weer aan of je gepakt wordt door de douane. Klinkt aanlokkelijk om te gaan bestellen maar moet sparen voor 1 okt xD
Ik heb net besteld en mag echt niet meer shoppen voorlopig..
Ik heb denk totaal zo'n 30 orders uit de USA laten komen en er is er echt maar 1 doorheen gekomen... hou dus rekening met dat het wel komt..