Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emita schreef:Daiths staan erom bekend dat ze lang kunnen blijven etteren.. ik heb die van mij nu een jaar en het is niet pijnlijk, maar hij ettert ook regelmatig nog steeds en soms is het ineens weer wat gevoelig.
Ik weet niet of ik het hier had geplaatst maar ik heb een paar maanden terug mijn conch eruit gehaald, die had zoveel moeite met genezen en bleef pijnlijk… een week na het zetten is mijn oor klem komen te zitten en het is eigenlijk daarna nooit meer goed gekomen.
Mijn oor voelde daardoor niet echt af dus ik deed vaak een neppe conch ring erin, maar ik heb net mijn chain voor mijn helix binnen en nu is het plaatje voor mij wel compleet!![]()
[ Afbeelding ] (beetje rood nog van het verwisselen)
Voor het beeld een foto mét nep-conch, maar die ga ik niet meer gebruiken want ik vind het zonder nep-conch dus mooier:
[ Afbeelding ]
En voor het beeld; de andere kant die al een tijdje af is
[ Afbeelding ]
Cadaz schreef:Emita schreef:Daiths staan erom bekend dat ze lang kunnen blijven etteren.. ik heb die van mij nu een jaar en het is niet pijnlijk, maar hij ettert ook regelmatig nog steeds en soms is het ineens weer wat gevoelig.
Ik weet niet of ik het hier had geplaatst maar ik heb een paar maanden terug mijn conch eruit gehaald, die had zoveel moeite met genezen en bleef pijnlijk… een week na het zetten is mijn oor klem komen te zitten en het is eigenlijk daarna nooit meer goed gekomen.
Mijn oor voelde daardoor niet echt af dus ik deed vaak een neppe conch ring erin, maar ik heb net mijn chain voor mijn helix binnen en nu is het plaatje voor mij wel compleet!![]()
Voor het beeld een foto mét nep-conch, maar die ga ik niet meer gebruiken want ik vind het zonder nep-conch dus mooier:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Welk sieraad draag je in je mid helix?
Emita schreef:Daiths staan erom bekend dat ze lang kunnen blijven etteren.. ik heb die van mij nu een jaar en het is niet pijnlijk, maar hij ettert ook regelmatig nog steeds en soms is het ineens weer wat gevoelig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lletam schreef:Sterkte allemaal met de genezing!
Zijn er ook mensen die wel probleemloos binnen een jaar genezen? Moed zakt me wel een beetje in de schoenen als ik dit zo lees hihi
Mondy schreef:Mijn conch is tot nu toe zo ontzettend makkelijk, geen gedoe mee. Tragus was beide ook heel vlot en geen gedoe mee. Dus t kan wel. Helix is gewoon een klojo
Solleke_Noah schreef:lletam schreef:Sterkte allemaal met de genezing!
Zijn er ook mensen die wel probleemloos binnen een jaar genezen? Moed zakt me wel een beetje in de schoenen als ik dit zo lees hihi
Enige die bij mij probleemloos genas is de daith. Helix, conch, tragus, zelfs 2de en 3de gaatjes allemaal gedoe mee. Ik slaap al twee jaar met een piercingkussen![]()
Tragus is nu, eenmaal genezen, wel echt compleet pijnloos en speelt nooit meer op.