Petje af zeg!Waaaaaarom ben ik nou maar 1.68... ik ben nu nog steeds net een proppie met dat gewicht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petje af zeg!
geeft mij weer motivatie om door te gaan
_PassoaJus schreef:HorsesWoman: Vergeet ook niet dat je aan het ''uitdijen'' bent he! Ik ben rond die leeftijd ook gaan groeien. Ben je toevallig ook net aan de pil gegaan? Ik vind, net wat de dames hierboven mij zeggen, je avond eten ook erg veel en je ontbijt als lunch mager! Tevens vind ik je tussendoortjes ook vrij veel; yoghurt, vleesvervanger én fruit. Mag ik vragen hoe lang je bent en wat je gewicht is?Ik zou je lijstje iets aanpassen:
O: Stuk fruit met schaaltje yoghurt
T: Stuk fruit
L: 2 (Of 3?) boterhammen
T: Yoghurt
A: Iets minderen, verder gewoon goed dacht ik zo!
Als je naar school gaat, hoeveel KM fiets je dan of ga je met de bus of ander vervoermiddel?
Wendy1978 schreef:Oh das wel echt balen zeg, die 7 kg
Hopelijk kan een dietiste je op weg helpen
Denk dat ik daar ook maar is heen ga
nadat ik klaar ben met shaken...
Gaat op zich nog best redelijk
maar wil dit niet eeuwig blijven doen![]()
Eet nu 2x per week al 3 crackers met smeerkaas als lunch
om zo geleidelijk weer op te bouwen
maar weet niet zo goed hoe ik strakkies weer echt strak een ontbijt en lunch planning moet gaan doen...
Wellicht kan een dietiste me daar in helpen
HorsesWoman schreef:Ja best wel ja, was eindelijk blij met mijn lichaam.
Drink je op dit moment alleen maar shakes?
Zorgt dat dan niet dat je echt snel gaat schommelen??
ik heb in de ochtend een shake
Morgen weer er tegenaan!

chocolade vla misschien vervangen door yoghurt?
dus ga snel slapen!
N0a schreef:Beweging: 45 min hardlopen, 1 uur intensief paardrijden
Ik had eventueel nog na het hardlopen een tussendoortje kunnen nemen, maar na het sporten heb ik eigenlijk nooit honger. Pas tegen de lunch kreeg ik weer honger. Om 4 uur ging ik bijna van mijn graatje, en nu lig ik in bed met hongerdus ga snel slapen!

gelukkig..
, verder net lijstje!
voor Denice, wat vervelend! Wat eet je zoal? Misschien krijg je net te weinig binnen?
!
haha
Amytj schreef:Madeira: Het belangrijkste is dat je er zelf niet mee zit, als het voor jou vervelend is zou ik zeker kijken wat de mogelijkheden zijn om het te corrigeren als je helemaal op je streefgewicht zit.