[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:20

De mijne door Jeroen, grotere tattoos kan 4 weken wachttijd hebben.

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:27

zouden zij denk je wel dat kunnen zetten wat ik wil. zie niet echt lieflijke dingen ertussen meer enge dingen:)

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:29

Afbeelding

Ze tekenen uit op je lichaam, dat sprak mij erg aan.
Het paard zat er al, en hij heeft erom heen uitgewerkt.

Ik wilde met als paard de lijnen 'gekleurd' hebben.
Afbeelding

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:33

oh wow! wat mooi. trouwens heb jij niet die super springfjordjes?
oke ik ben overtuigd dankje

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:35

Haha ja dat klopt O:). Fjordy staat er ook op getatoeëerd!

Rechts naast de onderste bloem, staat een Fjordenhoofd. (Lijkt naar links)
Met de letter F in zijn hals. Zeker nu hij er niet meer is, ben ik heel blij met mijn tattoo

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:33

Amber_ schreef:
Haha ja dat klopt O:). Fjordy staat er ook op getatoeëerd!

Rechts naast de onderste bloem, staat een Fjordenhoofd. (Lijkt naar links)
Met de letter F in zijn hals. Zeker nu hij er niet meer is, ben ik heel blij met mijn tattoo

Wauw gaaf! Had het eerst niet gezien! ;)

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:44

Dank je :D! Ik wilde Fjordy op mijn lijf, maar niet dat gelijk te zien zou zijn als 'paard'. :))

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:46

zijn er verder mensen met goede ervaringen bij yugentattoo. trouwens ik zie ze niet staan op pagina 1?

Nagini
Berichten: 11284
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:18

Rianne, waarom bekijk je niet eens heel aandachtig een portfolio?

Je hebt in korte tijd vragen gesteld over 5 verschillende shops o.i.d. (waarvan je van de meeste antwoord hebt gekregen met do's of dont's).. waar ben je nu precies naar op zoek? Behalve naar realistisch werk? (L'extremiste werd je aangeraden?)

In de beginpagina staan een aantal goede shops waar relatief veel mensen ervaring mee hebben.

Niet elke shop is uitgeprobeerd...

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:20

omdat ik toch niet weet waar ik op moet letten. wat heeft het voor nut om te kijken dan?
ik vond die in ede centrum goed... de rest niemand.

edit: iedereen bedankt voor alle adviezen. zal ooit nog wel een tattoo zitten, maar nu dus niet.
reden waarom is op te vragen per PB.
heel erg bedankt iedereen!!

Nagini
Berichten: 11284
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 04:06

Naja, als je totaal niet weet waar op te letten zou ik geen tattoo nemen.
Je weet toch enigszins slecht van goed te onderscheiden. Rechte lijnen en weet ik wat.

Staat hier allemaal in het topic uitgebreid beschreven.

Ik vind het gewoon erg vaag.

Kimbers

Berichten: 5127
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 09:54

Nagini schreef:
Naja, als je totaal niet weet waar op te letten zou ik geen tattoo nemen.
Je weet toch enigszins slecht van goed te onderscheiden. Rechte lijnen en weet ik wat.

Staat hier allemaal in het topic uitgebreid beschreven.

Ik vind het gewoon erg vaag.


Dus je moet een kenner zijn om een tattoo te nemen? Wat een onzin zeg.. Het is toch juist goed dat ze vragen stelt, daar is dit topic ook voor.

Zou trouwens niet naar de shop gaan van de foto hierboven, je kunt een veel mooiere tatt keijgen dan dat. Vind het niet mooi gezet.

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:53

Gelukkig vind ik het wel mooi gezet. En dat is een reden waarom ik hier nooit wat post. :n
Je word zo naar beneden gehaald, je kan dingen ook anders verwoorden.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:12

Joh overdrijf niet zo zeg. Wat had ze dan moeten zeggen? Volgens mij zegt ze het gewoon respectvol dat ze 'm niet mooi vind gezet.

Ik word echt nogal moe van het gemauw van mensen hier als er iets kritisch over hun tat gezegd wordt. Als jij er toch blij mee bent is het goed?

pluche_pluus

Berichten: 2439
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:19

Kimbers schreef:
Nagini schreef:
Naja, als je totaal niet weet waar op te letten zou ik geen tattoo nemen.
Je weet toch enigszins slecht van goed te onderscheiden. Rechte lijnen en weet ik wat.

Staat hier allemaal in het topic uitgebreid beschreven.

Ik vind het gewoon erg vaag.


Dus je moet een kenner zijn om een tattoo te nemen? Wat een onzin zeg.. Het is toch juist goed dat ze vragen stelt, daar is dit topic ook voor.

Zou trouwens niet naar de shop gaan van de foto hierboven, je kunt een veel mooiere tatt keijgen dan dat. Vind het niet mooi gezet.


Nee dat wordt hier niet gesuggereerd,
Wel wordt er verwacht dat je weet wat je wil voordat je het überhaupt op je lichaam zal plaatsen.
Als je zelf het verschil niet ziet tussen het een en het ander is dat toch geen probleem? dan zal je zelf ook niet zo kritisch zijn en blij zijn met het resultaat van een misschien iets mindere kwaliteit tat volgens de ' echte' kenners.

Slechts een kwestie van smaak, zoveel mensen zoveel wensen.
Wellicht zal mijn tat ook bij iemand anders nog strakker gezet kunnen worden, toch ben ik tevreden met het resultaat.
Kritiek/feedback prima mits goed onderbouwd zodat we er allemaal van kunnen leren :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:27

_Micha_ schreef:
Joh overdrijf niet zo zeg. Wat had ze dan moeten zeggen? Volgens mij zegt ze het gewoon respectvol dat ze 'm niet mooi vind gezet.

Ik word echt nogal moe van het gemauw van mensen hier als er iets kritisch over hun tat gezegd wordt. Als jij er toch blij mee bent is het goed?

waarom zou de ene niet mogen zeggen wat ie vindt en de andere wel? De ene is kritisch op de tattoo, de andere op het "afbreken" er van, beide geven gewoon een mening, als dat "gemauw" is volgens jou wat doe je dan op een forum? Dat is nl bedoelt voor dergelijk gemauw..

Ik zie niet wat er zo slecht gezet is aan de tattoo, het ontwerp is wat simpel (daarom niet lelijk, maar wel simpel) en de gekleurde lijnen doen er in mijn mening een beetje afbraak aan maar dat is ieder zijn ding. Maar slecht gezet? nee dat zie ik niet... De lijnen zijn netjes en tsja... Het ontwerp is toch de keuze van de "ontvanger" uiteindelijk. :)

XxKayleigh

Berichten: 216
Geregistreerd: 26-08-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:45

Een van mijn tattoo's

Afbeelding

Nog een fototje :P gewoon omdat die zo leuk is

Afbeelding

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:58

hmm ik zit nog een beetje te dubben over de kleur van mijn tat.. kleuren vervagen toch sneller dan zwart? zijn er ook bepaalde kleuren die minder snel vervagen? ik vind zelf Petrol een hele mooie kleur, ben alleen bang dat dat wat "weg valt" tussen de rest wat zwart word..

PaardjesFan1
Berichten: 679
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:59

Amber_ schreef:
Dat is per persoon verschillend :+ Ik vond het een hell, vooral het inkleuren.

heb je een foto van jou tatoeage?

XxKayleigh

Berichten: 216
Geregistreerd: 26-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 13:04

UltimOo schreef:
hmm ik zit nog een beetje te dubben over de kleur van mijn tat.. kleuren vervagen toch sneller dan zwart? zijn er ook bepaalde kleuren die minder snel vervagen? ik vind zelf Petrol een hele mooie kleur, ben alleen bang dat dat wat "weg valt" tussen de rest wat zwart word..


Mijn moeder heeft ook gekleurde tattoo's.
Ligt er wel aan waar je ze laat zetten en welke inkt ze daar gebruiken.
De een is bij mijn moeder wel verkleurd, de ander niet.
De tattoo's zijn door 2 verschillende gezet.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:01

PaardjesFan1 schreef:
doen tattoases pijn?



te veel pijn voor jou, 11 jaar is echt nog veeel te jong. wacht tot je 18e en denk er dan nog eens over na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:12

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini
Berichten: 11284
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:38

Kimbers schreef:
Dus je moet een kenner zijn om een tattoo te nemen? Wat een onzin zeg.. Het is toch juist goed dat ze vragen stelt, daar is dit topic ook voor.

Zou trouwens niet naar de shop gaan van de foto hierboven, je kunt een veel mooiere tatt keijgen dan dat. Vind het niet mooi gezet.


Dat kun jij onzin vinden.. maar als je naar 'realistisch' op zoek bent en je hebt twijfel tussen een shop als l'extremiste en tattoo ben.. heb je waarschijnlijk voor jezelf nog niet helemaal op 'n rij wat je nu precies wilt.
En DAAROM zou ik nog geen tattoo nemen, als je zelf zoooo veel twijfels hebt dat je niet weet waar je terrecht moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:58

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:42

Ayasha schreef:
_Micha_ schreef:
Joh overdrijf niet zo zeg. Wat had ze dan moeten zeggen? Volgens mij zegt ze het gewoon respectvol dat ze 'm niet mooi vind gezet.

Ik word echt nogal moe van het gemauw van mensen hier als er iets kritisch over hun tat gezegd wordt. Als jij er toch blij mee bent is het goed?

waarom zou de ene niet mogen zeggen wat ie vindt en de andere wel? De ene is kritisch op de tattoo, de andere op het "afbreken" er van, beide geven gewoon een mening, als dat "gemauw" is volgens jou wat doe je dan op een forum? Dat is nl bedoelt voor dergelijk gemauw..

Ik zie niet wat er zo slecht gezet is aan de tattoo, het ontwerp is wat simpel (daarom niet lelijk, maar wel simpel) en de gekleurde lijnen doen er in mijn mening een beetje afbraak aan maar dat is ieder zijn ding. Maar slecht gezet? nee dat zie ik niet... De lijnen zijn netjes en tsja... Het ontwerp is toch de keuze van de "ontvanger" uiteindelijk. :)

Volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat ik bedoel. Het is een forum waar iedereen zijn/haar mening mag geven en dat is goed. Ik word alleen moe van het gemauw dat wanneer dan iemand zegt dat ze de tattoo niet mooi gezet vinden er door de eigenaar aangevallen wordt gereageerd met dat mensen respectloos zijn, je naar beneden gehaald wordt en dat mensen dingen anders moeten zeggen.