Zou het met 40 vol iig niet te lang laten zitten, max een half uurtje en anders verspreiden over meerdere sessies en ondertussen goed verzorgen. Anders zou ik veel te bang zijn voor een gebeuren met afbreken haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Emma, ik wil een Emma doen. Wil je mij nog een keer vertellen waar het bij jou precies fout is gegaan? Ik wil gewoon heel graag weer blond maar ik heb even geen 200 euro op mijn rekening. En de vorige keer is het onwijs afgebroken omdat de kapper de onderkant maar bleef ontkleuren, terwijl ik alleen mijn uitgroei bij wilde laten werken.
Ik heb een kapstervriendinnetje mij Manic Panic Flashlightening aan laten smeren, 40 volume. Iemand ervaring mee?
Bambolina schreef:Ik doe gewoon die kookvariant in m'n haarkokosolie is kokosolie. Ruikt alleen niet zo lekker, vind het ook een vies werkje. Ik heb super stijl haar dus geen last van dat het slap wordt, dat is het namelijk al. Ik gebruik het in ieder geval niet meer om mee te koken. Zo'n typische hipster-misconceptie (hoewel ik dit soort gedrag eerder onder de yuppies zou rekenen) is dat het goed voor je zou zijn, maar het is dus zo ongeveer het meest verzadigde vet wat er is. Hier in de natuurwinkel verkopen ze het in groene potjes met 'bio omg zo gezond wauw omega 6 vetzuren yeah' teksten erop en dan kost het 6 euro, maar het zit ondertussen ook gewoon in de euroshopper koekjes.
Ik ga binnenkort ook weer een haarprojectje starten..
In januari dit laten doen:
[ Afbeelding ]
nu ziet het er zo uit:
[ [url=m/1cchHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg het er niet allemaal op, maar de puntjes zijn licht groen/gelig.
Vraag me niet hoe die kleur zo lang is blijven zitten, ik snap er zelf ook vrij weinig van. Hoewel ik daar aan de ene kant niet ongelukkig mee ben, vind ik het nou inmiddels toch wel tijd om er wat aan te gaan doen, dus ik ga weer aan de ontkleur en dan zilvershampoo om het echt goed licht te maken, in de hoop dat ik dan wat pastel kleurtjes er in kan doen. Weet nog niet precies wat.. ik zit te denken aan soort van psychedelische zeemeerminnen look, met gekke kleuren die eigenlijk niet goed samen gaan, groen en paars met oudroze plukken ofzo. Maar moet er nog even goed over na denken, want het moet er dan natuurlijk niet écht uitzien alsof het totaal niet kanIk wil op een zo mild mogelijke manier te werk gaan omdat mijn haar echt fiets is, en ben bang dat peroxide de doodsteek gaat zijn. Iemand tips??