Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Meer mensen die 1 a 2 dagen voor de menstruatie wel overal om kan huilen.
En lekker slimkijk ik nu achtste groepers huilen niet, en gelijk aan het begin moest ik al huilen, en daarna dacht ik hmm ff womanlog checken en idd verwacht over 2 dagen haha
UhNee schreef:Hoe lang bleven jullie bloeden na het zetten van de mirena?
Vumana89 schreef:Ik kom met de deur in huis vallen..
Hi allemaal.
Ik ben inmiddels 31 jr... door jarenlange problemen met mijn voortplantingsgestel is door mijn behandelend arts besloten dat ik de pil moet doorslikken tot aan een doorbraakbloeding. En jaarlijkse controle.
Dit is altijd prima gegaan. Echter... november 2016. Ik heb zelf een stopweek ingelast (in overleg met de gyn)
Bloeding kwam niet. Met spoed opgenomen op dr SEH wegens een acute blinde darm ontsteking.
Na 2 dagen opname (operatie was niet mogelijk) heeft de SEH arts er een andere gyn bijgehaald wegens de uitblijvende bloeding.
Echo enz gehad. Was allemaal zeer rustig en het eitje kwam eraan zei de gyn.
Die bloeding heb ik dus nooit gehad. Huisarts gesproken en ik moest me niet druk maken. Kon door de stress komen.
Pil doorgeslikt, leventje opgepakt.
Van de week naar de huisarts geweest. De kinderwens komt keihard om de hoek kijken zeg maar.
Door hartmedicijngebruik heb ik eerst met de arts overlegd. Naja, dat is allemaal stof die ik jullie zal besparen.
Maandag gestopt met de pil.
Maar ik heb weer geen bloeding. Ik moet woensdag naar de huisarts.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb dit nooit gehad. Altijd op de doorbraak gewacht. Maar als ik zelf stopte kwam hij altijd.... ben echt vetbaasd...