Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 19:43

:oo :oo

Je hebt er eentje kunnen scoren? Ze waren in no time uitverkocht helaas!

Lauraennala

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 20:21

Haha vet leuk!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 20:57

@zebrastreep jeetje, klinkt als een pittige rit. Mountainbiken lijkt mij ontzettend intensief, petje af!

@minikatje wauw die is leuk!

Vandaag mijn stalen ros binnen gekregen, heel happy. Klein rondje gedaan om het beetje onder de knie te krijgen. Morgen weer klein rondje.

Afbeelding

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:28

Haha wat een gaaf shirt.
Waar had je die besteld?

Mooi fietsje megamuts...veel fiets plezier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 06:31

Leuk, megamutsj! Hoe voelde je eerste rondje? Het is echt even zoeken naar balans en wennen, he :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 06:59

Ha ha ..grappig shirt ....

@Megamutsj ; veel plezier met je nieuwe fiets +:)+

Gisteren een kort rustig rondje gedaan ...maar de dagen om
na het werk nog buiten te kunnen fietsen zijn snel geteld . -O-
Vanaf 19:30 word het al donker .

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:10

Sakura789 schreef:
:oo :oo

Je hebt er eentje kunnen scoren? Ze waren in no time uitverkocht helaas!

Kindermaatje, heb zelf maat 34/36 en dit is een jongensmaat.
Gewoon even de maattabel checken

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:16

Leuk fietsje hoor Megamutsj. Veel plezier ermee :D

Hier zijn de dinsdagavondritjes helaas ook over. Wel gisteren met één van de dames lekker gewandeld door de polder. Dat was ook wel heel erg lekker. Was echt super weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:13

Gaat snel he, ik red het ook niet meer na het werken. Maar lekker wandelen is ook fijn! Ik werk gelukkig een gedeelte van de week buiten; gisteren en maandag was het mijn favoriete weer. Mist/nevel bij zonsopkomst, die frisse kou in de ochtend en dan 's middags lekker warm en 's nachts lekker koel. 8-) Jammer dat het dan te vroeg donker is om nog even te fietsen, maar ik hoop vandaag een paar uurtjes te kunnen snipperen om nog even te toeren!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:38

Ik ben vanochtend weer wandelend naar kantoor gegaan, bijna 2km.
Altijd fijn inderdaad, die frisse morgen. En die frisse nachten zijn ook heerlijk.
In die zin vind ik het echt niet erg. Maar 's ochtends zo laat licht en 's avonds zo vroeg donker, blegh -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:41

Ja dat is dan weer jammer :P

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:55

Megamutsj schreef:
@zebrastreep jeetje, klinkt als een pittige rit. Mountainbiken lijkt mij ontzettend intensief, petje af!

Vandaag mijn stalen ros binnen gekregen, heel happy. Klein rondje gedaan om het beetje onder de knie te krijgen. Morgen weer klein rondje.

[ [url=m/jfIvPD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe vind je hem? Ik ben echt heel blij met mijn fietsje.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 12:27

Hier de lampjes ook alweer in de lader. Komende week kunnen we nog lekker overdag fietsen, maar dat zal wel niet heel lang meer duren.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 18:00

Pauline schreef:
Megamutsj schreef:

Hoe vind je hem? Ik ben echt heel blij met mijn fietsje.

Bedankt iedereen!

@cullacino gisteren maar 5k gedaan om beetje gevoel te krijgen.
Vandaag 12k gedaan. Op zadel zitten deed wel "pijn", nahja pijn wil ik niet zeggen maar de botten waarmee je op het zadel zit waren gevoelig. Maar gevoeligheid had ik ook altijd snel met de normale fiets dus hoop dat het wennen is.. toen ik eenmaal aan het fietsen was had ik er geen last meer van!

@pauline ja onwijs blij! Heb jij dezelfde? Moet denk ik wel mijn zadel nog stukje omhoog doen. Maar helemaal happy, je gaat echt een stuk sneller met zo een fiets!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 18:01

Megamutsj schreef:

Ooh helemaal overheen gekeken.
Fijn dat je er blij mee bent, lijkt mij ook een goede fiets om mee te starten :)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:09

Megamutsj schreef:

En dan te bedenken dat ik op het paard soms echt een watje ben , en kan genieten om een steile heuvel af te gaan of een bocht door met een beste snelheid. :')

Mooie fiets trouwens! Ik was laatst bij Decathlon en heb de fiets toen toevallig zien staan in de winkel. En de eerste paar keren zullen inderdaad wat zadelpijn op leveren. Hoe vaker je fietst hoe minder pijnlijk het wordt. En een goede uitrusting kan daar zeker bij helpen. Ik doe het wel goed met het B-twin en Rockrider spul. Maar zodra ik afstanden boven de 40 ga fietsen is een andere broek wel beter.

--

Vandaag nog even een rondje gedaan na stage. Jammer dat het weer zo snel donker wordt... Nu kan ik gelukkig fietsen rond 4 uur maar ik mis de zomer nu al!

Wel heerlijk gefietst , nog even alle stress eruit voordat ik een deel van mijn examens inlever. En echt zo leuk om te voelen dat je conditie verbeterd , en stukken makkelijker en sneller gaan. Daar kan ik echt blij van worden :')

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:41

Zijn er nog mensen die zaterdag Limburg Mooiste mee fietsen al dan niet op de racefiets of MTB.
Vandaag opgegeven voor de 50 km MTB
Vond ik meer dan genoeg anders werd het 80 km dat werd mij te gek.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 06:18

scooby09 schreef:
Zijn er nog mensen die zaterdag Limburg Mooiste mee fietsen al dan niet op de racefiets of MTB.

Nee ik niet ...

Gisterenavond alweer een rondje op de Tacx/ Zwift gedaan .
Een uurtje flink gezweet en zegt Zwift dat ik 7 km ben
gefietst 8)7
De techniek/ elektronica af en toe .... :=

1 dagje werken nog en dan alweer weekend *\o/*

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:50

Voor het eerst in best een tijd thuis weer met de fiets onderweg zonder dat het voor werk is. Niet heel ver, de Zaanse Schans. Nu wachten op de pont.

Afbeelding

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:36

Het ritje Zaanse Schans was echt een fijn ritje. Net lang genoeg om te voelen met wind tegen(heenweg) maar niet lang genoeg om de benen te voelen als je na een rondje lopen daar weer terug gaat. Op de terugweg had ik vlak voor de pont een viaduct. Heerlijk met snelheid op een wat groter verzet omhoog geknald en daarna de snelheid nog tot bijna 34(wat voor mij doen heel hoog is) omhoog geknald voor ik vol in de remmen moest om snel nog even stil te staan om een gezichtsmasker op te doen voor de pont vertrok. De gemiddelde snelheid over de hele rit was niet om over naar huis te schrijven maar de eerste 5km op de heenweg en laatste 5km op de terugweg waren typisch stadsverkeer. Van die tieners die graag met 3 naast elkaar wilden fietsen en je dus zelfs met 15km/uur iet langs komt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:54

Ach, wat boeit dat gemiddelde als je zo lekker gefietst hebt!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 06:28

culaccino schreef:
Ach, wat boeit dat gemiddelde als je zo lekker gefietst hebt!

Idd :j

Vooral een tempo gemiddelde zegt helemaal niets over de prestatie
van de fietser ....
Je kunt 40 km/h fietsen zonder je al te moe te maken met een fikse
wind in de rug , en twee vingers in je neus .
En 25 km/h fietsen waar je echt moet werken met een fikse wind tegen , en je dus eigenlijk meer presteert .
Maar ja , er zijn fietsers die dat erg belangrijk vinden ..een gemiddelde is op Strava belangrijk hé :=

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:09

Hey dames! Voor aanstaande zondag 4 oktober hebben/hadden we weer een fietsmeeting gepland staan op de Veluwezoom. I.v.m. de verspreiding van het corona virus wordt gevraagd om je reisbewegingen zo veel mogelijk te beperken. Samen sporten mag wel nog steeds. Wat vinden jullie? Door laten gaan of niet?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:30

Time2Tri schreef:
scooby09 schreef:

Nee ik niet ...

Gisterenavond alweer een rondje op de Tacx/ Zwift gedaan .
Een uurtje flink gezweet en zegt Zwift dat ik 7 km ben
gefietst 8)7
De techniek/ elektronica af en toe .... :=

1 dagje werken nog en dan alweer weekend *\o/*

:+
Herkenbaar, zo heb ik volgens Strava 94km/u bergop gefietst. Gelijk aangemeld bij het Nederlandse team :+ :+

Moeilijk Susan, persoonlijk zou ik verplaatsen.
Maar als het allemaal personen uit de buurt zijn dan is het weer anders dan vanuit alle hoeken van het land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:50

Ik sla zelf 4 oktober even over. Ben nu weer sinds dinsdag gevloerd door zware (spannings)hoofdpijn en heb alweer even niet gefietst; ben bang dat ik een rondje van >1 uur weer een paar dagen mag bezuren. Als jullie gaan, dan wens ik jullie heel veel plezier! Volgende keer hoop ik er écht bij te zijn :))

minikatje schreef:
Herkenbaar, zo heb ik volgens Strava 94km/u bergop gefietst. Gelijk aangemeld bij het Nederlandse team :+ :+

Haha, dat is inderdaad wel indrukwekkend :')