Je hebt er eentje kunnen scoren? Ze waren in no time uitverkocht helaas!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:@zebrastreep jeetje, klinkt als een pittige rit. Mountainbiken lijkt mij ontzettend intensief, petje af!
@minikatje wauw die is leuk!
Vandaag mijn stalen ros binnen gekregen, heel happy. Klein rondje gedaan om het beetje onder de knie te krijgen. Morgen weer klein rondje.
[ [url=m/jfIvPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pauline schreef:Megamutsj schreef:@zebrastreep jeetje, klinkt als een pittige rit. Mountainbiken lijkt mij ontzettend intensief, petje af!
Vandaag mijn stalen ros binnen gekregen, heel happy. Klein rondje gedaan om het beetje onder de knie te krijgen. Morgen weer klein rondje.
Hoe vind je hem? Ik ben echt heel blij met mijn fietsje.
Megamutsj schreef:@zebrastreep jeetje, klinkt als een pittige rit. Mountainbiken lijkt mij ontzettend intensief, petje af!
scooby09 schreef:Zijn er nog mensen die zaterdag Limburg Mooiste mee fietsen al dan niet op de racefiets of MTB.
Vandaag opgegeven voor de 50 km MTB
culaccino schreef:Ach, wat boeit dat gemiddelde als je zo lekker gefietst hebt!
Time2Tri schreef:scooby09 schreef:Zijn er nog mensen die zaterdag Limburg Mooiste mee fietsen al dan niet op de racefiets of MTB.
Vandaag opgegeven voor de 50 km MTB
Nee ik niet ...
Gisterenavond alweer een rondje op de Tacx/ Zwift gedaan .
Een uurtje flink gezweet en zegt Zwift dat ik 7 km ben
gefietst![]()
De techniek/ elektronica af en toe ....![]()
1 dagje werken nog en dan alweer weekend
minikatje schreef:Herkenbaar, zo heb ik volgens Strava 94km/u bergop gefietst. Gelijk aangemeld bij het Nederlandse team![]()