Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:@pien omdat het niet is getest op mensen met Lyme, en die hebben zoals je wel weet,een zwak immuumsysteem.Ik weet dat mijn immuumsysteen zwak is,als het niet eens kankercellen kan aanvallen en doden dan kan het ook geen corona virussen aanvallen en doden.
Oscar schreef:Da's zeker waar. Toch zit er tussen mensen (en aandoeningen) nog wel verschil. Ik krijg 2 soorten immunotherapie waarvan ze nog niet precies weten hoe het vaccin daar op reageert.
Trouwens: the duck is in the oven!
Brief staat in de app en afspraak is dus definitief voor 2e pinksterdag.
rockwitch schreef:Ik had van de week wel iemand die kwam prikken en van zijn werkgever (politie) de brief mee had.
Wij zien inderdaad in de computer of iemand vanwege beroep, leeftijd, chronische ziekte de afspraak heeft.
ingedebruijn schreef:Vallen jullie allemaal in de kwetsbare groep of zijn we inmiddels ook jongeren aan het vaccineren?
sureido schreef:Is het misschien een idee om de klachten na vaccinatie (of niet) te bespreken in het gevaccineerden op bokt topic en hier het laatste nieuws te blijven delen? Nu zijn er volgens mij 2-3 topics waar dit besproken wordt en vond juist zo fijn aan dit topic dat er een overzichtelijke plek met het laatste nieuws over het vaccin was, maar nu is het meer ook een ervaringen topic geworden
sureido schreef:Is het misschien een idee om de klachten na vaccinatie (of niet) te bespreken in het gevaccineerden op bokt topic en hier het laatste nieuws te blijven delen? Nu zijn er volgens mij 2-3 topics waar dit besproken wordt en vond juist zo fijn aan dit topic dat er een overzichtelijke plek met het laatste nieuws over het vaccin was, maar nu is het meer ook een ervaringen topic geworden