Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Dimphyl schreef:Cowboy, er zijn overal in het land feesten, illegale grote feesten met 100+ man zijn de afgelopen tijd geen uitzondering hoor. En wat gebeurd er met de cijfers.. niks..
Opschonen van de genepoel misschien beter andersom doen, de mensen die niet gevaccineerd zijn, en ook nog eens geen corona krijgen / geen ic daarvoor nodig hebben, zijn dan toch een stuk sterker.![]()
*overigens een ontzettend smakeloze opmerking van je, bah.
Je bent grappig. Je verwijt mij dat ik zeg dat het verdwijnen en ongevaccineerden leidt tot opschoning van de nationale genenpool en verklaart in dezelfde zin dat de ongevaccineerden geschikter zijn voor die job. Haalt je gefingeerde ‘bah’ een beetje veel onderuit.
bigone schreef:Dimphyl schreef:Cowboy, er zijn overal in het land feesten, illegale grote feesten met 100+ man zijn de afgelopen tijd geen uitzondering hoor. En wat gebeurd er met de cijfers.. niks..
Opschonen van de genepoel misschien beter andersom doen, de mensen die niet gevaccineerd zijn, en ook nog eens geen corona krijgen / geen ic daarvoor nodig hebben, zijn dan toch een stuk sterker.![]()
*overigens een ontzettend smakeloze opmerking van je, bah.
Bigone, 1 op 160 noem ik nog altijd verwaarloosbaar. Maar 24000 overleden is nog altijd het totaal op onze 17milj inwoners, zo besmettelijk is het dus he, dat er nog altijd meer NL'ers het niet hebben gehad dan wel.. 4 miljoen max (eh, is dit totaal mensen of totaal testen, aangezien sommigen al wekelijks getest worden)
Doet niks op welke cijfers? Dagelijks gemiddeld 2500 officieel positief. En daar kun je er rustig nog 2500 bij op tellen want het vervelende is dat de mensen die naar die illegale fantastische feesten gaan echt niet gaan testen met een snot neus. Die snot dus is niet erg, wel dat ze iemand in hun omgeving aan steken of zelfs de week erop naar het volgende illegale geest gaan met hun snotneus.
4 miljoen mensen die Corona hebben gehad. En niet 4 miljoen getesten maar wat een zeer empathische opmerking , 1 op de 160 verwaarloosbaar. Je zou je diep moeten schamen voor deze opmerking. Met al die mede bokkers die een vader moeder schoonvader schoonmoeder broer zus vriend vriendin verloren hebben? Hoe kun je zoiets schrijven, dat je het denkt is tot daar aan toe maar echt
Fitzroy schreef:Ik ben het met secricible eens, dat als er code zwart zou komen, men kijkt of iemand al dan niet gevaccineerd is. Zodat degene die gevaccineerd is en van zijn paard gelazerd voorrang krijgt op een wappie met corona (dat immers maar een griepje is).
Maar ik denk helaas niet dat dat gaat gebeuren.
Fitzroy schreef:Ik ben het met secricible eens, dat als er code zwart zou komen, men kijkt of iemand al dan niet gevaccineerd is. Zodat degene die gevaccineerd is en van zijn paard gelazerd voorrang krijgt op een wappie met corona (dat immers maar een griepje is).
Fitzroy schreef:@99enzovoort: En waar slaat dat op? Ik geef gewoon mijn mening. En die staat hierboven.
Ik zeg nergens dat alle niet gevaccineerden wappies zijn? Dat is wat er nu van gemaakt wordt. Maar inderdaad zal het lastig te controleren zijn of iemand corona als een griepje ziet of om medische redenen niet ingeënt is.
Janinevv schreef:Nu is er een vrij “kleine” groep en ik denk vooral jongeren die zich niet willen vaccineren. En nu zou deze kleine groep opeens te groot zijn?
Cer schreef:Niet gevaccineerd = wappie .. is dat hoe t tegenwoordig gaat??
Ik vind sommige gevaccineerden wel ineens een heel groot ego krijgen hoor. Die missie drang .. getver …
Electra63 schreef:Iedereen die in mijn omgeving zich niet heeft laten vaccineren, deelt wel allerlei info en berichtjes op SM van Engel, Jensen, Tisjeboy of Baudet. In mijn ogen, ben je dan wel een wappie.![]()
Ze klagen wel het meest over de beperkingen en houden zich niet altijd aan de adviezen.
Cowboy55 schreef:Electra63 schreef:Iedereen die in mijn omgeving zich niet heeft laten vaccineren, deelt wel allerlei info en berichtjes op SM van Engel, Jensen, Tisjeboy of Baudet. In mijn ogen, ben je dan wel een wappie.![]()
Ze klagen wel het meest over de beperkingen en houden zich niet altijd aan de adviezen.
Je hebt een nieuwe omgeving nodig!
CharleyT schreef:Cer schreef:Niet gevaccineerd = wappie .. is dat hoe t tegenwoordig gaat??
Ik vind sommige gevaccineerden wel ineens een heel groot ego krijgen hoor. Die missie drang .. getver …
'Die missie drang', ook terug te vinden in diverse fanatieke geloofsstromingen. Men lijkt zich verheven te voelen boven het 'volk' dat niet aan hun maatstaven voldoet.
Electra63 schreef:Iedereen die in mijn omgeving zich niet heeft laten vaccineren, deelt wel allerlei info en berichtjes op SM van Engel, Jensen, Tisjeboy of Baudet. In mijn ogen, ben je dan wel een wappie.![]()
loriene schreef:Electra63 schreef:Iedereen die in mijn omgeving zich niet heeft laten vaccineren, deelt wel allerlei info en berichtjes op SM van Engel, Jensen, Tisjeboy of Baudet. In mijn ogen, ben je dan wel een wappie.![]()
Laat iedereen in zijn waarde.
Wie bepaalt wanneer iemand een wappie is? Slaat toch nergens op!
En het zijn nog altijd adviezen,Je bent niets verplicht!