Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:Ik heb gisteren gemaild naar een artiest en ze wil mijn idee doen! Waaaah![]()
Heb nu een paar data doorgegeven en hoop dat we eruit komen. Ben nu al zenuwachtig eigenlijk
Edit lijkt toch lastiger qua data dan ik dacht
SennaS schreef:Ik heb een idee voor een tattoo van 2 kleine meisjes (m’n dochters) in een sketchy style, gedeeltelijk ingekleurd met water color. De meisjes zijn een soort poppetjes dus geen realisme. Heeft iemand een tip voor een goede artiest voor dit idee?
Ik had zelf een artiest in gedachten maar hij reageert niet. Amanda ken ik maar is niet helemaal wat ik zoek.
Goof schreef:Ik zie op social media bij een bekende van me een spelfout voorbij komen in een vers gezette tattoo![]()
Ik wil er zo graag iets van zeggen, doen of niet? Wellicht kan het nog een pietsje aangepast worden.
Little_Gift schreef:Goof schreef:Ik zie op social media bij een bekende van me een spelfout voorbij komen in een vers gezette tattoo![]()
Ik wil er zo graag iets van zeggen, doen of niet? Wellicht kan het nog een pietsje aangepast worden.
Ik vind dit niet jouw plaats... Die mens (als het onbewust gebeurd is), zal zich daardoor alleen maar ellendig voelen... Uiteindelijk komt het toch uit die spellingsfout... Dus ik vind het niet aan jou om de blijheid over een kersverse tattoo nu gelijk aan diggelen te gooien