[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:08

njiloj schreef:
Gimme_Joy schreef:

Oh oh.... :oo :x

Verwijder de pleister onder de douche. Dan gaat het al een stuk gemakkelijker. :)

En echt de tijd er voor nemen! Goed nat houden tijdens het afhalen. Volgens mij heb ik wel een half uur onder de douche gestaan. De mijne is op mijn bovenarm, ik heb onze spiegel zo neergezet dat ik het kon zien. Ik vond het echt topspul, beetje vies soms maar tattoo is echt super snel en goed geheeld.

Air

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:23

Mijn vriend reageerde een beetje allergisch op de second skin.. heeft nog lange tijd met een rood vakje om zijn tattoo gelopen :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:03

Weet iemand van jullie wat een flash day nu eigenlijk inhoudt? Een van mijn favoriete tattooshops in Antwerpen heeft er een deze woensdag en donderdag, weet alleen niet goed of je dan enkel designs mag kiezen die zij daar liggen hebben

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:06

CalipsoLover schreef:
Weet iemand van jullie wat een flash day nu eigenlijk inhoudt? Een van mijn favoriete tattooshops in Antwerpen heeft er een deze woensdag en donderdag, weet alleen niet goed of je dan enkel designs mag kiezen die zij daar liggen hebben

Een flash day is dat er boeken met designs liggen en daar kan je dan uit kiezen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:21

Lau schreef:
CalipsoLover schreef:

Een flash day is dat er boeken met designs liggen en daar kan je dan uit kiezen.

Oke bedankt, niet mijn ding dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:28

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:22

CalipsoLover schreef:

Bij de shop waar ik kom mag je wel zelf kleine designs aangeven op flashday. Dus verschilt per shop denk ik

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:24

Moet ik me zorgen maken over het rood in de blaadjes?

Weet niet zo goed wat normaal is..

Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:37

Ziet er prima uit volgens mij hoor! Je hele voet/enkel lijkt vrij rood, vind het niets opvallends voor een nieuwe tattoo :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:40

Ik mag morgen eindelijk!! Ik ben nu best wel zenuwachtig het is mijn tweede heb al een kleintje op mijn rechter pols.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:46

Pivione schreef:

[ Afbeelding ]

Volgens mij is je huid nog een beetje geïrriteerd. Ik zou het even aankijken maar volgens mij is het niet heel erg.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:10

Pivione schreef:

[ Afbeelding ]

Lijkt gewoon wat geïrriteerd.
Ik had er ook erg veel last van.

Afbeelding

Ik blijk alleen een stollingsprobleem te hebben.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:00

:oo Jeetje, dat is wel heel heftig, Maxie. Doet het ook pijn?

Kencamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:17

Ik wil graag meelezen.In november heb ik een consult om te bespreken wat we met mijn tattoo op mijn voet kunnen. Ik wil hem namelijk laten coveren omdat het niet mooi gezet is toendertijd. Heb er ontzettend zin in. <3

naomiiiii schreef:
De shop waar ik mijn piercings zet heeft een kauwgomballen automaat waar ontwerpen in zitten. Wat je krijgt moet je zetten. Is echt ontzettend populair en super veel mensen doen het dan ook. Ik ga het ook zeker nog doen! :D

Lijkt me heel vet! Wel spannend, want straks vind je het helemaal niet mooi en dan moet je het zetten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:23

Pareltje... :')
Afbeelding

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:40

Ik had al een nieuw idee (Schotse Hooglander kop op rechter onderbeen) maar nadat mijn mams een fikse operatie heeft gehad en veel tegenvallers, wil ik nu eerst op mijn linker onderbeen een zonnebloem (haar lievelingsbloem) in een whisky fles laten zetten. (Whisky fles voor mijn paps, groot whisky liefhebber).
Nu dus opzoek naar een goede tattoo artiest die realistisch werk in black/ grey kan zetten. Suggesties zeer welkom!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:42

Dianthus? Zit in Kampen geloof ik

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 01:30

November108 schreef:
Hai allemaal, mag ik hier ook binnen komen vallen? :D
Het duurt nog een hele lange tijd, maar 11 april heb ik een afspraak bij Hanne van BlackBearInk. Het wordt mijn eerste tattoo dus ik vind het wel spannend haha! Ik ga mijn heup laten doen, zoals deze (heb hem van haar Instagram gepakt) :

[ [url=m/YEDise.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zit me natuurlijk nu al druk te maken over van alles, hoeveel pijn het gaat doen, wat voor kleding ik aan moet etc etc :')

Pijn valt mee op je bovenbeen, al is alles relatief natuurlijk. Voor je allereerste is het best een pittige plek, dus ga er vooral vanuit dat je 4 uur lang door de grond gaat dan kan het altijd meevallen :) Hoe dichter je naar je lies of richting je beenspieren gaat (recht over je been heen) kan het wat pijnlijker worden omdat daar meer zenuwen overheen lopen, maar verder is het wel uit te houden. Vooral genoeg chocola + suiker (appelsap bijvoorbeeld) meenemen en kijk of je met iemand mee kan rijden of met het OV kan. Ik ben zelf altijd nogal suf na het tattoeren, zeker voor een langere tijd.

Gooodluck.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:06

Yasmine schreef:
:oo Jeetje, dat is wel heel heftig, Maxie. Doet het ook pijn?

Nee dat viel mee. Was alleen warm en dik de eerste dagen.
Maar dit ligt dus aan mijn dat mijn stolling niet goed is, kan de tattoo artist niks aan doen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:44

Ik wil een kleine tattoo met m’n moeder, maar heb geen idee wat := m’n moeder ook niet. Ik wil niet een standaard moeder-dochter teken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:54

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:15

Wij hebben wat laten ontwerpen in de shop zelf. We hadden echt veel ideeën (sterrenbeelden, totemdieren en planten, bloemen, alles is de revue gepasseerd :+ ) en uiteindelijk hebben we een super simpel ontwerp. Maar past wel heel goed.
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:44

Oeh, leuk dat jullie met je voorbeelden komen <3 altijd goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:10

Wendy_Komen schreef:
Ik had al een nieuw idee (Schotse Hooglander kop op rechter onderbeen) maar nadat mijn mams een fikse operatie heeft gehad en veel tegenvallers, wil ik nu eerst op mijn linker onderbeen een zonnebloem (haar lievelingsbloem) in een whisky fles laten zetten. (Whisky fles voor mijn paps, groot whisky liefhebber).
Nu dus opzoek naar een goede tattoo artiest die realistisch werk in black/ grey kan zetten. Suggesties zeer welkom!

Vincent van Dorrestein van Limited edition tattoo in Arnhem :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:12

Wij hebben allebei een pioenroos

Afbeelding
Afbeelding

Het is leuk als je echt iets hebt wat jullie verbindt! Een gemeenschappelijke interesse of een symbool wat jullie allebei heel mooi vinden, etc