Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Ik wou dat ik hier fanatiek mee kon praten maar helaas kan ik maar 500m rennenik wil het wel graag gaan opbouwen, als het lukt vind ik hardlopen heeeerlijk!
Ik krijg helaas snel last van m'n knieën. Ook door te lang lopen soms al dus weet ik dat het erg rustig moet opbouwen. Ik zit bij de fysio dus vraag het daar volgende keer ook maar misschien hebben jullie tips; ik zoek iets van een brace / simpele versteviging die ik alleen voor het rennen zou gebruiken. Iemand een idee welke fijn zijn of waar ik moet zoeken?
Palmera schreef:Ik gooi er nog eens eentje in de groep:
Ik doe dus trails, ik neem geem zware lunches mee voor onderweg.
Ik heb een rugzakje waarin mijn waterzak past, een kleine tube zonnecrème, een lipbalsem met factor, pakje zakdoekjes, eventueel een kledingstuk en mijn energiereepjes, want die snaai ik bij bergen weg tijdens het lopen.
Nu heb ik verzonnen dat ik die ook zelf kan maken, en dat gaat me best goed af.
En nu komt het: thuis mik ik ze in een plastic bakje in de koelkast. Maar onderweg? In de folie of een plastic zakje vind ik zonde, al die plastic zooi. Een bakje wil ik niet want heeft toch nooit de goede vorm en is te groot/zwaar.
Bestaan er herbruik zakjes? Of zoiets? Van siliconen? Of weet ik veel wat? En waar is dat te koop? Hema, blokker, etc?
Dan kan ik juli bezoekers uit NL dat mee laten nemen.
Thanx!
Gimme_Joy schreef:Inwikkelen in bakpapier? Smelt het echt weg? Want anders dan misschien je recept aanpassen?
Palmera schreef:Ja, Oedi, geniaal! Zoiets dus. Ik heb het doorgegeven aan de heren, die beloven wat mee te nemen.
Ik bestel liever niet op Ali o.i.d, dan kan ik net xo goed wegwerpzakjes gebruiken, gezien de energie die dat verbruikt om hier te komen.
Voor de beeldvorming: [ [url=m/VnweJa.jpg]Afbeelding[/url] ]