[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:07

Hi, mag ik hier even inbreken? :o

Ik heb maandag een neusvleugel piercing laten zetten met ringetje.
Nu valt het me alleen op dat ik een soort inkeping in m’n neusvleugel heb aan de onderkant waar de ring zit.

Nu vraag ik me af of dit normaal is en evt komt door de zwelling die nog een wat aanwezig is,of dat er een te klein ringetje inzet.

Normaal zou ik het aan piercer vragen, maar die is nu met vakantie :')

Foto even in spoiler gezet voor de mensen die het niet willen zien

Spoiler:
Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:08

Ik zou er een iets groter ringetje in laten zetten, lijkt me niet echt prettig zo. Of een staafje voor het begin.

Peelie

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:22

Woow. Die zit echt veel te strak!

En met een ringetje je poercing laten herstellen is een recept voor gedoe. Drukbultjes ed, omdat een ringetje veel te veel beweegt.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:12

Thanks voor de snelle reactie’s
Ik heb mijn piercer even een appje gestuurd in de hoop dat ze toch nog reageert.

Ze is namelijk anders pas op 11 augustus terug en zal ik toch op zoek moeten naar een andere shop die me zou willen helpen
Want wachten tot de 11e lijkt me dan ook geen goed plan

Wat betreft het laten zetten met een ringetje ipv staafje,
Mijn helix is ook met een ringetje gezet en daar heb ik totaal geen problemen mee.
De conch die met een staafje gezet is, is echter een heel ander verhaal helaas.
Beide zijn dezelfde dag gezet door dezelfde piercer

Sterre98

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:43

Die is echt te klein ja..

Ik heb mijn neusvleugels ook met een ringetje laten zetten, maar is gelukkig compleet en fijn genezen

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Deze is inderdaad echt te klein. Je ziet dat hij druk uitoefent op het einde van je neusvleugel. Als dat doorgaat gaat het gaatje uitgroeien naar beneden toe, de druk zal als het ware het gaatje naar beneden trekken. Of hij gaat in je vlees groeien aan de onderkant, met allerlei gezeur tot gevolg... Gauw terug of een andere piercer zoeken om dit te herstellen :j

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 8 min geleden

Even een vraagje. Een paar weken geleden heb ik in beide oren een 2e en 3e gaatje in mijn oorlellen laten schieten bij de juwelier. Nu wil ik binnenkort 2 andere gaatjes in mijn kraakbeen laten piercen (Ik denk aan een tragus en helix piercing). Is er een handige wachttijd om aan te houden of is het gewoon gaan als het niet meer gevoelig is bij aanraken?