[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:09

Ik dacht dat kleur altijd duurder was dan zwart :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:09

ze heeft een shop aan huis, en is goedgekeurd door de GGD
zoals ik al zei, was dit een actie die ze wel eens eerder heeft gehad. 'maak vandaag een afspraak en betaal maar 60 euro'

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:11

Eerlijk gezegd zou ik niet naar die shop gaan xZiva. Hele rare gang van zaken. Amanda zet een vlinder vast ook zonder watercolor effect. Ik heb voor mijn laatste tattoo ook bijna 2 uur gereisd en sommige gaan zelfs naar het buitenland ervoor. Het is wel voor je hele leven natuurlijk en dan moet het wel goed gebeuren.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:16

Ik ben er steeds zekerder van dat ik naar Daryl Watson wil, die zit in Schotland := Maar ik snap zeker wel dat niet iedereen dat zou doen voor een tattoo, zeker niet als je wat relatief 'simpels' wilt.
Trouwens iemand die een tattoo in GB heeft laten zetten die ik mag pb'en?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:17

Warboel schreef:
Eerlijk gezegd zou ik niet naar die shop gaan xZiva. Hele rare gang van zaken. Amanda zet een vlinder vast ook zonder watercolor effect. Ik heb voor mijn laatste tattoo ook bijna 2 uur gereisd en sommige gaan zelfs naar het buitenland ervoor. Het is wel voor je hele leven natuurlijk en dan moet het wel goed gebeuren.

Idd :j het is het waard om er wat moeite voor te doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:21

Niet doen hoor Ziva, dat soort aanbiedingen wordt ik altijd kriegel van want een artiest zou niet moeten leuren met aanbiedingen om klanten te krijgen maar je moet erheen gaan omdat ze goed is.
Verder, een tattooartiest moet kunnen tekenen en ontwerpen, je doet zoiets samen en anders niet. Misschien tekent ze niet omdat ze dat helemaal niet kan? Nou dan zou ik dus al niet door zo'n iemand getatoeerd willen worden.
Je ziet niet zover bij Apeldoorn/Arnhem vandaan, kijk anders eens bij Vincent van Dorresteijn, dan weet je zeker dat t goed gaat.

Van duurdere prijs door kleur heb ik trouwens nooit eerder gehoord _O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:33

dankjewel voor je tip joolien, ik ga mijn afspraak cancelen..

ik ga eens goed rond kijken en mailen, dan maar wat langer wachten

én het belangrijkste: ik ga laten ontwerpen en zetten wat IK wil! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:35

xZiva_ schreef:
dankjewel voor je tip joolien, ik ga mijn afspraak cancelen..

ik ga eens goed rond kijken en mailen, dan maar wat langer wachten

én het belangrijkste: ik ga laten ontwerpen en zetten wat IK wil! :D

Kijk dat is de spirit! Het staat er voor de rest van je leven op dus beter even wat sparen en een goed artiest zoeken die zet wat jij wilt. Watercolour moet je ook gewoon doen als jij dat wilt, niet omdat je artiest dat afraadt. :)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:38

Wouw! Ik zat even google door te spitten en vond deze shop:
http://www.artcastletattoo.nl/ iemand bekend mee?
Vooral Sander zijn portfolio staat me heel erg aan voor mn 2e idee
* :') eerste staat er nog niet eens op maar vooruit, ik rond in mn elleboogholte een mandala.

Iemand bekend met deze shop? Hoe is de klantvriendelijkheid/sfeer? Beetje schappelijke prijzen?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:41

Loolotte schreef:
Ik ben er steeds zekerder van dat ik naar Daryl Watson wil, die zit in Schotland := Maar ik snap zeker wel dat niet iedereen dat zou doen voor een tattoo, zeker niet als je wat relatief 'simpels' wilt.
Trouwens iemand die een tattoo in GB heeft laten zetten die ik mag pb'en?

Ja stuur maar. :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:42

klopt helemaal jolien! :)

chantal, je geeft me meteen ideeën :oo zeist is hier ook nog eens in de buurt :))

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:50

Er was hier iemand in Frankrijk geweest voor haar tattoo.. Hoe doe jij dat met bijwerken ?
Die van mij is nu bijna zo goed als genezen, qua vervellen, en er zijn toch wat puntjes die bijgewerkt moeten worden alleen morgen ga ik terug naar NL.. Geen idee wanneer ik hier weer terug ben.

Wat zouden jullie daar mee doen ? Toch van de zomer terug vliegen of door een artiest in NL bij laten werken ?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:08

Die luchtballon van hem Chantal! <3

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:24

chantalboes schreef:
* :') eerste staat er nog niet eens op maar vooruit, ik rond in mn elleboogholte een mandala.

Iemand bekend met deze shop? Hoe is de klantvriendelijkheid/sfeer? Beetje schappelijke prijzen?

Een vriendin van me was er vorig jaar geweest, weet even niet meer bij wie. Ze was heel erg tevreden! Voelde zich ook goed op haar gemak. Het was haar eerste tattoo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:59

Mijn eerste tattoos zijn in Frankrijk gezet maar jaren terug en niet goed. Was ook op een camping. :+
Als je een normale shop hebt zal het anders zijn maar ik had het nooit moeten doen...

Ik heb ook 2 tattoos in Londen laten zetten, je mag mij ook een PB sturen!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:38

chantalboes schreef:

Ha, das nou ook net de shop die ik op het oog heb voor mij Disney sleeve! Grappig! Ik ben dus ook heel benieuwd naar verhalen :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:54

laughterline schreef:
chantalboes schreef:

Een vriendin van me was er vorig jaar geweest, weet even niet meer bij wie. Ze was heel erg tevreden! Voelde zich ook goed op haar gemak. Het was haar eerste tattoo.

Kan m niet meer wijzigen dus even zo! Zij was bij jamal toen :)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:08

TessaVB schreef:
chantalboes schreef:

Ha, das nou ook net de shop die ik op het oog heb voor mij Disney sleeve! Grappig! Ik ben dus ook heel benieuwd naar verhalen :D

Cool! Jamal heeft ook wel een mooi portfolio, maar niet de stijl waar ik naar op zoek ben. Vind die van Sander wel heel gaaf, strak gezet en een beetje geometrisch. Net als bij jouw de disneys. Alleen hebben ze nog niet echt veel werk met watercolour, vind je dat niet erg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:47

Nondendju, is het al extreem pijnlijk om je teen tegen een stoelpoot aan te gooien, is het bij mij ook nog een nog niet genezen getatoeëerde voet die aan die teen vast zit :') Amai.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:17

Bizzybijtje schreef:
Nondendju, is het al extreem pijnlijk om je teen tegen een stoelpoot aan te gooien, is het bij mij ook nog een nog niet genezen getatoeëerde voet die aan die teen vast zit :') Amai.

Haha verschrikkelijk!
Zo sloeg ik laatst met de zweep hard op m'n nog niet genezen tattoo hahah

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:31

chantalboes schreef:
Cool! Jamal heeft ook wel een mooi portfolio, maar niet de stijl waar ik naar op zoek ben. Vind die van Sander wel heel gaaf, strak gezet en een beetje geometrisch. Net als bij jouw de disneys. Alleen hebben ze nog niet echt veel werk met watercolour, vind je dat niet erg?

Ik zou graag bij Maxim terecht willen! Die heeft wel ervaring met watercolor, maar zet los daarvan ook superstrakke tattoos. Dus ik ga ze vandaag maar even mailen! :D

Bizzybijtje schreef:

:') :')

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:52

chantalboes schreef:

Ik heb mijn tattoo door sander laten zetten. Ze zijn heel vriendelijk en makkelijk daar. Sander is wel aan de dure kant als ik soms bedragen hier langs hoor komen.
Dit is mijn tattoo
Afbeelding

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:12

Oh wow! Gaaaf! Vind het kleurgebruik in de uil heel gaaf gedaan. Ik bedoel de bloemen zijn ook mooi.. maar het patroon van de uil is erg tof!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:13

De dag nadat ik m'n 1e (rugtattoo) had laten zetten moest ik werken. Werkte toen in een drukkerij. Kwam m'n voorman naar me toe, geeft me een enorme klap op m'n rug en roept heel enthousiast "dag lieverd! ben je er weer!" :') oooohhhh dat deed zo'n zeer _O- #)

Dat uiltje is zo cute <3
Tof kleurgebruik ook!

Ik wil heel graag een tattoo met een paard maar niet realistisch. Zit te denken aan een draaimolen paard en dan met bloemen. Liefst orchideeën denk ik. Maar even wat schetsen :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:20

Dat uiltje! :oo <3

Ik heb altijd geroepen dat ik nooit een tatoeage van m'n paard zou willen, maar het ontwerp van dat paard in lijnen met watercolor erbij laat me niet los. Zoiets zou ik ooit ook nog wel willen, als mijn merrie er niet meer is. Heb haar straks 14 jaar, ben met haar opgegroeid en volwassen geworden. Het idee dat zij zo altijd bij me is vind ik echt heel mooi, maar ik wil geen portret of een kopie van haar op m'n lijf. Maar een abstract paard met kleur... :j :j :j :j