Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:04

Annash schreef:
KarinvdM schreef:
Houdt iedereen zich ook aan de rustdag(en) bij ripped of andere workouts waar Jillian dat voorschrijft?

Ik zit in de eerste week van Ripped (maar dat wist je :P ) en heb gisteren wel een rustdag gehad. Ga zo dag 5 doen. Ik zet de teller bij een rustdag wel gewoon door, anders ben ik straks de tel kwijt... :')

ik heb de eerste week 2 rustdagen gehad door mijn lichte blessure. Deze week begin ik 2 en ben ik van plan slechts 1 rustdag te nemen

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:05

Jolien87 schreef:
veronique100 schreef:
Heei,
Ik ben na ong, 3 weken mij zelf te puchen, maar toch elke dag zeggen, ik begin morgen wel
vandaag eindelijk begonnen met shredden, en opzich viel level 1 mij nog best mee, had het erger verwacht, dus nu met volle moed op naar morgen

ps, weet iemand of het slim is om als je na 30 dagen, nog steeds niet bereikt hebt wat je graag wou bereiken, om dan nog 1 of 2 weken door te gaan met shred level 3?

Wacht maar tot je morgenochtend uit bed stapt. ;)
Je zou op zich ook prima opnieuw kunnen beginnen met shredden, maar dan zwaardere gewichtjes gebruiken en/of alles op de Nathalie-manier doen als je dit nog niet deed. Zo blijf je toch de afwisseling houden. Want anders doe je 3,5 week level 3 en dat wordt op een gegeven moment erg eentonig. De meesten hier hebben na 10 dagen al genoeg van iedere dag hetzelfde level. Maar er is theoretisch gezien niets mis met langer doorgaan in level 3.

maar hopen dat het morgen niet te rampzalig is :+
dat zou idd ook kunnen, maar ik denk dat als je eenmaal helemaal klaar bent, dat je als je dan weer van voren af aan begint, het wel wat aan de makkelijkere kant gaat (denk ik, ben natuurlijk niet ervaren daarin)
en bovendien een workout is een workout dus denk dat ik het persoonlijk niet zo erg vindt om dat elke dag hetzelfde de doen (denk ik)

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:05

Dat dacht ik ook :+
Ben blij dat ik dinsdag naar level 2 mag

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:10

Je kan natuurlijk ook dan afwisselen tussen de levels, dat lijkt me nog het fijnste

De ripped duurt wat langer toch?
Vind het fijne van de shred dat je het nog voor het werk kan doen, zonder de wekker heel veel vroeger te zetten (en dan de avond over voor paard en hond)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:17

Ripped is 4 weken, net zo lang als de shred ongeveer. En ripped is ook maar een half uurtje hoor! :) Het enige verschil is dat ie wat pittiger is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:21

veronique100 schreef:
dat zou idd ook kunnen, maar ik denk dat als je eenmaal helemaal klaar bent, dat je als je dan weer van voren af aan begint, het wel wat aan de makkelijkere kant gaat (denk ik, ben natuurlijk niet ervaren daarin)
en bovendien een workout is een workout dus denk dat ik het persoonlijk niet zo erg vindt om dat elke dag hetzelfde de doen (denk ik)

Daarom zei ik ook dat je dan level 1 met meer uitdaging kan gaan doen: zwaardere gewichtjes, krachtigere bewegingen, alles met Nathalie meedoen.
En trust me: op een gegeven moment ben je steeds hetzelfde level echt wel zat hoor. ;)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:24

Pfff dag 3 zit er op. Respect voor de mensen die al zo ver zijn. Zit toch echt ff na te puffen op de bank haha. Zo lekker onder een warme douche.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:25

Hoepel en nieuwe gewichtjes in the house!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:28

sannx94 schreef:
Ripped is 4 weken, net zo lang als de shred ongeveer. En ripped is ook maar een half uurtje hoor! :) Het enige verschil is dat ie wat pittiger is.

oh.. kan ik het iig gaan proberen straks :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:35

Auw! Dat hoepelen doet zeer!

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:36

Jolien87 schreef:
veronique100 schreef:

Daarom zei ik ook dat je dan level 1 met meer uitdaging kan gaan doen: zwaardere gewichtjes, krachtigere bewegingen, alles met Nathalie meedoen.
En trust me: op een gegeven moment ben je steeds hetzelfde level echt wel zat hoor. ;)

oke, ben dus net de trap af gelopen, en voelde toen de kramp in mijn spieren al, heb dus echt geen zin in morgen vroeg, nu maar hopen dat ik morgen mijn fiets op kom :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:36

Dag 5 van Ripped af, morgen gaan mijn gewichten een halve kilo omhoog :-)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:56

Anke_Amigo schreef:
push ups zijn ook helemaal niet voor meisjes, is net als excel :D daar moeten wij ver bij uit de buurt blijven :D

HAHAHAHAHAHAHAAH uhuh!!! :))

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:57

Anke_Amigo schreef:
en hoeveel doen jullie er dan? Joanne en Arie?

op hun tempo doe ik ze mee, geen idee hoeveel het er zijn :=

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:58

Ik was vandaag naar de sportwinkel geweest hier in het dorp voor 1kg gewichtjes, hebben ze die niet eens. Alleen 3 en 4 kilo -O-
Weet iemand een winkel waar ik ze wel kan kopen?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:58

sannx94 schreef:
Ik kan de eerste serie 'echte' puhups, maar de tweede serie doe ik ze ook me knieen hoor. No shame.
Ik vraag me af of ik genoeg eet.

o: 2handjes havermout gekookt in melk met kaneel en een appel ( thanks karin voor dit recept)!
Tussen o en l geripped
L: gekookt ei en zoete aardappel.
t; banaan
d; gegrilde groentes en biefstuk
t; worteltjes

Iemand een idee? Ik tel geen calorieën dus weet niet hoe veel dit is. Ik vraag dit omdta ik niet veel verlies, en of dat miss aan mijn eetpatroon kan liggen?

Level 2 van Ripped is erg leuk. Ik Vind ripped overall wat leuker dan de shred. Wie doet er nu nog meer ripped eigenlijk?

ik denk dat je te weinig binnen krijgt :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:59

Scapino
Evt heeft kijkshop gewichtjes met losse schijfjes

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:02

xConnie schreef:
Ik was vandaag naar de sportwinkel geweest hier in het dorp voor 1kg gewichtjes, hebben ze die niet eens. Alleen 3 en 4 kilo -O-
Weet iemand een winkel waar ik ze wel kan kopen?

kruidvat en decathlon

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:08

Kruidvat ook? Hier in KV nog nooit gezien, maar ik ren altijd meteen door naar de nagellak tegenwoordig dus het zou best kunnen dat ik daar geen oog voor heb dus :+

Ging matje kopen, maar zo'n rotweer zeg, meteen naar huis, had geen zin nog langer in auto door de regen te tuffen, nu shredden!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:09

ja daar hebben ze ze ook nu :j

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:16

Decathlon had ik nog niet aan gedacht, die zit hier vlakbij. Van de Kruidvat heb ik 0,5 kg gewichtjes maar zwaarder hebben ze niet.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:17

Matjes ook denk je? :) Hmm, misschien moet ik eerst dat eens proberen, zit hier niet ver van, Decathlon (Koodza) is al weer een eindje rijden... Ik ben

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:34

Moet ook nog voor een matje en gewichtjes, heb nu twee flesjes water gebruikt. Wat komt er na dat Ripped?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:44

and I did it againnnnnnnnnn muahahahaaaaaaaaa ~~}>

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:51

Ik gebruik trouwens 3 kg gewichtjes, die had ik namelijk in huis :p
Was niet zwaar vond ik dus dan maakt t niet uit dat ik wat zwaarder begin lijkt mij?

Ik vind het trouwens heel lastig hoe ik hier naast moet eten. Wat eten jullie op een dag?