Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Online bibliotheek van wetenschappelijke artikelen en data.Pubmed? Dat is een site die voedingssupplementen verkopen? Zal ook eens even kijken
Romyv schreef:Hrm is nu in de aanbieding bij lidl!!! 15 euro, top! Begint vandaag dus komt goed uit voor![]()
Voor ieder: er is weer hardloop kleding bij de lidl, ik vind het altijd wel fijn maar het is geen top kwaliteit (is de prijs ook niet naar)..
Romyv schreef:F_Orumster:
Hahaha nee dat valt wel mee idd!! Het is overigens geen waardeoordeel of je nu wel of niet hoog in je carbs zitik denk dat het voor iedereen anders is wat werkt of niet, je moet je er goed bij voelen dat is wat uiteindelijk het belangrijkste is
![]()
Die grotere spiergroepen train je toch op dagen dat je niet rent??
Romyv schreef:Als je hulp nodig hebt bij het bepalen van je verschillende zones, moet je maar gillen.. Internet staat vol met calculators en uitleg, maar kan je er ook wel mee helpen![]()
Iedere zone heeft zn eigen functie en zo ook voor en nadelen. Het vinden van de juiste balans tussen die zones zorgt voor het beste resultaat!!! Mijn motto: ipv meer trainen kan je beter slimmer trainen
Romyv schreef:Hrm is nu in de aanbieding bij lidl!!! 15 euro, top! Begint vandaag dus komt goed uit voor![]()
Voor ieder: er is weer hardloop kleding bij de lidl, ik vind het altijd wel fijn maar het is geen top kwaliteit (is de prijs ook niet naar)..
MISTRAL94 schreef:Beneden de 10 km kan je lichaam prima zonder water, eventueel voor en na die tijd goed drinken. Lees veel wisselende ervaringen met drinkflesjes mee te nemen in een gordel. Veel mensen vind het toch hinderlijk.
mirriezz schreef:MISTRAL94 schreef:Beneden de 10 km kan je lichaam prima zonder water, eventueel voor en na die tijd goed drinken. Lees veel wisselende ervaringen met drinkflesjes mee te nemen in een gordel. Veel mensen vind het toch hinderlijk.
Ik ben met je eens dat het moet kunnen. Toch heb ik vaak juist tijdens het hardlopen behoefte aan wat te drinken. Ik kan me idd voorstellen dat je hinder hebt van die flesjes. Ben heel benieuwd of ik dat ook heb, of juist niet.
Ik denk dat ik ze 's winters ook niet ga gebruiken hoor, maar zo met warm weer is een slokje water net dat comfort waardoor ik (hopelijk) lekker door kan blijven lopen.
mirriezz schreef:Tsja, mistral. Dat is een goede discussie. Ik vind het een lastige. Bijvoorbeeld vrijdag ben ik 's ochtends op weg naar het werk gaan hardlopen. Dan doe ik dus een koek oid als ontbijt, om niet helemaal leeg te lopen en een flinke bak thee. Heel veel meer kan ik dan niet drinken voor ik vertrek, zoals je zegt heeft het geen zin om dan twee liter water achterover te slaan. Maar om 5 uur mijn wekker zetten om dan alvast vocht aan te vullen vind ik ook niks.
Zo ook 's middags, ik ben soms gewoon te druk met mijn werk en vergeet dan te drinken. Slechte eigenschap, klopt. Ik heb tegenwoordig vaak een fles water mee en doe mijn best zoveel mogelijk te drinken, maar toch ontschiet het me wel eens. Daar doe je toch weinig aan?
T gaat me vooral om even dat slokje water als het heel benauwd/warm is, even een fris gevoel, niet zo'n droge keel.
F_Orumster schreef:In jouw geval lijkt me dat indd beangstigend Mistral.